Bekijk originele versie : help!
Meiden wie kan me helpen met een goed advies??
Ik heb een geweldig mooie takschieta gekregen maar hij is te lang!! Voor de rest zit hij als gegoten.
De versiersels zitten ook onderaan de jurk helaas dus inkorten gaat moeilijk zonder de jurk te verpesten..
Ik wil m wel graag aan zonder erover heen te struikelen, zelfs met hoge hakken aan is hij nog te lang!
Wie heeft voor mij een goeie en bruikbare tip???
Mysticalia
18-08-2005, 16:29
Wat je ook kan doen is het laten inkorten in je middel ;) zo behoud je die versiels en is de tasfieft waarmee ze het inkorten verstopt onder je ceintuur.
Ik denk dat het de enige manier is :confused:
chemicha
18-08-2005, 16:33
Mijn mamie had voor mij de versiersels verplaatst maar wat Mysticalia zei klinkt ook goed en makkelijker.
Neggafat doen toch ook onder de riem inkorten, alleen doen ze het niet knippen maar vouwen...
Ja klinkt wel goed dat inkorten bij de middel, maar wordt zo niet de jurk verpest?? Moehim ik ga het voorstellen aan een naaister.
Safah ja aan dat vouwen heb ik ook gedacht maar weet bij god niet hoe je dat moet doen..
Oembibi je hebt er zelf 1 gekocht, had je m niet gepast in beverwijk dan over je kleding heen??
wat je moet doen is de stuk boven de verisersel pakken, dat invouwen en langs de versiersel naaien , voila je jurk is korter en je ziet er nix van:)
vouwen is lang niet zo moeilijk als het lijkt, ik doe het ook altijd. het is handig en zit de hele avond goed... gewoon blijven proberen dan lukt het wel..
Beschrijf dat vouwen eens?
TwinkleEye_19
19-08-2005, 09:11
Ja klinkt wel goed dat inkorten bij de middel, maar wordt zo niet de jurk verpest?? Moehim ik ga het voorstellen aan een naaister.
Je kan nu bijvoorbeeld een stuk in het midden bij elkaar stoppen en dan spelden. Trek je jurk dan aan en doe de riem (bij de naad die nu bij je middel is gekomen) erop en dan kan je zelf zien dat het je jurk niet verpest. ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.