Bekijk originele versie : Ojee!!!! Herkenbaar?
Op vakantie heb ik op een dag deoderant gebruikt en vervolgens ben ik naar het strand gegaan.
Nu heb ik van die lelijke donkere vlekken onder mijn oksels!! Echt superlelijk gewoon en ik baal ontzettend!!
Heeft iemand dit ook meegemaakt? En zo ja, wat kan je er tegen doen?
Ik heb als een gek lopen scrubben daar maar het hielp niks ( ja, brandende oksels!!).
Iemand????????????
Juf_hmida
17-08-2005, 21:26
Ja dat heb ik ook! Maar ik d8 dat gewoon die deodorant mijn oksel heeft verbrand...niet dat het door de zon kwam...Maar het word wel met de tijd minder hoor!
_Sporadisch_
17-08-2005, 21:49
Ik zie weleens meiden idd met donkere plekken onder hun oksel
dat komt dus daardoor..
Weer wat wijzer :D
Miss_berkane87
17-08-2005, 22:56
Meiden die wat donker zijn die hebben van natuur donkere plekken. Kijk maar naar al die negerinen.
Klopt, ik heb dit ook ooit meegemaakt ben ik gaan zonnen met mijn armen open en toen ben ik daar het bruinst geworden en ook door jaren lang deo gebruiken..
Ik vind het ook heel irritant, maar ik heb nog steeds geen oplossing gevonden... :(
Nou ja, niks aan te doen dus?
Dan maar wachten tot die vlekken vervagen.
Overigens kan het ook door het scheren komen dat je donkere vlekken krijgt. De haartjes onder de huid zijn gewoon zichtbaar. Daarom scheer ik niet, maar hars ik het. Doet veel pijn maar blijft ook langer weg.
Maar goed, ik heb mn lesje geleerd. Zonder deo naar het strand!!!!
Ps. ik wist wel dat je moest uitkijken met parfum en warm weer. Dat je daar ook vlekken van kan krijgen.
Mensen, toch bedankt.
nadira_2
18-08-2005, 11:25
ik ben beetje getint maar juist door die deo blijft er altijd een witte plek onder mijn oksels, ik word gewoon niet bruin daar dus op de plek waar je onthaart?? snap er niets van dacht dat het door de alcohol kwam want die houdt zon tegen
Chica_misterios
18-08-2005, 11:27
Het komt inderdaad door de alcohol dat in de deo zit. Daarom moet je deo kopen; waar GEEN alcohol in zit.
nadira_2
18-08-2005, 12:04
Het komt inderdaad door de alcohol dat in de deo zit. Daarom moet je deo kopen; waar GEEN alcohol in zit.
nou zit ik weer te denken? ik gebruik alleen deo waar geen alcohol in zit misschien een ander spul dat erin zit
Chica_misterios
18-08-2005, 21:58
nou zit ik weer te denken? ik gebruik alleen deo waar geen alcohol in zit misschien een ander spul dat erin zit
okey dus jij gebruikt een deo waar geen alcohol in zit; en allesnog krijg je wittevlekken op je lichaam???? of alleen onder je oksels?
nadira_2
19-08-2005, 00:25
nee alleen echte onder mijn oksels het zijn het geen witte vlekken maar gewoon een witte plek alles onder mijn oksels blijft erg licht ik doe soms mijn armen omhoog als ik lig te zonnen zodat ze ook bruin worden zonder succes terwijl ik op mijn lichaam heel donker word. echt vreemd.
Komt door de alcohol in de deo. Ook parfum kan voor vlekken zorgen. Een tip voor de volgende zonnestraaltjes... ;)
Chica_misterios
19-08-2005, 12:16
nee alleen echte onder mijn oksels het zijn het geen witte vlekken maar gewoon een witte plek alles onder mijn oksels blijft erg licht ik doe soms mijn armen omhoog als ik lig te zonnen zodat ze ook bruin worden zonder succes terwijl ik op mijn lichaam heel donker word. echt vreemd.
okey; dat heeft dus niets te maken met de deo; maar om je huid; en om dit geval je oksels. Het huid bij de oksel is gevoelig; en die wordt niet altijd snel bruin. Je kan een creme kopen voor gevoelige oksels of iets dergelijks.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.