Bekijk originele versie : Iets valt me op....
Lyrical_Tie
28-03-2003, 00:48
...marokkanen houden van internet-daten....kifesh...:rolleyes:...volgens mij heeft de helft van dit forum wat met elkaar (gehad), en is de andere helft nog op zoek of plannen aan het maken...
Marokkanen:rolleyes:
ClaudioLopez
28-03-2003, 00:55
:D zit in de genen
Origineel gepost door Lyrical_Tie
...marokkanen houden van internet-daten....kifesh...:rolleyes:...volgens mij heeft de helft van dit forum wat met elkaar (gehad), en is de andere helft nog op zoek of plannen aan het maken...
je kan toch gewoon wat gaan drinken? je dan toch niet perse wat met elkaar te hebben :rolleyes: :rolleyes:
Lyrical_Tie
28-03-2003, 00:58
Origineel gepost door angel21
je kan toch gewoon wat gaan drinken? je dan toch niet perse wat met elkaar te hebben :rolleyes: :rolleyes:
ik heb het over de mesnen die daten sweetheart. Veel marokkanen doen dat via i-net, zoals TMFCHAT (:giechel: ) en deze site :D
ArabLady
28-03-2003, 00:59
ik wil jou :rolleyes:
:Iluvu:
:zwaai:
ClaudioLopez
28-03-2003, 00:59
Origineel gepost door angel21
dat lijkt me nou een goed idee! :D
Lyrical_Tie
28-03-2003, 01:00
Origineel gepost door ArabLady
ik wil jou :rolleyes:
:Iluvu:
:zwaai:
je had me al :confused::D
ArabLady
28-03-2003, 01:05
MIJN SCHAAAAAATJE :D
:verliefd:
wanneer gaan wij daten :melig:
Lyrical_Tie
28-03-2003, 01:11
Origineel gepost door ArabLady
MIJN SCHAAAAAATJE :D
:verliefd:
wanneer gaan wij daten :melig:
wanneer ik genoeg tijd heb om naar gelderland te komen, ok? Dat is ergens in april :D
;)
ArabLady
28-03-2003, 01:17
april is next week:p
beppie_truus
28-03-2003, 08:40
ik heb niet de helft gehad :(
maar iedereen :D
Origineel gepost door beppie_truus
ik heb niet de helft gehad :(
maar iedereen :D
:lol:
ik heb het over de mesnen die daten sweetheart. Veel marokkanen doen dat via i-net, zoals TMFCHAT (:giechel: ) en deze site :D
ze3ma alsof jij het nooit hebt gedaan :stout: :stout:
Origineel gepost door helleau
op wie ben jij lyrical :stout:
zal ik het zeggen, zal ik het zeggen :stout: :stout:
beppie_truus
28-03-2003, 09:48
Origineel gepost door cheima
:lol:
:hihi:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.