Bekijk originele versie : hoe hebben jullie alles in huis verdeelt?
chemicha
18-08-2005, 13:24
Dames,
vertel mij eens hoe jullie alle werkzaamheden in huis hebben verdeelt?Help hij jullie mee of doet hij ook veel dingen uitzichzelf of ben je genoodzaakt het zelf te doen om het gedaan te krijgen????
Werken jullie daarnaast of hebben jullie kinderen waar je voor zorgt?
Dames,
vertel mij eens hoe jullie alle werkzaamheden in huis hebben verdeelt?Help hij jullie mee of doet hij ook veel dingen uitzichzelf of ben je genoodzaakt het zelf te doen om het gedaan te krijgen????
Werken jullie daarnaast of hebben jullie kinderen waar je voor zorgt?
Ik doe alles alleen in het huishouden, vind ik ook normaal als je man buitenshuis werkt en jij niet .Als je beide werkt vind ik dat de man ook mee moet helpen binnenshuis.
achermijnpc
18-08-2005, 14:24
ik doe alles thuis en ik werk ernaast 40 uur per week.
mijn man doet meestal de afwas na het eten en soms het bed opmaken dat is alles. :moe:
50/50
We werken ook allebei
UndercoverAngel
18-08-2005, 14:50
Mijn man maakt altijd het bed op en doet in de ochtend en avond de afwas. In het weekend doen we alles 50/50. Doordeweeks ben ik ook altijd veel eerder dan hem thuis dus vind ik het logisch dat ik dan het meeste doe.. :)
.:UcA:.
ik ben huisvrouw dus zie het huishouden ook als mijn werk..mijn kindje verzorg ik ook daarnaast...mijn man is echter wel een man die veel mee helpt Alhemdoelilah dus hij doet heel vaak in de avond wel de afwas en hij doet ook altijd de wassen ophangen
meestal doe ik de rest
Ik ben snel klaar....Ik doe alles in het huishouden....en ik werk daarnaast drie dagen!!! Ik kan praten als brugman....maar hij steekt echt geen vinger uit...;) Een echte luiwammes....maar ik krijg er wel veel voor terug...;)
Groetjes Nadiya,
Atlas_Gebergte
18-08-2005, 15:24
Door de weeks doe ik meestal alles, want me man komt pas laat thuis, dan heb ik alles al klaar en in het weekend doen we alles samen. Vooral nu met me zwangerschap laat hij me niet veel doen.
chemicha
18-08-2005, 15:36
zo meiden goed van jullie dat jullie mannen mee helpen maar die van mij is als die van achtermijnpc -> hij doet niets!
Op z'n hoogst gooit die zijn kleren in de wasmand of legt een bordje op het aanrecht.
Heb hem geprobeerd dingen aan te leren maar na een paar dagen merk ik weer dat ik het aan het doen ben.
Zeg zelf als je wil dat iets gebeurd kan je het beter zelf doen - althans dat is mijn mening
Stelletje mazzelaars
Moslimmaa
18-08-2005, 16:47
El hamdoe lilah, mijn man helpt goed mee.
's avonds kook ik en hij wast achteraf af. In het weekend kuis ik: ik stof af, hij stofzuigt en ik dweil. Ik werk ook full-time en ik vind dat hij ook moet helpen hoor.
De was doe ik maar de strijk doet hij. Ivm vuilzakken: alles wat tuin en garage is doet hij.
Ik zou mij een beetje laten horen hoor. Een vrouw word ook moe....
http://img296.imageshack.us/img296/3493/borstel7yd.gif (http://imageshack.us/)
chemicha
18-08-2005, 16:48
ja maar mijn vent komt uit een huis waar ze TWEE gedammet minimaal hadden.
tharifith
18-08-2005, 17:32
Wij werken allebei fulltime, maar ik doe al het werk thuis
Ik vindt het niet zo erg, omdat mijn man een drukke en zwaare baan heeft vergeleken met mij.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.