Bekijk originele versie : wie is jou
lala_zitouna
27-03-2003, 19:07
Welk persoon is jou voorbeeld geweest??
Waar je echt tegen op kijkt ;)
onze PROFEET MOHAMMED (swt) :D
hij maakte dingen zo erg mee en wij maken ze in een hele super kleine mini formaat mee! maar hij ging er toppie mee en wij zoeken de makkelijke uitweg steeds!
PerfectTangawia
27-03-2003, 19:10
Origineel gepost door Neo
hij maakte dingen zo erg mee en wij maken ze in een hele super kleine mini formaat mee! maar hij ging er toppie mee en wij zoeken de makkelijke uitweg steeds!
GOED ZO..
TANGAWIA
lala_zitouna
27-03-2003, 19:10
:goedzo:
de profeet swt is zeker de grootste voorbeeld voor ons!
er was ooit een meisje dat mij een kaartje had gegeven en ze zei
als je op zoek bent naar geluk en een mooi leven KIES DAN DE MOEILIJKSTE WEG, DIE ZAL HET MAKKELIJKST ZIJN ;)
en dat klopt zeker :zwaai:
Zin_Rabat
27-03-2003, 19:13
Mohammed (swt) Zoals eerder is gezegd Kwa het geloof
En De vrouw waar ik ontiegelijk veel bewondering voor hem
en zooo graag hoop dat ik insha allah zo sterk zal zijn zo veel sbar zou hebben als haar!!!!
Niemand Minder Dan Mijn Aller Aller Aller liefste Moeder :Iluvu:
lala_zitouna
27-03-2003, 19:15
Origineel gepost door Zin_Rabat
Mohammed (swt) Zoals eerder is gezegd Kwa het geloof
En De vrouw waar ik ontiegelijk veel bewondering voor hem
en zooo graag hoop dat ik insha allah zo sterk zal zijn zo veel sbar zou hebben als haar!!!!
Niemand Minder Dan Mijn Aller Aller Aller liefste Moeder :Iluvu:
:goedzo:
AL MIJN RESPECT GAAT UIT NAAR ALLE MOEDERS HIER OP DEZE WERELD :Iluvu:
Ik heb geen voorbeeld, ik doe alles op mijn eigen manier, op de manier zoals ik dat wil, die ik juist vind voor mezelf.
sorry dat ik het zeg maar als ALLAH niet wilt dat het zo wordt of is dan gebeurt het neit! en een advies maak nooit plannen !!!
Ik heb geen voorbeeld, ik doe alles op mijn eigen manier, op de manier zoals ik dat wil, die ik juist vind voor mezelf.
sorry dat ik het zeg maar als ALLAH niet wilt dat het zo wordt of is dan gebeurt het neit! en een advies maak nooit plannen !!!
juist! je weet nooit wat er zal gebeuren.... elmaktab
Zin_Rabat
27-03-2003, 20:40
Goetsjowww...........
Maar Ooit Houdt Die weg op En Dan Jammel.............. :D
lala_zitouna
29-03-2003, 23:40
Origineel gepost door Brasco
Dat maak ik allemaal zelf wel uit. En wie heeft er hier plannen? Maar maakt niet uit, ik ga mijn eigen weg.
jij maakt inderdaad alles zelf uit ;)
allen kies jou weg met de juiste weg :goedzo:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.