Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Welke pillen zijn goed om je haar snel te laten groeien?

Pagina's : [1] 2 3

sweet_riffia19
17-08-2005, 19:11

Ik heb gehoord dat folligro goed is, klopt het? Het kost 35 euro.. voor 30 capsules!

MOcROzINA
17-08-2005, 21:08
Soo duur ik gebruik gewoon AMLA OIL :D

saida_maroc87
17-08-2005, 21:14
Soo duur ik gebruik gewoon AMLA OIL :D helpt dat goed??

MOcROzINA
17-08-2005, 21:15
ik gebruik hem pas dus zie nog niet het resultaat

snoopy-01
17-08-2005, 22:51

Ik heb gehoord dat folligro goed is, klopt het? Het kost 35 euro.. voor 30 capsules! waar kun je deze pillen kopen....?

WhiteRose
17-08-2005, 23:40
Biergist pillen zijn ook goed 1,79 bij iedere drogist groeit je haar iets sneller van. Maar zoiezo groeit je haar per dag 1mm maar merk je alleen niet :) Biergist pillen is ook goed voor je huid en je haar word er sterker van!

kaatje_maatje
17-08-2005, 23:42
Ik drink vitamine B, voor huid/haar/nagels, en ik kan je zeggen, mijn huid haar en nagels zijn stukken veranderd!! mijnhaar groeit nu sneller, en is veel gezonder!!! xxx kaatje :zwaai:

fenna
18-08-2005, 08:02
Ik drink vitamine B, voor huid/haar/nagels, en ik kan je zeggen, mijn huid haar en nagels zijn stukken veranderd!! mijnhaar groeit nu sneller, en is veel gezonder!!! xxx kaatje :zwaai: Welke vitamines gebruik je??

An0niempje90
18-08-2005, 13:18
Biergist pillen zijn ook goed 1,79 bij iedere drogist groeit je haar iets sneller van. Maar zoiezo groeit je haar per dag 1mm maar merk je alleen niet :) Biergist pillen is ook goed voor je huid en je haar word er sterker van! lees ik het nou goed of ligt het aan mij BIERgist...maar we mogen tog geen bier :moe:

baghdadi_17
18-08-2005, 16:59
Meiden ik had zo erg haar uitval en dun haar.Maar na dat ik biergist heb gekocht en gebruikt is het heel wat minder en gaat me haar de goed kant op.En het is niet eens zo duur iets van 2 euro dus je hebt niet veel te verliezen.Er zit ook vitamine b in wat ook goed voor je haar is.Maar mohiem ik raad jullie BIERGIST aan en inschallah komt het wel goed..... :) Mocht je nog wat willen weten dan hoor ik het wel van jullie.. :goedzo:

misz_mOntana
18-08-2005, 17:02
Vitamine is Goed ..:D

kaatje_maatje
18-08-2005, 21:56
Vitamine B drink ik, voor huid/haar/nagels, en ja bij mij helpt het heel goed!!! xxx kaatje :zwaai:

2pac_zwp_lady
19-08-2005, 11:26
ik heb al 3 manden erg veel haaruitval, ongeloofelijk vroeger ( 11 tot 16 jaar) hoopte ik dat mijn haar wat dunner mag worden, en nou is er echt bijna niets meer van over, komt door jarenlange dieeten en onregelmatig eten. maar de laatste 3 maanden gaat wel erg snel zeker nu het haardos is uitgedunt . ik gebruik pillen van etos voor huid haar en nagels maar merk er weinig van. graag hoor ik van jullie wat ik kan doen om de uitval te stoppen. ja en verder gebruik ik ook sinds kort gliss kur shampoo en conditioner van schwatzkoph !!!! wat zijn jullie ervaringen hiermee!! ik ben radeloos!!!!

Rizlan212
19-08-2005, 11:46
Vitamine B drink ik, voor huid/haar/nagels, en ja bij mij helpt het heel goed!!! xxx kaatje :zwaai: Wat is de naam? :confused: Liefs

Rizlan212
19-08-2005, 11:48

ik heb al 3 manden erg veel haaruitval, ongeloofelijk vroeger ( 11 tot 16 jaar) hoopte ik dat mijn haar wat dunner mag worden, en nou is er echt bijna niets meer van over, komt door jarenlange dieeten en onregelmatig eten. maar de laatste 3 maanden gaat wel erg snel zeker nu het haardos is uitgedunt . ik gebruik pillen van etos voor huid haar en nagels maar merk er weinig van. graag hoor ik van jullie wat ik kan doen om de uitval te stoppen. ja en verder gebruik ik ook sinds kort gliss kur shampoo en conditioner van schwatzkoph !!!! wat zijn jullie ervaringen hiermee!! ik ben radeloos!!!! Meskiena...ik gebruik die producten ook en ze vallen best goed mee hoor. Je moet wel het hele pakket gebruiken...shampoo,masker etc. Als het niet lukken wil zou ik je aanraden om langs een dokter te gaan..het lijkt me niet gezond dat je haren uitvallen. Kus

Pagina's : [1] 2 3