Bekijk originele versie : Rijbewijs??????
MoslimaAminatje
17-08-2005, 10:43
SalaamAilkum wr wb
Vraagje volgt iemand hier een spoedcurses rijbewijs............
sunny_poppetje
24-08-2005, 15:48
je moet niet zeiken.
in India is er geen rijbewijs nodig want je doet daar alles op een olifant.
islamicgirl3
25-08-2005, 18:52
Ik weet niet of zo'n spoedcursus wel handig is. Je bedoelt zo een van de ANWB neem ik aan? Dan kun je binnen 1 week je rijbewijs halen, als ik het goed heb. Ik heb eigenlijk niemand in mijn omgeving gehoord die het gedaan heeft. Maar je kan het misschien navragen bij de ANWB...;)
islamicgirl3
25-08-2005, 18:53
je moet niet zeiken.
:confused: Dit snap ik niet.
femmedumaroc
25-08-2005, 19:18
ik ben nu 17 en wil nu al voor mijn rijbewijs gaan leren kan dat ?
islamicgirl3
25-08-2005, 19:20
ik ben nu 17 en wil nu al voor mijn rijbewijs gaan leren kan dat ?
Wat bedoel je met leren? De theorie of de praktijk? Je kan natuurlijk alvast de theorie leren. Je kan pas 3 maanden voordat je 18 wordt beginnen met rijlessen.
femmedumaroc
25-08-2005, 19:22
beide, maar zo te zien kan de praktijk alleen pas 3 maanden voordat je 18 bent, dan begin ik alvast aan me theorie want heb egtt haaaas tnx
islamicgirl3
25-08-2005, 19:59
beide, maar zo te zien kan de praktijk alleen pas 3 maanden voordat je 18 bent, dan begin ik alvast aan me theorie want heb egtt haaaas tnx
Ja is wel handig. Je kan wel in ieder geval beginnen met leren. Maar ik raad je aan om niet gelijk de theorie-examen te gaan doen. Je kan beter even wachten ermee. Anders moet je hem weer opnieuw doen..;)
je moet niet zeiken.
waarom ga je niet daar wonen :confused:
Ik weet niet of zo'n spoedcursus wel handig is. Je bedoelt zo een van de ANWB neem ik aan? Dan kun je binnen 1 week je rijbewijs halen, als ik het goed heb. Ik heb eigenlijk niemand in mijn omgeving gehoord die het gedaan heeft. Maar je kan het misschien navragen bij de ANWB...;)
mijn nicht heet dat ook gehaald binnen 10 dagen maar toen de winter kwam durft ze niet niet in de donken en in de regen te reden :hihi:
maro :)
islamicgirl3
27-08-2005, 13:45
mijn nicht heet dat ook gehaald binnen 10 dagen maar toen de winter kwam durft ze niet niet in de donken en in de regen te reden :hihi:
maro :)
:D Dat is nou een nadeel van zo'n spoedcursus. Misschien rijd je die 10 dagen wel in de zomer en krijg je dus helemaal niet te maken met andere weerstomstandigheden. In de zomer is het natuurlijk ook altijd veel rustiger. Daar kom je dan aanzetten in de winter met je auto, onder andere omstandigheden.... :nerd:
MoslimaAminatje
28-08-2005, 22:04
:confused: Dit snap ik niet.
Laat haar ze denkt dat ze grappig is :rolleyes:
©2000-2013 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.