Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Een drietal zionisten van joods.nl zijn hier actief, PAS OP VOOR DEZE HUIGELAARS

Pagina's : [1] 2

abdoel6666
28-03-2003, 00:51

Het drietal heyoanTX, Pista, abbubakersiddik hebben zich verenigd en zijn samen erop uit leugens over de Islam/moslims te plaatsen. Dit drietal is al meerdere malen gebanned, maar telkens zijn ze de moderators te slim af. Ik wijs jullie er op dat dit drietal ook zeer actief is op joods.nl en dat het om zionisten gaat. Dus geloof niet wat ze plaatsen

abdoel6666
28-03-2003, 11:49
Origineel gepost door pista Als er één is die hier leugens vertelt ben jij het wel. Maar het staat jou paranoide geest volledig vrij aan te tonen dat ik leugens vertel over de Islam of de moslims. Als ik je onder de ernstige mensen zou kunnen rekenen, zou ik me gekwetst voelen omdat je me een leugenaar noemt, maar ik weet dat zulks niet is en kan me daarom ook niet gestoord voelen door je onterechte verdachtmakingen. Ik neem het je niet kwalijk, en Allah....ach, ik het het vermoeden dat je nog lang genoeg te leven hebt om hiervoor van Allah vergiffenis te krijgen. ;) Mvg Pista Eerste klas huigelaar die je bent, je bent hier al eens gebanned om je uitspraken over marokkanen en moslims!!! maar je bent toen zelf terug gekeerd. Het is een feit dat je een vast lid bent van het zionistische net joods.nl. Jij zionist bent hier alleen maar om de Moslims en de Islam aan te vallen. Jullie zionisten zijn zo goed in het liegen en bedriegen, bah wordt er gewoon misselijk van...... JULLIE ZIONISTEN HEBBEN HET GOED IN DIT LEVEN, MAAR VERGEET NIET DAT JULLIE EEUWIG ZULLEN BRANDEN IN DE HEL

M_ROCPOWER
28-03-2003, 11:54
dat vind ik nou ook. Pista en zelfkritiek en hoyanog komen hier slechts met een doel en dat is om de islamitische wereld in het kwaad daglicht te stellen. Als ze hier nou komen om van gedachten te wisselen en om het verhaal van aan ander aan te horen, maar nee hoor ze komen hier alleeen maar om ''effe die moslims een lesje leren''. Ze veroordelen alles en iedereen die anti-amerika is, verkondigen aan mensen dat ze zelfkritiek moeten hebben, maar ik heb ze zelf nog nooit op enige zelfkritiek betrapt. echt triest

appie666
28-03-2003, 12:18
als iemand er niet op uit is onze cultuur te verkleinen, dan kan diegene gewoon ze mening geven!!Is ie daar wel op uit dan is diegene zielig!!!En dat de mensen zoveel kritiek en commentaar hebben op marokkanen en islam, dat betekent gewoon dat we kennelijk BOEIEND voor ze zijn, kennelijk houden we diegen de hele tijd bezig!!!

Zelfkritiek
28-03-2003, 12:24

Jaja! Dus als je de discussies niet aan kan, dan ga je maar schreeuwen dat ze gebanned moeten worden? En natuurlijk is het excuus dat het 'zionisten' zouden zijn. Hee vrind, luister goed! Ik ben geen jood, ben nog nooit op joods.nl geweest, dat heeft trouwens ook niets met deze discussie te maken! Waar het wel om gaat, is dat er een aantal kritische mensen op dit forum rondloopt, die niet klakkeloos alles accepteren wat er 'uit naam van Allah' wordt gezegd. Dat deze mensen niet klakkeloos als een paar lamme schapen achter de meningen van een aantal puberale geitenneukers aanloopt, kritiek durven te hebben en hun eigen mening durven neer te zetten, is juist goed voor dit forum! Het draait hier toch om discussie? Als iedereen het altijd met elkaar eens zou zijn, dan is dit forum in twee tellen doodgebloed! Discussie is goed! Proberen andersdenkenden de mond te snoeren omdat het 'zionisten' zouden zijn, is een teken van zwakte! Ik probeer meestal op normale wijze te reageren hierzo, en dat kun je van gevalletjes als bijvoorbeeld Rizkii niet zeggen. Het feit dat je op hem geen kritiek hebt, geeft wel aan hoe eenzijdig en bevooroordeeld je bent...

grendel
28-03-2003, 12:30
Origineel gepost door abdoel6666 Het drietal heyoanTX, Pista, abbubakersiddik hebben zich verenigd en zijn samen erop uit leugens over de Islam/moslims te plaatsen. Dit drietal is al meerdere malen gebanned, maar telkens zijn ze de moderators te slim af. Ik wijs jullie er op dat dit drietal ook zeer actief is op joods.nl en dat het om zionisten gaat. Dus geloof niet wat ze plaatsen Grendeltje is oud genoeg om zelf te bepalen of er leugentjes worden geplaatst. :D En ik denk dat dat voor de meeste op dit forum geldt. Jouw taak als goed Moslim zou zijn om deze leugens te ontzenuwen. Of heb je daar geen zin an :D

