Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : De gruwelijkheid van de Marokkaanse..!!Vrouw!!

Pagina's : [1] 2

Zinelfessie
27-03-2003, 19:05

Wat vinden jullie mensen !!?? Is de Marokkaanse vrouw niet te gruwelijk tegen over de man haar wil is wet !! daar komt het altyd op neer enne in de liefde als zij iets willen zullen ze het maar al te graag bereiken kostte wat het kost!! LAAT DE MENINGEN SPREKEN!!

piraat
27-03-2003, 19:08
Ik weet niet uit welke Marokko jij komt. Maar ik kom uit Marokko die in het zuiden ligt.

NoreJihan
27-03-2003, 19:09
Origineel gepost door piraat Ik weet niet uit welke Marokko jij komt. Maar ik kom uit Marokko die in het zuiden ligt. Je bent bijna jarig :D

piraat
27-03-2003, 19:10
Origineel gepost door NoreJihan Je bent bijna jarig :D heb je ff snel in mijn profiel lopen snuffelen? :eek:

NoreJihan
27-03-2003, 19:12

Origineel gepost door piraat heb je ff snel in mijn profiel lopen snuffelen? :eek: Ja jij bent 8 daagjes ouder dan mij :D :zwaai:

PerfectTangawia
27-03-2003, 19:13
Origineel gepost door NoreJihan Ja jij bent 8 daagjes ouder dan mij :D :zwaai: hahahahaha. hamka.. TANGAWIA

piraat
27-03-2003, 19:14
Origineel gepost door PerfectTangawia hahahahaha. hamka.. TANGAWIA :confused:

Zin_Rabat
27-03-2003, 19:15
Origineel gepost door Zinelfessie Wat vinden jullie mensen !!?? Is de Marokkaanse vrouw niet te gruwelijk tegen over de man haar wil is wet !! daar komt het altyd op neer enne in de liefde als zij iets willen zullen ze het maar al te graag bereiken kostte wat het kost!! LAAT DE MENINGEN SPREKEN!! Kom Van Planneet fantasialand af :D

nour_el_3oejoen
27-03-2003, 19:23
NEE BEN HET ER NIET MEE EENS DE DOMINANTE MANNEN BLIJVEN HEERSEN

HalfBlood
27-03-2003, 19:25
Origineel gepost door nour_el_3oejoen NEE BEN HET ER NIET MEE EENS DE DOMINANTE MANNEN BLIJVEN HEERSEN joepie :melig:..

Zinelfessie
27-03-2003, 19:26
Origineel gepost door nour_el_3oejoen NEE BEN HET ER NIET MEE EENS DE DOMINANTE MANNEN BLIJVEN HEERSEN Hoe ga je dat doen als je vrouw begint te dreigen met iets noem maar iets geks!! wedde dat ze dan de macht heeft. De dominante mannen zijn verloren die generatie is voorbij de vrouwenopstand heeft gewonnen!!

piraat
27-03-2003, 19:29
Origineel gepost door Zinelfessie Hoe ga je dat doen als je vrouw begint te dreigen met iets noem maar iets geks!! wedde dat ze dan de macht heeft. De dominante mannen zijn verloren die generatie is voorbij de vrouwenopstand heeft gewonnen!! moet ik je wakker knijpen? jij luistert teveel naar de Spicegirls. Girlpowerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :rolleyes:

HalfBlood
27-03-2003, 19:29
Origineel gepost door Zinelfessie Hoe ga je dat doen als je vrouw begint te dreigen met iets noem maar iets geks!! wedde dat ze dan de macht heeft. De dominante mannen zijn verloren die generatie is voorbij de vrouwenopstand heeft gewonnen!! 3atiha wa7d goeie rechtse, kalmeerd ze altijd :).

NoreJihan
27-03-2003, 19:34
Origineel gepost door Half Blood 3atiha wa7d goeie rechtse, kalmeerd ze altijd :). Kom maar hier geef ik jou een linkse die jij niet zult zien aankomen maar goed je vrouw slaan is Haram :rolleyes:

Zinelfessie
27-03-2003, 19:38

Origineel gepost door Half Blood 3atiha wa7d goeie rechtse, kalmeerd ze altijd :). Eeen egte haagenees hahahahah wahed rechtse zegtie dan!!

Pagina's : [1] 2