Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie kan mij helpen aan een baan??

lady_queen
14-08-2005, 21:43

Hallo dames en heren, Ik heb vele manieren geprobeerd om aan een baan te komen. Maar helaas het lukt mij niet. Het gaat erg moeizaam. Iedere keer wordt ik afgewezen met hetzelfde reden " Uw achtergrond past niet bij ons profiel". Aan mijn sollicitatiebrieven en cv kan het niet liggen, want ze zijn vele malen nagekeken door andere mensen. Daarom dacht ik probeer het op deze manier. Wie o wie kan mij helpen aan een baan? Ik zoek een baan op MBO niveau. En graag achter een balie of administratief. Alvast bedankt.

tafoujtt
14-08-2005, 22:31
waar woon je?

ghalio
14-08-2005, 22:42
kun je mij je c.v. mailen dan kan ik er naar kijken en aan de hand daarvan stuur ik je wat en hoe je moet praten tijdens zo'n sollicitatie gesprek

faatje85
19-08-2005, 00:09
Hallo dames en heren, Ik heb vele manieren geprobeerd om aan een baan te komen. Maar helaas het lukt mij niet. Het gaat erg moeizaam. Iedere keer wordt ik afgewezen met hetzelfde reden " Uw achtergrond past niet bij ons profiel". Aan mijn sollicitatiebrieven en cv kan het niet liggen, want ze zijn vele malen nagekeken door andere mensen. Daarom dacht ik probeer het op deze manier. Wie o wie kan mij helpen aan een baan? Ik zoek een baan op MBO niveau. En graag achter een balie of administratief. Alvast bedankt. Ik weet het meid ik ben ook bezig met een baan aan het zoeken. Laatste tijd moelijk hoor.