M_ROCPOWER
28-03-2003, 12:31
Origineel gepost door Zelfkritiek Jaja! Dus als je de discussies niet aan kan, dan ga je maar schreeuwen dat ze gebanned moeten worden? En natuurlijk is het excuus dat het 'zionisten' zouden zijn. Hee vrind, luister goed! Ik ben geen jood, ben nog nooit op joods.nl geweest, dat heeft trouwens ook niets met deze discussie te maken! Waar het wel om gaat, is dat er een aantal kritische mensen op dit forum rondloopt, die niet klakkeloos alles accepteren wat er 'uit naam van Allah' wordt gezegd. Dat deze mensen niet klakkeloos als een paar lamme schapen achter de meningen van een aantal puberale geitenneukers aanloopt, kritiek durven te hebben en hun eigen mening durven neer te zetten, is juist goed voor dit forum! Het draait hier toch om discussie? Als iedereen het altijd met elkaar eens zou zijn, dan is dit forum in twee tellen doodgebloed! Discussie is goed! Proberen andersdenkenden de mond te snoeren omdat het 'zionisten' zouden zijn, is een teken van zwakte! Ik probeer meestal op normale wijze te reageren hierzo, en dat kun je van gevalletjes als bijvoorbeeld Rizkii niet zeggen. Het feit dat je op hem geen kritiek hebt, geeft wel aan hoe eenzijdig en bevooroordeeld je bent... het feit dat jij nooit kritiek op pista en hoyotan geleverd hebt, geeft ook aan hoe eenzijdig en bevooroordeeld jij bent. En over da klakkeloos overnemen. Ik vind het altijd lachwekkend dat jullie bronnen van Cnn als waarheid beschouwen en andere bronnen zijn allemaal leugens. Alles wat anti-amerika is, zijn zogenaamde leugens en als we kritiek leveren op israel en amerika dan zijn we leugenaars en negeren we de waarheid. Kijk eerst naar jezelf voordat je begint te typen dat iedereen klakkeloos achter de mening van een ander aanloopt, want jij bent degene die klakkeloos de westerse kranten gelooft. Dus al ik het goed heb dan ben jij degene die achter de geiten n.eu.kers aanloopt, lamme schaap!

grendel
28-03-2003, 12:32
Origineel gepost door Zelfkritiek Jaja! Dus als je de discussies niet aan kan, dan ga je maar schreeuwen dat ze gebanned moeten worden? En natuurlijk is het excuus dat het 'zionisten' zouden zijn. Hee vrind, luister goed! Ik ben geen jood, ben nog nooit op joods.nl geweest, dat heeft trouwens ook niets met deze discussie te maken! Waar het wel om gaat, is dat er een aantal kritische mensen op dit forum rondloopt, die niet klakkeloos alles accepteren wat er 'uit naam van Allah' wordt gezegd. Dat deze mensen niet klakkeloos als een paar lamme schapen achter de meningen van een aantal puberale geitenneukers aanloopt, kritiek durven te hebben en hun eigen mening durven neer te zetten, is juist goed voor dit forum! Het draait hier toch om discussie? Als iedereen het altijd met elkaar eens zou zijn, dan is dit forum in twee tellen doodgebloed! Discussie is goed! Proberen andersdenkenden de mond te snoeren omdat het 'zionisten' zouden zijn, is een teken van zwakte! Ik probeer meestal op normale wijze te reageren hierzo, en dat kun je van gevalletjes als bijvoorbeeld Rizkii niet zeggen. Het feit dat je op hem geen kritiek hebt, geeft wel aan hoe eenzijdig en bevooroordeeld je bent... ........hier heb ik niks aan toe te voegen. Chapeau :D :zwaai:

M_ROCPOWER
28-03-2003, 12:33
Origineel gepost door grendel Grendeltje is oud genoeg om zelf te bepalen of er leugentjes worden geplaatst. :D En ik denk dat dat voor de meeste op dit forum geldt. Jouw taak als goed Moslim zou zijn om deze leugens te ontzenuwen. Of heb je daar geen zin an :D hoezo zijn taal als goed moslim? hoezo is dat een taak van een goede moslim, waar heb je dat vandaan gehaald? Ik snap sommige mensen niet die denken te weten hoe moslims zich moeten gedragen. Spreek nooit een andere persoon aan met:''als goede moslim zou je dit moeten doen'' want dan hou jij je niet aan je taak!

