Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : smooth scorpio

nour_el_3oejoen
27-03-2003, 20:10

ik zie dat de topic verwijderd is vandaar een nieuwe topic Origineel gepost door SmoothScorpio In welk opzicht ben je als moslim zijnde geschaad dan..? ik zal het niet hebben over de verleidingen...elhamdoellilah ben ik daar sterk genoeg voor!!! ik draag elhamdoelilah een hoofddoek en houd me aan de regels van de islam..dus niet geschaad in de zin dat het effect heeft op mn praktisering...maar om het feit dat hier de westerse een beeld hebben van een moslim als terrorist en weet ik allemaal niet wat..vandaag weer ben ik zon rascist tegen gekomen die weer dom zat te doen..sinds de aanslagen op de wtc en de oorlog in irak merk ik dat gewoon in mn omgeving..geen dag gaat voorbij of ik er merk wel wat van..je hoeft maar de tv aan te zetten of je hoort meisjes met hoofddoeken worden onderdrukt door de islam..en niemand die er wat tegen doet..doorstuurmails waarin de islam wordt beledigd..etc etc...de islam wordt gewoon beledigd ...je kan het ontkennen maar het is gewoon zo..en nu een antwoord op je vraag mn beeld als moslim wordt door de maatschappij waarin ik leef als slecht gezien ( gecshaad dus) de uitzonderingen daar gelaten...zij hebben van ons een slecht beeld gecreerd! soory voor mn warrige verhaal..

SmoothScorpio
27-03-2003, 20:16
Origineel gepost door nour_el_3oejoen ik zie dat de topic verwijderd is vandaar een nieuwe topic ik zal het niet hebben over de verleidingen...elhamdoellilah ben ik daar sterk genoeg voor!!! ik draag elhamdoelilah een hoofddoek en houd me aan de regels van de islam..dus niet geschaad in de zin dat het effect heeft op mn praktisering...maar om het feit dat hier de westerse een beeld hebben van een moslim als terrorist en weet ik allemaal niet wat..vandaag weer ben ik zon rascist tegen gekomen die weer dom zat te doen..sinds de aanslagen op de wtc en de oorlog in irak merk ik dat gewoon in mn omgeving..geen dag gaat voorbij of ik er merk wel wat van..je hoeft maar de tv aan te zetten of je hoort meisjes met hoofddoeken worden onderdrukt door de islam..en niemand die er wat tegen doet..doorstuurmails waarin de islam wordt beledigd..etc etc...de islam wordt gewoon beledigd ...je kan het ontkennen maar het is gewoon zo..en nu een antwoord op je vraag mn beeld als moslim wordt door de maatschappij waarin ik leef als slecht gezien ( gecshaad dus) de uitzonderingen daar gelaten...zij hebben van ons een slecht beeld gecreerd! soory voor mn warrige verhaal.. okeej ik begrijp je nu helemaal ondanks je warrige verhaal ;) ben het ook wel met je eens waarom is die topic trouwens verwijderd..??

nour_el_3oejoen
27-03-2003, 20:17
IK WIL GRAAG WAT REACTIES ZIEN OVER HOE JULLIE HET ERVAREN?? OF IS DAT MISSCHIEN TEVEEL GEVRAAGD...

nour_el_3oejoen
27-03-2003, 20:19
Origineel gepost door SmoothScorpio okeej waarom is die topic trouwens verwijderd..?? IK ZOU HET NIET WETEN :confused:

nour_el_3oejoen
27-03-2003, 20:21

TEVEEL GEVRAAGD DUSS ...:jammer:...

nour_el_3oejoen
27-03-2003, 21:07
DE TOPIC ZOU NAAR DE VOLGENDE PAGINA GAAN MAAR IK HAAL HEM LEKKER WEER NAAR BOVEN.....:stout:...WANT IK WIL REACTIES ZIEN!!!!!!!!!!!! :kwaad:...

nour_el_3oejoen
27-03-2003, 21:41
HE TNX..:goedzo:...KOM JE NU PAS?? IK ZIT ER ECHT LANNNNGGGGG!!..MAAR IK BEN WEL NOG STEEDS KORT GEBLEVEN :(......:maf:...

gooja
27-03-2003, 21:55
ik geloof ook niet in wonderen :hihi: