Bekijk originele versie : Huis Gezocht Met Spoed!!!!!!!!!
Meisje24
28-03-2003, 11:22
Saalaam Walikoum broeders en zusters,
Ik ben met spoed opzoek naar een huis, ik ga namelijk van de zomer trouwen en heb voor die tijd een huis nodig, ik ben bereid om ook een huis onder te verhuren, bv. als iemand voor een lange tijd naar het buitenland gaat ofzo, ik ben echt al meer dan 2 jaar bezig, maar wil nog niet lukken helaas, ben nu teneinde raad. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen aan iemand die ondervehuurd of zelf verhuurd. Graag in de omgeving van Amersfoort.
Alvast bedankt voor jullie sereuze reacties.
Wa Sallaaam Walikoum :zwaai:
jamiel24
28-03-2003, 20:17
salaam meiden,
Ik ben ook lange yijd net als jullie naar een huis opzoek geweest en al-hamdoelilaah heb ik er een gevonden (wel in onderhuur hoor). Kijk in de regiokranten van jullie woonplaats of in VIAVIA (www.viavia.nl) zo ben ik er ook aangekomen, www.directwonen.nl (is wel erg duur).
Veel succes meiden
liefs lotgenootje
Bent_Fes
30-03-2003, 13:33
Ja directwonen is ook en optie, is alleen een beetje duur en gaat niet zo snel...
OuJdIa_L
30-03-2003, 21:13
Ik heb een huisje leegstaan, maar in juli wordt ie gesloopt.
Jammer joh, anders had ik hem echt aan jou verhuurd.
succes verder;)
Sweetlady81
26-08-2003, 02:05
Ik heb me huis al , gemeubeleert en al, leuke baan. Ben met SPOED op zoek naar een man om te trouwen! :zwaai: GEINTJE!!!
romaisa22
26-08-2003, 14:10
hallo sweetlady81,
ik heb wel een leuke jongen voor je ...................
:zwaai:
Sweetlady81
27-08-2003, 15:29
Dankje wel hoor romaisa,
Zoek liever me vent zelf uit, als het zover is.......maar nu nog eff van het leven genieten :)
donaldduk
28-08-2003, 22:34
Origineel gepost door Meisje24
Saalaam Walikoum broeders en zusters,
Ik ben met spoed opzoek naar een huis, ik ga namelijk van de zomer trouwen en heb voor die tijd een huis nodig, ik ben bereid om ook een huis onder te verhuren, bv. als iemand voor een lange tijd naar het buitenland gaat ofzo, ik ben echt al meer dan 2 jaar bezig, maar wil nog niet lukken helaas, ben nu teneinde raad. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen aan iemand die ondervehuurd of zelf verhuurd. Graag in de omgeving van Amersfoort.
Alvast bedankt voor jullie sereuze reacties.
Wa Sallaaam Walikoum :zwaai: sorry dat ik dit ga zeggen maar was jij niet getrouwd en je had nog een verhoudig met jouw ex dat heb ik toch een keer gelezen onder jouw naam onder de naam (meisje24) is dat waar of niet niet boos worden oke dat was maar een vraag
romaisa22
28-08-2003, 23:06
hi sweetlady81
het was maar een grapje. Een jongen moet je zelf uitzoeken toch??
Hoopinsallah dat het een goed jongen zal zijn.
romaisa
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.