Bekijk originele versie : Wie wil je zijn???
Safira75
29-04-2002, 14:10
Als je een bekende persoon mocht zijn - uit de geschiedenis of fil en tv wereld of politiek- wie zou je dan willen zijn?
En als je met een bekende persoon middag door mocht brengen- en praten over hun ideeen werk of wat dan ook- met wie zou je dat dan willen doen??
igzeneej
29-04-2002, 14:39
PIM FORTUYN :D ...joke :D
igzeneej
29-04-2002, 14:40
Ik wil mezelf zijn want dan bezit ik het mooiste meisje :verliefd:
Safira75
29-04-2002, 14:41
Origineel gepost door igzeneej
Ik wil mezelf zijn want dan bezit ik het mooiste meisje :verliefd:
hahahaha slim! maar toch heb je de vraag niet beantwoord! en al ben je natuurlijk super bekend hier- ik bedoelde toch een iets bredere bekendheid :D
igzeneej
29-04-2002, 14:46
Origineel gepost door Safira75
hahahaha slim! maar toch heb je de vraag niet beantwoord! en al ben je natuurlijk super bekend hier- ik bedoelde toch een iets bredere bekendheid :D
Oke !!! Ali-G !!!! :D
Maar het hoeft niet ...Ik wil wel graag ruilen met portofuile !!! :D
Origineel gepost door Safira75
Als je een bekende persoon mocht zijn - uit de geschiedenis of fil en tv wereld of politiek- wie zou je dan willen zijn?
En als je met een bekende persoon middag door mocht brengen- en praten over hun ideeen werk of wat dan ook- met wie zou je dat dan willen doen??
Salaam Safira
Een bekend persoon wil ik niet worden of zijn....maar als ik een dag met een bekend persoon mocht doorbrengen dan graag met Yusuf Islam, lijkt me een hele boeiende man.....en zijn muziek natuurlijk he...!
Kun je dat voor me regelen?? ;)
ma'assalama....Sahira.... :zwaai:
Safira75
29-04-2002, 14:55
Origineel gepost door sahira
Salaam Safira
Een bekend persoon wil ik niet worden of zijn....maar als ik een dag met een bekend persoon mocht doorbrengen dan graag met Yusuf Islam, lijkt me een hele boeiende man.....en zijn muziek natuurlijk he...!
Kun je dat voor me regelen?? ;)
ma'assalama....Sahira.... :zwaai:
Nou ik ga mijn best voor je doen!! ALs ik dan ook maar een kwartiertje erbij mag zijn :D
ghazella
29-04-2002, 15:10
ik zou graag hetzelfde zijn als mijn moeder, als ik haar karakter had dan was ik nu de gelukkigste mens op aarde
en ik wil niet op een van die bekende lijken.
nou eigenlijk BUSH of niet.
relax dat van bush was een grap. op die persoon zou ik nooit maar ook nooit op willen lijken
lehster
thallah fi raskom
HoceimaChick
29-04-2002, 19:50
Ik zou Bush willen zijn jullie zullen wel denken waarom?????????
Nou dat zal ik jullie vertellen. Ik zou dan een vredescontract sluiten en Palestina weer terug geven aan de moslims en dan als ik klaar ben mezelf bombarderen dan zijn we meteen van hem af.
snappie
:giechel:
miss_intisar
29-04-2002, 20:03
ik zou wel een keer khadija willen zijn, de eerste vrouw van profeet Mohamed. dan ben ik de eerste moslimse vrouw.
dan zou ik ook weten wat er allemaal in die tijd gebeurde, en wat profeet Mohamed allemaal deed, bedoel dus thuis.
en ik zou weleens met Sharon een middagje willen praten, en als dat praten niets helpt, lekker spugen in zijn gezicht.
Safira75
30-04-2002, 10:33
Origineel gepost door HoceimaChick
Ik zou Bush willen zijn jullie zullen wel denken waarom?????????
Nou dat zal ik jullie vertellen. Ik zou dan een vredescontract sluiten en Palestina weer terug geven aan de moslims en dan als ik klaar ben mezelf bombarderen dan zijn we meteen van hem af.
snappie
:giechel:
hahahah dat is een goeie :D
KriMoSkie
01-05-2002, 19:30
ik zou haar wel willen zijn..........maarrreee het beste is MEZELF BLIJVEN......
http://www.absolutely.net/lopez/jl165.jpg
KriMoSkie
01-05-2002, 19:35
oepssssssss ik heb mijn foto erop gezet ik bedoel haar.....
http://www.absolutely.net/lopez/jl211.jpg
Heee ALOOOO....Rooosje je hebt wel fanta he hahahhaha..Je bent PERFECT zoals je BENT MEID...;)
OoOooOoOoohhh ja en wat wil ik zijn..ik wil DOLGRAAG een BERGGEIT zijn maar ja...Volgens sommige mensen ben ik het al maar ja !!!!!!
Ciao Baby ;)
KriMoSkie
01-05-2002, 19:46
BeRgGeItJe van me.......I LaVe YaH......!!!
enneee DE MEESTE DROMEN ZIJN BEDROG MAAR ALS IK WAKKER WORD DAN DROOM IK NOG........
http://www.absolutely.net/lopez/jl216.jpg
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.