Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoe vaak...

Pagina's : [1] 2

Endless
27-03-2003, 19:26

Per dag zitten jullie achter de pc... Safi,ik ben verslaafd :verdriet: Eerst msn verslaafde (nog steeds) nu marokko.nl Is niet goed :kwaad:

Sundous
27-03-2003, 19:27
ik nu bijna de hele dag Guadaloupe komt nu niet erachter :D vrijheid blijheid :stout:

Endless
27-03-2003, 19:28
Origineel gepost door Sundous ik nu bijna de hele dag Guadaloupe komt nu niet erachter :D vrijheid blijheid :stout: Ik mis Guada :( Tja..voor jou blijheid :D

EMIEN
27-03-2003, 19:29
Kben ook verslaafd.....:( Ik heb het geaccepteerd.........:D

Endless
27-03-2003, 19:31

Origineel gepost door EMIEN Kben ook verslaafd.....:( Ik heb het geaccepteerd.........:D Haha,ja man ik zit hier elke avond zowat :p

Sundous
27-03-2003, 19:31
Origineel gepost door sarahci Ik mis Guada :( Tja..voor jou blijheid :D Safi mis je haar nu al.... :o Ik zou zeggen pak de trein en kom hier naar Amsterdam :giechel: Ik heb jou niet gezien sinds weet ik veel wanneer oja ik weet alweer toen Benouna hier was :p pff dat is zeker wel een maandje terug :rolleyes:

Endless
27-03-2003, 19:33
Origineel gepost door Sundous Safi mis je haar nu al.... :o Ik zou zeggen pak de trein en kom hier naar Amsterdam :giechel: Ik heb jou niet gezien sinds weet ik veel wanneer oja ik weet alweer toen Benouna hier was :p pff dat is zeker wel een maandje terug :rolleyes: Ja man :( Me vader is lui,hij wil niet :( Tja,kom jij maar naar Rotterdam zou ik zeggen :D

Sundous
27-03-2003, 19:36
Origineel gepost door sarahci Ja man :( Me vader is lui,hij wil niet :( Tja,kom jij maar naar Rotterdam zou ik zeggen :D oke is goed Heb je morgen tijd Als het aan mij ligt ik kom wel hoor :rolleyes: Bel jij effe me ma op en vraag je het aan haar :D

Nadia89
27-03-2003, 19:38
Ik ben ook verslaafd man :kwaad:

Endless
27-03-2003, 19:38
Origineel gepost door Sundous oke is goed Heb je morgen tijd Als het aan mij ligt ik kom wel hoor :rolleyes: Bel jij effe me ma op en vraag je het aan haar :D :D Weet je wat ik pak gewoon de trein..enkeltje Amsterdam is simpel..Ik mag wel :D .....NOT :kwaad:

Endless
27-03-2003, 19:39
Origineel gepost door Nadia89 Ik ben ook verslaafd man :kwaad: :kwaad: Ja,ze noemen me verslaafde hier :( Ik wil het niet accepteren..zit nog in de ontkenning fase :D

Sundous
27-03-2003, 19:42
Origineel gepost door sarahci :D Weet je wat ik pak gewoon de trein..enkeltje Amsterdam is simpel..Ik mag wel :D .....NOT :kwaad: Je weet toch wel mijn vriendin Hasna Ewa ze heeft een ander vriendin die een auto gaat huren :stout: en dan gaan ze naar Rotterdam,misschien ga ik mee en zeg ik tegen ze ZET ME NU AF BIJ SARAH :D Want jah iedereen kent jou nu wel als internetverslaafde :rolleyes:

Endless
27-03-2003, 19:43
Origineel gepost door Sundous Je weet toch wel mijn vriendin Hasna Ewa ze heeft een ander vriendin die een auto gaat huren :stout: en dan gaan ze naar Rotterdam,misschien ga ik mee en zeg ik tegen ze ZET ME NU AF BIJ SARAH :D Want jah iedereen kent jou nu wel als internetverslaafde :rolleyes: :ego: Wie zegt dat ik geen leven heb... :kwaad: ..tsssss

Sundous
27-03-2003, 20:25
Origineel gepost door sarahci :ego: Wie zegt dat ik geen leven heb... :kwaad: ..tsssss heb ik gezegd dat je geen leven hebt lees goed owkee :kwaad: dan pas komen praten :zwaai:

SweetRose
27-03-2003, 20:26

Je moet ni verslaafd zijn...:kwaad: is ni goed voor jouw gezondheid :engel: :D:D

Pagina's : [1] 2