grendel
28-03-2003, 12:39
Origineel gepost door M@ROCPOWER hoezo zijn taal als goed moslim? hoezo is dat een taak van een goede moslim, waar heb je dat vandaan gehaald? Ik snap sommige mensen niet die denken te weten hoe moslims zich moeten gedragen. Spreek nooit een andere persoon aan met:''als goede moslim zou je dit moeten doen'' want dan hou jij je niet aan je taak! Ben jij nou zo dom of ben ik nou zo slim (Thanks, Louis :D ) Wat ik zei is heel simpel: -als iemand hier klinkklare onzin staat te verkondigen over de Islam, dan kan je daar toch gewoon op reageren door die onzin te ontzenuwen door je gezonde verstand te gebruiken. En niet bijv: .......jij bent een Jood dus er is geen discussie meer nodig. :zwaai:

grendel
28-03-2003, 12:41
Origineel gepost door smartie2 niet alleen pista en die andere gevallen shalom jude hast du problemen du hast vergessen was ist passiert in 1940 bis 1945 Als du problemen wunscht dann hasst du nu eine grosse problem en als je niet kan discussieren niet discussieren we leven in een vrij land waar je je mening kan geven alhoewel........ Zeg.....wat is voor gel.ul. Eerst heb je het over vergassen van Joden in 40-45 en problemen die en kan krijgen.....stoer hoor :D en dan heb je het over discussie en een vrij land waar je je mening kan geven. What is your POINT ? :D

grendel
28-03-2003, 12:47
Origineel gepost door smartie2 Zo te zien laat jij je erg meeslepen so think before you act!! Don't think SO :D Grendeltje laat zich in tegenstelling door de vele haatzaaiertjes op dit Forum NERGENS in slepen. Checq mijn reacties maar, allemaal, er is er nog geen een verwijderd. Ik heb namelijk niks te verbergen over de manier waarop ik denk. :D ;) :D :zwaai: (MAKE LOTS OF LOVE AND NO WAR) ;) jj

M_ROCPOWER
28-03-2003, 12:48
Origineel gepost door grendel Ben jij nou zo dom of ben ik nou zo slim (Thanks, Louis :D ) Wat ik zei is heel simpel: -als iemand hier klinkklare onzin staat te verkondigen over de Islam, dan kan je daar toch gewoon op reageren door die onzin te ontzenuwen door je gezonde verstand te gebruiken. En niet bijv: .......jij bent een Jood dus er is geen discussie meer nodig. :zwaai: ben jij nou zo dom of ben ik nou zo slim?:d wat ik zei is heel simpel: - als iemand hier klinklare onzin staat te verkondigen over de jodendom, dan kan je daar toch gewoon op reageren door die onzin te ontzenuwen door je gezonde verstan te gebruiken. En niet bijv:...... jij bent een moslim dus jij bent een leugenaar want je moet de westerse kranten lezen, want alleen die verkondigen de waarheid en als je dat niet doet ben je een leugenaar. Er is wel een discussie mogelijk, maar die is eigenlijk toch maar schijn want je bent toch een legenaar :zwaai:

grendel
28-03-2003, 12:53
Origineel gepost door M@ROCPOWER ben jij nou zo dom of ben ik nou zo slim?:d wat ik zei is heel simpel: - als iemand hier klinklare onzin staat te verkondigen over de jodendom, dan kan je daar toch gewoon op reageren door die onzin te ontzenuwen door je gezonde verstan te gebruiken. En niet bijv:...... jij bent een moslim dus jij bent een leugenaar want je moet de westerse kranten lezen, want alleen die verkondigen de waarheid en als je dat niet doet ben je een leugenaar. Er is wel een discussie mogelijk, maar die is eigenlijk toch maar schijn want je bent toch een legenaar :zwaai: Leuk :D Ooit gehoord van INTERNET. Wist je dat je via Internet bijn alle -kranten van de wereld -televisiestations van de wereld -radiostations van de wereld -tijdschriftten van de wereld KAN LEZEN....................mooi he. Maak daar dan ook gebruik van en ga er niet vanuit dat Grendeltje alleen de Telegraaf en de Elsevier leest of zo. Met de vriendelijke groeten, :zwaai:

grendel
28-03-2003, 13:21

Origineel gepost door smartie2 Ik voel verdriet ik zla je pijn doen totdat je hier oprot zionist niemand maar dan ook niemand zal mijn broeders laten branden en dat zal ik bij jouw wel doen kom maar op Smartie, nu effe serieus. De pijn die jij voelt om het dood gaan van je broeders is heel normaal. Echter, wat mij opvalt is dat bij sommige hier deze pijn alleen wordt gevoeld als het gaat om Moslims. Terwijl Grendeltje bijvoorbeeld elk leven wat door een oorlog wordt opgeofferd een menselijk drama vindt. Ongeacht de religie wat deze persoon belijdt (mijns inziens is dit slechts een kwestie in welke baarmoeder je belandt) :zwaai:

Pagina's : [1] 2