Bekijk originele versie : GEZOCHT, mooie avondjurk, galajurk, bruidsmeisjesjurk
hai, ik ben wanhopig op zoek naar een avondjurk,galajurk,bruidsmeisjesjurk.
kun jullie me daar bij helpen ik ben 1.68 en heb maat 40.
verhuur of verkoop maakt mij niets uit.
als iemand iets heeft hoor ik het graag.
alvast bedankt :goedzo:
groetjes, :kus:
nothingtotell
15-08-2005, 20:45
Hoi meid,
Ik heb misschien iets voor je, maar het is een ruime maat 38 denk ik. Weet je of je daar in past??
Laat het me weten zodat ik je een foto kan sturen.
Groetjes
Hoi meid,
Ik heb misschien iets voor je, maar het is een ruime maat 38 denk ik. Weet je of je daar in past??
Laat het me weten zodat ik je een foto kan sturen.
Groetjes
hmm ruime 38 mischien ik durf het niet 100% zeker te zeggen, soms lukt dat en soms niet. maar ik ben wel heel erg benieuwd naar de foto
als je die kan sturen kunnen we daarna altijd nog verder kijken
thanx!
hallo meiden,
hey watnou, sorry dat ik ook in je topic wat zet. Maar ben eigenlijk ook op zoek naar een avond/galajurk. Ben al een tijdje op zoek naar, maar heb niets gevonden....echt balen.
Weet iemand misschien waar ik een leuke kan huren of kopen. Heb maatje 34/36...thx.
Alvast bedankt, girls...
LIefs :
Ghiz.
chica_tangawia
15-08-2005, 21:00
ik heb ook nog een hele mooie avondjurk. tis maat 38/40. Ik weet niet wanneer jm nodig hebt, maar ik kan volgende week pas fotos op de pc zetten.Dus wanneer heb jm nodig?
ik heb ook nog een hele mooie avondjurk. tis maat 38/40. Ik weet niet wanneer jm nodig hebt, maar ik kan volgende week pas fotos op de pc zetten.Dus wanneer heb jm nodig?
hey meid volgende week kan wel ik heb hem pas half september nodig, mischien kan je nu al wel vertellen hoe die er uit ziet wat voor kleur, de vorm enz.. :goedzo:
hallo meiden,
hey watnou, sorry dat ik ook in je topic wat zet. Maar ben eigenlijk ook op zoek naar een avond/galajurk. Ben al een tijdje op zoek naar, maar heb niets gevonden....echt balen.
Weet iemand misschien waar ik een leuke kan huren of kopen. Heb maatje 34/36...thx.
Alvast bedankt, girls...
LIefs :
Ghiz.
maakt niet uit meid ;)
ik heb nog iets heel mooi zenne
kun je mij u email adres door geven dan kan ik het door sturen
en het is een 40
groetjes
ik heb nog iets heel mooi zenne
kun je mij u email adres door geven dan kan ik het door sturen
en het is een 40
groetjes
hai, ik zou graag de foto willen zien, mijn emailadres is sazrouali@hotmail.com
alvast bedankt :goedzo:
hellemaal niemand met een jurk vooor me :traan1: het ziet er naar uit dat ik problemen ga krijgen met die jurk overal waar ik ook zoek geen enkel mooie jurk te vinden :jammer: help iemand :confused: :confused: :confused: :confused:
I Need A Dress!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hey watnou
vond je mijn jurk mooi of niet
hey watnou
vond je mijn jurk mooi of niet
hey meid
ik heb geen foto van je ontvangen?
Malla3youn
18-08-2005, 22:15
hallo meiden,
Alvast bedankt, girls...
LIefs :
Ghiz.
Oeeeeeeeh.. ik heb een hele mooie sisi jurk, ik heb die 1 keer paar uur aangehad.. tis een maatje 34/36 ( meer 34 eigenlijk :S )
Heb ook nog gewone galajurken, gratis af te halen :p ( ook maat 34/36
Malla3youn
18-08-2005, 22:16
hallo meiden,
Alvast bedankt, girls...
LIefs :
Ghiz.
Oeeeeeeeh.. ik heb een hele mooie sisi jurk, ik heb die 1 keer paar uur aangehad.. tis een maatje 34/36 ( meer 34 eigenlijk :S )
Heb ook nog gewone galajurken, gratis af te halen :p ( ook maat 34/36 )
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.