Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : HELP: Afgevallen --> borsten kleiner??

Pagina's : [1] 2

LZN
13-08-2005, 22:01

hoi, deze vraag is aan de dames, ik zit met een probleem. namelijk het volgende: ik ben net terug van vakantie maar ben in de vakantie echt afgevallen. maar hierdoor zijn zeg maar ook mn borsten ietsjes kleiner geworden. en ik zit hier eigenlijk best wel mee. ik wil weten als ik nu zeg maar weer gewoon ga eten en weer mn normale gewicht krijg. groeien mn borsten dan ook gewoon weer naar hoe ze normaal waren? reageer snel aub. en aub alleen serieuze reactie en graag ook van dames die hier ervaring mee hebben. kusjes chicka420.

minpuntgever
13-08-2005, 22:04
OOh, hoe ben jij afgevallen hoe komen je borsten klein te zijn wilook kleinere borsten

saidaaatje
13-08-2005, 22:11
Volgens mij kom je daar vanzelf weer aan als je normaal gaat eten. Ik val ook altijd als eerste af bij mijn borsten.

ranja19
13-08-2005, 22:32
ja idd als je nu weer aankomt, worden je borsten ook groter... behalve als je je meer op voeding met eiwitten richt (minder vet en koolhydraten) want dan zullen de spieren zich meer ontwikkelen en blijft het vetpercentage hetzelfde(en groeien je borsten niet of nauwelijks).

Malla3youn
13-08-2005, 22:35

Ach meid, maak je niet druk, komt goed inshallah.. komt gewoon ook door al dat zweten daar in Marokko, door de warmte enz. Als je weer hier in NL je normale levensstyle hebt qua eten enz. enz. dan wordt alles weer normaal, maar daarvoor moet je o.a ook je normale gewicht terug hebben dus niet verder gaan afvallen en slecht eten he, das sowiezo slecht voor je op alle oppervlakken, GELOOF MIJ!!

sexywoman
14-08-2005, 01:49
gewoon eten schat, is heel normaal dat je tieten kleiner worden als je afvalt, als weer bijkomt worden je borsten ook weer groter........

saida_maroc87
27-08-2005, 20:27
Veel kip eten, geloof me is dat alleen voor als je bent afgevallen??? k vind die mijne echt klein.... is er iets wat je er aan kunt doen zodat ze meer groeien??? bijvoorbeeld door bepaalde dingen te eten ofzo??

tetouania001
27-08-2005, 20:42
Heey Ik ben ook echt in de vakantie afgevallen en mijn borsten zijn ook een stuk kleiner geworden. bij mijn is het gewoon als ik bij kom dat ook me borsten weer voller worden. Dus meid maak je niet druk komt allemaal weer goed insch'allah ;)

islamia84
27-08-2005, 21:56
Inderdaad, wat er hierboven allemaal gezegd is klopt helemaal. Naarmate je meer gaat eten zullen je borsten ook voller gaan worden incha allah. Dus meid het komt goed en zorg dat je weer wat gaat eten en je lichaam gezond op peil houd incha allah, je hoeft je nergens zorgen om te maken lieve dame.

saida_maroc87
28-08-2005, 19:11
Inderdaad, wat er hierboven allemaal gezegd is klopt helemaal. Naarmate je meer gaat eten zullen je borsten ook voller gaan worden incha allah. Dus meid het komt goed en zorg dat je weer wat gaat eten en je lichaam gezond op peil houd incha allah, je hoeft je nergens zorgen om te maken lieve dame. is dat ook zo als je niet bent afgevallen maar je wil toch dat ze voller worden... want dat mag wel van mij hoor :D

amisha
28-08-2005, 19:46
Volgens mij kom je daar vanzelf weer aan als je normaal gaat eten. Ik val ook altijd als eerste af bij mijn borsten. Whahahahauhuahahuauahuahuahuahuahauhauhauahuahuaha

saida_maroc87
29-08-2005, 21:10
Whahahahauhuahahuauahuahuahuahuahauhauhauahuahuaha ewa vertel wat is er zo grappig......

Shahinez
31-08-2005, 17:08
Heb het bij mij ook opgemerkt.Ben ook bijgekomen en heb nu enorme tieten :hihi: hashakoem Maar wat de arts mij heeft verteld is, als ik ga afvallen dan gaan inderdaad mijn borsten hangen.Hij raadde mij aan om mijn borsten altijd met koud water te wassen omdat ze zo sterker worden.

saida_maroc87
31-08-2005, 20:11
Heb het bij mij ook opgemerkt.Ben ook bijgekomen en heb nu enorme tieten :hihi: hashakoem Maar wat de arts mij heeft verteld is, als ik ga afvallen dan gaan inderdaad mijn borsten hangen.Hij raadde mij aan om mijn borsten altijd met koud water te wassen omdat ze zo sterker worden. :hihi: thnxx for the advise :maf2:

Shahinez
31-08-2005, 20:42

:hihi: thnxx for the advise :maf2: you are welcome my dear ;)

Pagina's : [1] 2