Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Britten proberen Israëlische woede te sussen

LZN
28-03-2003, 12:00

Britten proberen Israëlische woede te sussen LONDEN - Het Britse ministerie van Buitenlandse Zaken heeft vrijdag geprobeerd de Israëlische woede te sussen over de vergelijking tussen Israël en Irak, die minister Jack Straw had gemaakt. De Britse bewindsman zei dinsdag dat het Westen hypocriet is omdat het wel actie onderneemt tegen Irak, omdat dat land VN-resoluties niet heeft nageleefd, maar niet tegen Israël. "We willen natuurlijk niet suggeren dat de twee situaties hetzelfde zijn. De minister van Buitenlandse Zaken stelde dat alle resoluties van de Verenigde Naties moeten worden nagekomen, niet alleen de resoluties die betrekking hebben op Irak", aldus een woordvoerder. http://www.telegraaf.nl/irak/teksten/irak.resoluties.irak.zaken.html.

najiimm
28-03-2003, 12:07
Isarel heeft tot nu meer dan 33 resuluties geschonden..wie zet zijn veto tegen alle deze resulies?? VS..opdeze manier weet je eigenlijk waar het kwaaaaaaad vandaan komt.

Asdaq
28-03-2003, 12:11
Terechte opmerking van Jack Straw! Ik kan me herinneren dat Paul Röössenmuller ook deze vergelijking durfde te maken en toen werd het als "schandalige vergelijking" bestempelt. Ik weet dat de resoluties inhoudelijk wat verschillen (hoofdstuk 4 in de resolutie van Irak) maar niemand kan ontkennen dat er met twee maatstafen word gehandeld door de VS.

M_ROCPOWER
28-03-2003, 12:21
in zo'n wereld leven me een schijndemocratie. Je mag alles zeggen en beweren, maar mag geen enkele kritiek leveren op het westen want dan negeer je zogenaamd de waarheid volgens pista. Deze snotneus gedraagt zich net als de overheden van amerika en israel en toont geen enkele tolerantie ten opzichte van andersmans meningen, alleen als je pro-amerikaans bent vertel je de waarheid, trieste mensen

MasterX
28-03-2003, 12:54

Origineel gepost door zakaria29 Britten proberen Israëlische woede te sussen LONDEN - Het Britse ministerie van Buitenlandse Zaken heeft vrijdag geprobeerd de Israëlische woede te sussen over de vergelijking tussen Israël en Irak, die minister Jack Straw had gemaakt. De Britse bewindsman zei dinsdag dat het Westen hypocriet is omdat het wel actie onderneemt tegen Irak, omdat dat land VN-resoluties niet heeft nageleefd, maar niet tegen Israël. "We willen natuurlijk niet suggeren dat de twee situaties hetzelfde zijn. De minister van Buitenlandse Zaken stelde dat alle resoluties van de Verenigde Naties moeten worden nagekomen, niet alleen de resoluties die betrekking hebben op Irak", aldus een woordvoerder. http://www.telegraaf.nl/irak/teksten/irak.resoluties.irak.zaken.html Straw heeft helemaal gelijk. VN resolutie 242 riep Israel op om uit de bezette gebieden te trekken, we zijn nu inmiddels bij resolutie 1441 en nog steeds bezetten ze de westelijke jordaanoever en gaza. Een paar dagen terug las ik de reactie van Israel op het amerikaanse vredesplan. Daarin staat dat er een onafhankelijke Israelische en Palestijnse staat. wat zegt Israel nu, die wil het woord onafhankelijk schrappen in de Palestijnse staat. Willen deze mensen vrede?

M_ROCPOWER
28-03-2003, 13:33
Origineel gepost door pista Ben jij achter mijn rug aan het roddelen...... :hihi: ja ik ben aan het roddelen, maar ik ben zo dom om het hier op het forum te plaatsen want zo kan jij het lezen, misschien had ik het beter bij de verhalenrubriek kunnen plaatsen, misschien had je het dan niet gelezen ahuuuummmm :rolleyes:

M_ROCPOWER
28-03-2003, 13:45
Origineel gepost door pista Tja, waar je het ook plaatst, roddelen is voor oneerlijke mensen of ouwe tantes. Kies zelf maar tot welke categorie je behoort. :D dat jij dat als roddelen beschouwt, zegt meer over jou dan mij. ik plaats je in de catogorie ouwe tantes die zich altijd en overal benadeeld voelen! :D

abdoel6666
28-03-2003, 16:30
Origineel gepost door pista Tja, waar je het ook plaatst, roddelen is voor oneerlijke mensen of ouwe tantes. Kies zelf maar tot welke categorie je behoort. :D Jij pista bent me een zielig zionistje, ga je lekker druk maken op joods.nl