Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Bakken jullie nog brood thuis?

Pagina's : [1] 2 3 4

Sahra22
28-03-2003, 11:12

Ja, heb weer eens geen zin om te werken, dus vandaar deze zeer belangrijke topic. :) Ik heb namelijk ontdekt dat heel veel moeders geen Marokkaans brood meer bakken thuis, maar broden kopen uit de bakkerij. Dus wie bakt er nog zelf brood? En zo ja, hebben jullie meiden het ook onder de knie of doet alleen mama het? Ik kan het op zich deeg goed kneden, alleen het in ronde vorm krijgen, is een probleem. Meestal wordt het een vierkant-achtig brood. :( groetjes! :zwaai:

Anya
28-03-2003, 11:15
Origineel gepost door Sahra22 Ja, heb weer eens geen zin om te werken, dus vandaar deze zeer belangrijke topic. :) Ik heb namelijk ontdekt dat heel veel moeders geen Marokkaans brood meer bakken thuis, maar broden kopen uit de bakkerij. Dus wie bakt er nog zelf brood? En zo ja, hebben jullie meiden het ook onder de knie of doet alleen mama het? Ik kan het op zich deeg goed kneden, alleen het in ronde vorm krijgen, is een probleem. Meestal wordt het een vierkant-achtig brood. :( groetjes! :zwaai: mama bakt elke dag nog brood, ik lust het niet (krijg er maagzuur van) enkel als het warm uit de oven komt dan is het een ware lekkernij je doet er wat boter op en een glas thee... wat wil een mens nog meer. ik zelf bak geen brood.. wil mij er wel es aan wagen

Asri
28-03-2003, 11:15
Origineel gepost door Sahra22 Ja, heb weer eens geen zin om te werken, dus vandaar deze zeer belangrijke topic. :) Ik heb namelijk ontdekt dat heel veel moeders geen Marokkaans brood meer bakken thuis, maar broden kopen uit de bakkerij. Dus wie bakt er nog zelf brood? En zo ja, hebben jullie meiden het ook onder de knie of doet alleen mama het? Ik kan het op zich deeg goed kneden, alleen het in ronde vorm krijgen, is een probleem. Meestal wordt het een vierkant-achtig brood. :( groetjes! :zwaai: Het is in ieder geval een goeie training voor de dames om in die Le3zien te stompen :D -Y-

minous21
28-03-2003, 11:26
Nope, mij moeder koopt brood...bij de marokkaanse bakkerij! Soms heel soms....maakt ze het nog weleens. Liefs Minous

HalfBlood
28-03-2003, 12:25

nog steeds..old skool style :bril:....

Liloesh
28-03-2003, 19:24
Ik bak zelf ook wel brood...in het begin toen ik het nog "leerde" zag ik het nut er van niet in...maar eens je het kunt is het echt piece a cake :D Ik raad aan voor de meeste om het te leren....het is nooit te laat, en als je iets kunt is het best wel leuk hoor

Shining_Star
28-03-2003, 19:25
neej ik kan geen brood bakken maar dat komt nog wel :D

Liloesh
28-03-2003, 19:29
Go for it girl...is best wel tof....het zullen vierkante zijn, ovalen......maar je krijgt ze zeker rond :D

Dreamlover
28-03-2003, 19:30
Mijn moeder bakt het wel vaak :D ik nog niet.. :o

Liloesh
28-03-2003, 19:32
En waarom niet dreamlover?

Dreamlover
28-03-2003, 19:35
Origineel gepost door Liloesh En waarom niet dreamlover? Euhm.. tjaah.. gewoon, geen zin :D Maar voor de zomervakantie moet ik het kennen.. me moeder leert het me wel.. :stout: :hihi:..

Liloesh
28-03-2003, 19:39
VOOR de zomervakantie??? :o je gaat dan naar maroc enne je moet toch iets kunnen om die jongens te verleiden :p :p :D just kidding :confused:

Dreamlover
28-03-2003, 19:41
Origineel gepost door Liloesh VOOR de zomervakantie??? :o je gaat dan naar maroc enne je moet toch iets kunnen om die jongens te verleiden :p :p :D just kidding :confused: Gwhehe.. :o nee hoor! Maar mn moeder zeurt altijd van 'kinderen van jouw leeftijd die maken al eten enz enz.' :maf: Daar wordt ik langzamerhand wel ziek van :D Dus dan begin ik maar met een cursus brood maken :D

Liloesh
28-03-2003, 19:43
Ik had dat ook...ik bak al brood van mijn 8ste...ik kreeg ook die preek, en op jou leeftijd kon ik dit en dat...jah goed je weet wel :D

Dreamlover
28-03-2003, 19:52

Origineel gepost door Liloesh Ik had dat ook...ik bak al brood van mijn 8ste...ik kreeg ook die preek, en op jou leeftijd kon ik dit en dat...jah goed je weet wel :D Serieus, mijn moeder ook altijd: 'Toen ik 8 jaar was deed ik dat en dat.. maar jij lijkt niet op mij..:jammer:' Maarjah.. :D

Pagina's : [1] 2 3 4