Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Silx Ontkleuringscreme

Bambina
18-08-2005, 17:22

Dames, gebruik Silx Ontrkleuringscreme niet! Ik had het net voor mijn kleine snorhaartjes gebruikt en dacht waarom ook niet voor die kleine haartjes op mijn kin. Het begon te prikken als een gek en voelde ontzettend branderig aan. Ik hield het vol en na drie minuten (zoals stond op het pak) heb ik het met koud water gespoeld. Ik loop nu rond met een brandplek in de vorm van een sikje! Ik heb 'auw'! Wat een slecht product!! Het hoort niet te branden! Dit weet ik omdat ik eerst Strep Ontkleuringscreme gebruikte. Ik kocht Silx omdat het iets goedkoper was. En ik dacht; what the heck het zijn toch beide ontkleuringscremetjes, dan bespaar ik liever wat centjes. Heb spijt! Iemand dit ook meegemaakt met Silx Ontkleuringscreme?

S.samira
18-08-2005, 18:19
je bent er allergisch voor

Marrakchia
18-08-2005, 21:24
zodra iets begint te branden, moet je ut gelijk met water afspoelen...ut branden is immers een teken van dat ut ergens niet goed zit ...zo dnek ik dan he :D

Dina217
18-08-2005, 22:14
meid je heb waarschijnlijk een gevoelige huid, ik ken veel mensen die het ook gebruiken en er nergens last van hebben

ZaraAya
18-08-2005, 22:16

Ja heb precies hetzelfde ervaart..:moe: Tis een superslecht product en ik raad het ook iedereen af! :kwaad:

narieman
18-08-2005, 22:41
Strep Haarontkleuringscrème blijft zeker het beste :goedzo:

Bambina
18-08-2005, 23:06
Loos alarm. De roodheid (was ook een beetje paars moet ik zeggen) is weer verdwenen. Maar het was wel even schrikken moet ik zeggen. Voortaan houd ik het maar bij Strep.

maroc_pareltje
18-08-2005, 23:25
Bambinaa het is geen loos alarm want het so ik ha het ook, je krijgt brand vlekken zeker weten en dat is bij iedereen egt..je moet het gelijk eraf wassen enzz...is strep beter dan..??nog nooit geprobeerd... hoor het wel van je .. Groetjes..

Bambina
18-08-2005, 23:46
Bambinaa het is geen loos alarm want het so ik ha het ook, je krijgt brand vlekken zeker weten en dat is bij iedereen egt..je moet het gelijk eraf wassen enzz...is strep beter dan..??nog nooit geprobeerd... hoor het wel van je .. Groetjes.. Ja het leek eerst ook echt op een brandplek, maar heb nu geen last meer gelukkig. Met Strep had ik het probleem helemaal niet. Alleen met dat k*tmiddel Silx. Er zit gewoon te veel ammoniak in dat spul waardoor het je huid echt gaat irriteren.

Bachelorette
19-08-2005, 10:37
iwa jah, chemisch spul is zoiezo af te raden hars het dan gewoon..

fatima_Z
19-08-2005, 11:31
Dames, gebruik Silx Ontrkleuringscreme niet! Ik had het net voor mijn kleine snorhaartjes gebruikt en dacht waarom ook niet voor die kleine haartjes op mijn kin. Het begon te prikken als een gek en voelde ontzettend branderig aan. Ik hield het vol en na drie minuten (zoals stond op het pak) heb ik het met koud water gespoeld. Ik loop nu rond met een brandplek in de vorm van een sikje! Ik heb 'auw'! Wat een slecht product!! Het hoort niet te branden! Dit weet ik omdat ik eerst Strep Ontkleuringscreme gebruikte. Ik kocht Silx omdat het iets goedkoper was. En ik dacht; what the heck het zijn toch beide ontkleuringscremetjes, dan bespaar ik liever wat centjes. Heb spijt! Iemand dit ook meegemaakt met Silx Ontkleuringscreme? niet met ontkleuring maar wel met silx ontharing...

miss_khadya
19-08-2005, 12:57
Dames, gebruik Silx Ontrkleuringscreme niet! Ik had het net voor mijn kleine snorhaartjes gebruikt en dacht waarom ook niet voor die kleine haartjes op mijn kin. Het begon te prikken als een gek en voelde ontzettend branderig aan. Ik hield het vol en na drie minuten (zoals stond op het pak) heb ik het met koud water gespoeld. Ik loop nu rond met een brandplek in de vorm van een sikje! Ik heb 'auw'! Wat een slecht product!! Het hoort niet te branden! Dit weet ik omdat ik eerst Strep Ontkleuringscreme gebruikte. Ik kocht Silx omdat het iets goedkoper was. En ik dacht; what the heck het zijn toch beide ontkleuringscremetjes, dan bespaar ik liever wat centjes. Heb spijt! Iemand dit ook meegemaakt met Silx Ontkleuringscreme? hey meid ik heb het selfde mee gemaakt me hele gezicht was verbrand ben naar huisart en die gaf me vaseline het heeft wel geholpen vindt ik