Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wordt lid van de AEL !!!

Pagina's : [1] 2 3

LZN
27-03-2003, 17:46

Salaam oe alaikom mensen. Ik heb grote haast maar bezoek eens de site van de AEL en lees meer over hun plannen en ideeen. Ik plaats later wel insha allah een bericht. Barakalaho fiekom, Wa salaam oe alaikom. www.ael.nl AFZ: (Trouwe AEL lid insha allah).

moslima_jihaad
27-03-2003, 23:16
wat is dat dan dat moet je uitleggen anders gaat niemand lid worden van die site dus ik raad je even aan om er nog iets over te schrijvne ma3sallaam

bouzeggaouia
27-03-2003, 23:22
moslima-jihaad als je de afgelopen tijd het nieuws hebt gevolgd, dan moet de AEL je niet ontgaan zijn....... ik denk dat de meeste wel op de hoogte zijn van deze groepering

_Azizje_
27-03-2003, 23:31
Origineel gepost door MaRoKaaN_2002 Salaam oe alaikom mensen. Ik heb grote haast maar bezoek eens de site van de AEL en lees meer over hun plannen en ideeen. Ik plaats later wel insha allah een bericht. Barakalaho fiekom, Wa salaam oe alaikom. www.ael.nl AFZ: (Trouwe AEL lid insha allah) Gouya je bedoelingen zijn goed insha allah als je deze topic bij 'actualiteiten' neerzet, AEL is meer politiek-getint dan islamitisch. Jazak allah ou gheer

Marisah
28-03-2003, 10:03

Salaam alaikum, Wat zegt Islam over het lid zijn van deze stichting/groep? Momenteel is het nog geen politieke partij, maar wat als dat gebeurt? Ben wel nieuwsgierig of het wel islamitisch is om lid te worden... Anyone? Wasalaam alaikum, Marisah

Nounousa
28-03-2003, 10:58
hahah AEL?? Ael wordt vertegenwoordigd door mannetjes met kort geschoren baardjes en in strakke pakkies! Bijvoorbeeld ABOU JAHJAH... Iemand steunen die niet de sunnah volgt? Subhanallah!

Meditel22
28-03-2003, 11:01
:goedzo: mooi gezegt Hindje :) Ael ?? arabieren liga ewa als het een Islamitische liga was en ze volgde de sounnah zou ik hun steunen!

Dua
28-03-2003, 11:05
Ja want ik hoorde Abu jahjah pas op de radio, op de vraag: bidt u 5 keer per dag , zei hij ik probeer het, maar het komt er niet altijd van. Dit zegt al genoeg denk ik. salaam aleikum Dua

Nounousa
28-03-2003, 11:09
Origineel gepost door Dua Ja want ik hoorde Abu jahjah pas op de radio, op de vraag: bidt u 5 keer per dag , zei hij ik probeer het, maar het komt er niet altijd van. Dit zegt al genoeg denk ik. salaam aleikum Dua :eek: DAT BEDOEL IK... hoe kun je zo iemand nou steunen?

musa
28-03-2003, 11:15
Allahumma salli 3ala Muhammadien wa 3ala alie Muhammadien, Assalaam 3aleikum wa rahmatullahi wa barakaatuh wa magfiratuh, ABOU Jahjah ???!!!!, Hij is Shi'a volgens mij, NO SUPPORT FROM ME

MarociaanTje
28-03-2003, 11:20
Is hij Shi'a? Hoe kom je daarbij?

MarociaanTje
28-03-2003, 11:35
Origineel gepost door oegtah Assalamoe 3alykoem, Pas op met achterdocht, en gis niet naar dingen waar jullie geen weet van hebben. Groot gelijk heb je ;)

Nounousa
28-03-2003, 11:38
achterdocht... nee... maar in dit geval... die man zegt dat hij niet altijd MINSTENS 5 keer per dag bidt... Daarnaast scheert hij zijn baard op.. daarnaast draagt hij broeken onder de enkels... daarnaast draagt hij een STRAK pakkie nog wel...subahanallah! Hoe kan je iemand steunen die NIET de sunnah volgt??? La Hawla Wa La Qoewata Illah Billeh... Djazaak Allah Oe Gairan agie...musa... OOK GEEN SUPPORT FROM ME!

Nounousa
28-03-2003, 11:43
Origineel gepost door oegtah Trek gewoon niet te vlug conclusies, dat is mijn punt. de conclusies die ik heb getrokken zijn gebasseerd op hetgeen wat ik met mijn eigen ogen zag Dus niet zomaar een conclusie

Nounousa
28-03-2003, 11:47

Origineel gepost door oegtah la hawla wa la kouatta illa billah Daarover ben ik volkomen met je eens oeghtie! ;)

Pagina's : [1] 2 3