Bekijk originele versie : Israeli gunman kills three Palestinians in West Bank
Hazouz_54
17-08-2005, 17:09
Last update - 18:04 17/08/2005
Israeli gunman kills three Palestinians in West Bank
By Amiram Barkat and Amos Harel, Haaretz Correspondents, and AP
An Israeli Jew killed three people and wounded three others Wednesday afternoon, when he opened fire on a group of Palestinians in the industrial area of the West Bank settlement of Shiloh.
The man apparently snatched the weapon from a security guard in the industrial zone.
The gunman, from the West Bank settlement of Shvut Rahel, was arrested by Israeli security forces.
"It appears that an Israeli who resides locally grabbed a gun from a security man at the Shiloh industrial zone and opened fire on Palestinians, who may have been workers or passersby," an Israeli security source said.
This is the second attack by an Israeli Jew on Arabs in as many weeks.
At the start of August, an Israel Defense Forces soldier who had deserted from the army to protest the disengagement opened fire inside a bus in the northern town of Shfaram, killing four Israeli Arabs.
The attacker, Eden Natan Zada, was killed by a mob who surrounded the bus after the shooting.
http://www.haaretz.com/hasen/spages/613936.html
Het wachten is nu op een tegenaanval van Hamas........
Gunman? :wow:
Hier word hij een terrorist genoemd.
Wat hij ook is, de boerenhufter :kwaad: :kwaad: :kwaad:
blingblong
17-08-2005, 17:15
wat deden die palestijnen daar?
konden ze niet wachten met provoceren totdat de settlers vertrokken waren?
erg dom.
de gewapende kolonist is gearresteerd.
Uiteraard zal hamas gewoon niks doen.
Doen ze dat wel zullen ze waarschijnlijk verpletterd worden door israel.
Ik denk dat ze dat nu wel beseffen.
ps: ik vind de actie erg dom van die klootzak.
killalot
Het Kan Me Niks Meer Intereseren Wat Daar Gebeurt. Tis Toch Iedere X Hetzelfde En Er Zal Daar Toch Geen Vrede Komen!!!
Hazouz_54
Gunman? :wow:
Hier word hij een terrorist genoemd.
Wat hij ook is, de boerenhufter :kwaad: :kwaad: :kwaad:
De Nederlandse media (vooral rtl4) zijn nog niet zover om niet-moslims een terrorist te noemen.......
blingblong
17-08-2005, 17:17
De Nederlandse media (vooral rtl4) zijn nog niet zover om niet-moslims een terrorist te noemen.......
gut oo gut...Mijn heertje de klaagmoslim aan het woord.
Hazouz_54
17-08-2005, 17:23
wat deden die palestijnen daar?
konden ze niet wachten met provoceren totdat de settlers vertrokken waren?
erg dom.
de gewapende kolonist is gearresteerd.
Uiteraard zal hamas gewoon niks doen.
Doen ze dat wel zullen ze waarschijnlijk verpletterd worden door israel.
Ik denk dat ze dat nu wel beseffen.
ps: ik vind de actie erg dom van die klootzak.
Palestijnen wonen op de West Bank domme Hollander
Er is hier op tv (staat de hele dag aan v.w. de ontuiming die live te volgen is) niet 1 keer "gunman" gezegd. Ik snap niet dat ze in Nederland dingen niet bij de naam durven te noemen. Zou een hoop misverstanden besparen en verkeerde uitleg.
Het is een TERRORIST en niets minder.
Hij is een busjes (mini-busjes zoals ze die hier hebben) chauffeur die Palestijnse arbeiders naar hun werkplaats vervoerde, hij stopte bij een punt en stal de weapon van een security guard en schoot op deze arme mensen in omdat ze Palestijn zijn. En niet om geld te stelen, of andere criminele reden - dus:
Is het TERREUR.
Punt. Uit.
Hazouz_54
17-08-2005, 17:33
Er is hier op tv (staat de hele dag aan v.w. de ontuiming die live te volgen is) niet 1 keer "gunman" gezegd. Ik snap niet dat ze in Nederland dingen niet bij de naam durven te noemen. Zou een hoop misverstanden besparen en verkeerde uitleg.
Het is een TERRORIST en niets minder.
Hij is een busjes (mini-busjes zoals ze die hier hebben) chauffeur die Palestijnse arbeiders naar hun werkplaats vervoerde, hij stopte bij een punt en stal de weapon van een security guard en schoot op deze arme mensen in omdat ze Palestijn zijn. En niet om geld te stelen, of andere criminele reden - dus:
Is het TERREUR.
Punt. Uit.
Israeli's zijn veeeeeeeeeellllllllllll intelligenter dan Hollanders.......
Palestijnen wonen op de West Bank domme Hollander
Op de West-Bank en in Gaza ook. Deze Palestijnen RIP, wonen in de West Bank.
Israeli's zijn veeeeeeeeeellllllllllll intelligenter dan Hollanders.......
Ik denk meer dat het met -helaas- ervaring te maken heeft.
Ben het hier met jou eens dat de media in Nederland niet het mannetje bij de naam noemen, namelijk dat dit toch echt een terrorist is. En dat ze wanneer het om Moslims gaat te snel het woord terrorist gebruiken.
Maar dat is een Nederlands probleem en niet een Joods of Israelisch probleem. (Dit laatste is niet peroonlijk voor jou bedoeld.)
M.vr.gr.
azkarah
blingblong
17-08-2005, 18:44
Last update - 18:04 17/08/2005
Israeli gunman kills three Palestinians in West Bank
By Amiram Barkat and Amos Harel, Haaretz Correspondents, and AP
An Israeli Jew killed three people and wounded three others Wednesday afternoon, when he opened fire on a group of Palestinians in the industrial area of the West Bank settlement of Shiloh.
The man apparently snatched the weapon from a security guard in the industrial zone.
The gunman, from the West Bank settlement of Shvut Rahel, was arrested by Israeli security forces.
"It appears that an Israeli who resides locally grabbed a gun from a security man at the Shiloh industrial zone and opened fire on Palestinians, who may have been workers or passersby," an Israeli security source said.
This is the second attack by an Israeli Jew on Arabs in as many weeks.
At the start of August, an Israel Defense Forces soldier who had deserted from the army to protest the disengagement opened fire inside a bus in the northern town of Shfaram, killing four Israeli Arabs.
The attacker, Eden Natan Zada, was killed by a mob who surrounded the bus after the shooting.
http://www.haaretz.com/hasen/spages/613936.html
Het wachten is nu op een tegenaanval van Hamas........
je heb gelijk.
Ik dacht dat het de gaza was. :maf2:
erg domme zet om dat zo te doen.
..
Ik heb er geen woorden voor..
:D
Hou toch een op over dat kleine stukje kutwoestijn. Er zit geeneens olie in de grond
Btw aardig dat je onze taal spreekt
Dit is wel erg goedkoop joh.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.