Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : love speaks from the heart

House
28-03-2003, 07:44

Ik word gek van dit mailtje :maf3: Het komt van ene fatima en mohamed en is 46 kb groot :stout: Zijn er nog meer mensen die dit soort mailtjes ook krijgen???

beppie_truus
28-03-2003, 08:28
kan een virus zijn

PerfectTangawia
28-03-2003, 08:52
Origineel gepost door House Ik word gek van dit mailtje :maf3: Het komt van ene fatima en mohamed en is 46 kb groot :stout: Zijn er nog meer mensen die dit soort mailtjes ook krijgen??? NEE NIET OPENEN... is virus.... ik krijg zo een mailtje van faisel en ook van ene mohammed.. die ik niet ken.. TANGAWIA

shirien85
28-03-2003, 09:45
Origineel gepost door PerfectTangawia NEE NIET OPENEN... is virus.... ik krijg zo een mailtje van faisel en ook van ene mohammed.. die ik niet ken.. TANGAWIA ja ik krijg ze ook altijd, maar ik druk gelijk op verwijderen. :cool:

cheima
28-03-2003, 09:46

Yes me too :kwaad: Gewoon blokken :stout:

Angel
28-03-2003, 09:47
Origineel gepost door House Ik word gek van dit mailtje :maf3: Het komt van ene fatima en mohamed en is 46 kb groot :stout: Zijn er nog meer mensen die dit soort mailtjes ook krijgen??? niet openen housie. Het is inderdaad een virus. gewoon blokkeren

House
28-03-2003, 12:41
Origineel gepost door Mixed_Angel denken jullie dat ie zo dom is en het nietr weet :D :hihi: :lol: :hihi:

House
28-03-2003, 12:42
Origineel gepost door helleau je kunt toch niet via hotmail virussen openen :rolleyes: je krijgt altijd zo'n melding ensjoo. Ik heb dat ook gehad man, krijg het nog steeds. Ik had van mensen die in mijn lijst stonden kreeg ik mailtjes gestuurd in het spans :eek: en daarna door mensen die ik niet ken maar zijn wel allemaal marokkaanse namen haast :hihi: Het zijn virussen!! Ook die in het spaans zijn virussen.

House
28-03-2003, 12:43
Origineel gepost door angel21 niet openen housie. Het is inderdaad een virus. gewoon blokkeren Zozo netjes, bedankt voor de tip ;)