Bekijk originele versie : dermatix
ik heb een vraagje...
heeft er iemand ervaring met dermatix?
zo ja, werkte het goed?
en gingen ook alle littekens helemaal weg?
hoe duur was de aankoop?
alvast bedankt
groetjes
jah dat zou ik ook wel willen weten
Romaysa_love
16-08-2005, 23:27
ik heb een vraagje...
zo ja, werkte het goed?
hoe duur was de aankoop?
alvast bedankt
groetjes
Bij welke soort littekens helpt het, als ik vragen mag.
Bij welke soort littekens helpt het, als ik vragen mag.
ik geloof dat het voor alle littekens kan helpen zoals brandwonden, acne enso
wipneusje
17-08-2005, 18:32
ik heb een vraagje...
zo ja, werkte het goed?
hoe duur was de aankoop?
alvast bedankt
groetjes
Ja ik heb thuis dat tubetje liggen, alleen gebruik ik het niet maar m'n zusje voor littekentjes op haar gezicht..
Het is een heel klein tubetje met 15g siliconengel.. en het kost 42,00 euro :eek:
Het is heel dun en transparant en je moet het heel dun opsmeren...en dan 5minuten laten drogen.. daarna kun je creme of eventueel foundation erover brengen... m'n zusje is er heel tevreden over.. het maakt verhoogde littekentjes vlakker en de roodheid word veel minder... ze had eerst biodermal littekencreme maar die vond ze vies vettig en ging haar gezicht glimmen...
Je kunt dermatix alleen kopen bij de Apotheek.. kijk ook op www.dermatix.nl
Ja ik heb thuis dat tubetje liggen, alleen gebruik ik het niet maar m'n zusje voor littekentjes op haar gezicht..
Het is een heel klein tubetje met 15g siliconengel.. en het kost 42,00 euro :eek:
Het is heel dun en transparant en je moet het heel dun opsmeren...en dan 5minuten laten drogen.. daarna kun je creme of eventueel foundation erover brengen... m'n zusje is er heel tevreden over.. het maakt verhoogde littekentjes vlakker en de roodheid word veel minder... ze had eerst biodermal littekencreme maar die vond ze vies vettig en ging haar gezicht glimmen...
Je kunt dermatix alleen kopen bij de Apotheek.. kijk ook op www.dermatix.nl
bedankt voor je reactie ik denk dat ik hem ga kopen ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.