Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : vakantiehuizen en appartementen in Tanger/Assilah?!

tangia21
15-08-2005, 12:24

wie kent een marokkaanse bedrijf die woningen verhuurt in Assilah of Tanger voor de vakantie periodes van Juli/Augustus?Of wie kent er iemand die zijn/haar appartement/huisje verhuurt in de vakantie periodes?? we willen graag alvast info verzamelen voor volgend jaar.

nisrine_hart
15-08-2005, 16:11
wie kent een marokkaanse bedrijf die woningen verhuurt in Assilah of Tanger voor de vakantie periodes van Juli/Augustus?Of wie kent er iemand die zijn/haar appartement/huisje verhuurt in de vakantie periodes?? we willen graag alvast info verzamelen voor volgend jaar. slm, http://euromaroc.nl/tekoop.htm klik op te huur rechts boven groetjes nisrine ;)

tangia21
15-08-2005, 19:10
350 euro per week...ik ben niet gek :moe: en wij willen ook nog eens voor 7 weken ofzo kom ik uit op 2450 euro ..!!! zelfs in NL is het goedkoper :jammer:

miss_roterdamia
16-08-2005, 20:07
350 euro per week...ik ben niet gek :moe: en wij willen ook nog eens voor 7 weken ofzo kom ik uit op 2450 euro ..!!! zelfs in NL is het goedkoper :jammer: ik geef je egt gelijk maar het zijn wel mooie huizen met alles erop en eraan voor die prijs heb je wel een topvakantie en dichtbij het strand, maar wat ik eigenlijk niet begrijp is dat ze in marokko weten dat veel marokanen gezinnen hebben met veel kinderen tenminste meer dan drie , en de meeste huizen die ik daar heb gezien zijn 2 kamer met 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden . in andere landen kan ik het wel begrijpen maar marokko nog wel :hihi: maar zal wel aan mij liggen dat ik het raar vindt :confused: maar ik geef je egt wel gelijk hoor daarniet van in nederland betaal je ongeveer voor een huisje 500 PER MAAND en hier betaal je 320 voor 7 daagjes