Bekijk originele versie : Zomaar in mijn gezicht!!!!!!!!!!!!!!!! waar blijft respect????
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
Ik kom net van school...en onderweg kom ik z'on groepje marokkaanse jongens tegen...ze waren aan het roken...I don't blame them for doing that....Maar toen 1 van hen gewoon in mijn gezicht rook blies, :boos: was het te ver..ze begonnen te lachen; en dan zeiden ze "Moet je geen trekje hebben3 :boos:.....ik keek heel kwaad en wilde van alles zeggen....maar ik hield me zelf tegen en liep door.
Bijna thuis stopt er een mooi mercedes naast me...maar de inhoud was natuurlijik weer wat anders...."Praat me met" zei hij.....schrik dat ik had :( :( Maar ik liep gewoon door...hij reed dan door....en voor ik het wist stond hij aan mijn deur...Hij heeft er goed over nagedacht denk ik..mij pa zit nu in de moskee, dus geen risico's...Ik nam mijn sleutel, liet hem vallen (domme ik)...Kreeg de deur met moeite open....Hij zei nog van alles, maar ik ging binnen, ben door naar mijn kamer gegaan en deed mijn kamer op slot..:traan1:...Ik dacht bij mezelf.. ;) Why me?? Ik loop er toch niet bij alsof mijn **** kauwgom kauwt, Ik draag een hoofddoek...Waaraan ligt het dan?
Dit wilde ik ff meedelen.
Wat is jullie mening over jongens die gewoon in je gezicht blazen?? Dit geldt dan voor degene die niet roken....zowel jongens als meisjes...Ik neem aan dat het niet echt aangenaam is :( :(
Zet hier wat je wilt...als je zo iets meemaakt schrijf je ervaringen neer..if you want to ;)
ewa marokkanen zijn STRONT...
IK ga volgende week ook al van Nationaliteit veranderen ga je mee?
Ik wil niet van nationaliteit veranderen.....ik blijf nu eenmaal een marokkaanse....Ik zeg ook niet dat alle jongens zo zijn...Dus marokkanen zijn geen stront, de jongens die zo iets doen; zijn jongens die neit naar school gaan, niet werken, en thuis neit meer welkom zijn..dus vallen ze meisjes lastig
Toen hij aan je vroeg of je een trekje wilde, had je moeten zeggen:,, De jouwe is niet groot en ook niet heet genoeg." :lekkerpuh
Origineel gepost door Liloesh
Ik wil niet van nationaliteit veranderen.....ik blijf nu eenmaal een marokkaanse....Ik zeg ook niet dat alle jongens zo zijn...Dus marokkanen zijn geen stront, de jongens die zo iets doen; zijn jongens die neit naar school gaan, niet werken, en thuis neit meer welkom zijn..dus vallen ze meisjes lastig
Marokkanen zijn wel stront!
(kijken of die gast van meldpunt discriminatie dit ook ga melden)
Jah..ze waren daar ook wel met vele dus ze konden altijd iets anders gedaan hebben :(
Origineel gepost door RaZer
Marokkanen zijn wel stront!
(kijken of die gast van meldpunt discriminatie dit ook ga melden)
:eek: Argumenteer!!
Ik wil er neits van aantrekken...maar als dit altijd gebeurt als je buiten komt...is het soms wat te veel
Origineel gepost door Sahra22
Toen hij aan je vroeg of je een trekje wilde, had je moeten zeggen:,, De jouwe is niet groot en ook niet heet genoeg." :lekkerpuh
hahahahahahaha
liloesh, het heeft echt niks met hoofddoek te maken. ik draag er ook 1 en zelfs getrouwde mannen zeggen de meest domste dingen.
gewoon negeren die handel.
gelukkig is het mij nog niet overkomen dat ze in mijn gezicht blazen :kwaad:
Oh ja..die getrouwde mannen begrijp ik niet...met kinderen van achter in de auto en dan flirten :jammer:
Lady_moi
28-03-2003, 13:20
uhhhh MAROKANEN! :D
What that supposte to mean lady moi?
Lady_moi
28-03-2003, 13:26
everything and nothing
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.