Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : O Mijn God

Pagina's : [1] 2

oma
27-03-2003, 14:45

De warmte komt er weer aan, de hitte. En dan weet ik natuurlijk weer eens nooit wat ik aan moet. En ja met hoofddoek kan je niet bepaalde strakke kleding aandoen, niet dat die fijn zitten in de warmte, maar ja. hebben andere mensen hier ook problemen mee? Ik zie altijd tegen de zomer op. :( Vooral wanneer die mensen zo naar je kijken van: Ach guttie meid heb je het niet warm? En dan zitten zij in hun mouwloze en pijploze kleren. Hatelijk is dat.... wilde het effe kwijt. xomax

faudela
27-03-2003, 14:48
Later zullen zij het warm krijgen.....als je begrijpt wat ik bedoel...... Liefs :o

oma
27-03-2003, 14:50
Origineel gepost door faudela Later zullen zij het warm krijgen.....als je begrijpt wat ik bedoel...... Liefs :o hhahahha, allahjardie3liek :goedzo:

Anya
27-03-2003, 14:52
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa is zo irritant he? dan moet je beginnen knutselen, lichte hoofddoek, lichte kleding, die toch bedekt.... puzzelen geblazen dan :zwaai:

Liloesh
27-03-2003, 14:53

check out jou topic--->Maak het af :D En ik weet wat je bedoelt..ik denk er ook zo over :( ps: *De wereld is een gevangenis voor een gelovige maar een paradijs voor de ongelovige*

oma
27-03-2003, 14:55
Origineel gepost door Anya jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa is zo irritant he? dan moet je beginnen knutselen, lichte hoofddoek, lichte kleding, die toch bedekt.... puzzelen geblazen dan :zwaai: ja dat bedoel ik. En dan kan je al nergens goede en leuke kleding vinden. Ik probeer altijd linnen aan te doen, want die broeken zijn dan best wel wijd en dan hoef je alleen een blousje of truitje er op te doen. Maar zolang we weten waarvoor we het doen heh! :zwaai:

faudela
27-03-2003, 14:57
Wat grappig, de meeste hier op yasmina.nl dragen een hoofddoek.. Liefs :) :)

Liloesh
27-03-2003, 15:00
Is dat grappig?? argumenteer...:D

faudela
27-03-2003, 15:10
Nee niet op de manier grappig, maar anders grappig en ik wil het graag argumenteren hoor...omdat ik zelf geen hoofddoek draag, ga ik er niet zo snel vanuit dat de meeste meiden op deze site een hoofddoek dragen..ik hoop dat je me begrijpt... Liefs

oma
27-03-2003, 15:23
Origineel gepost door Miss_Magrebia hahaha, komt me bekend voor! "Me zus kijken ze dan ook aan van: ah zal ze het niet warm hebben, arm kind!" mijn zus is getrouwd en als me zwager er naast loopt en hij ziet die mensen naar me zus kijken zegt hij: "he schat doe maar af hoor die rot hoofddoek van mij hoeft het niet hoor!!" Je moet die gezichten van ze zien!!! :D :D hahaahah gruwelijk!! (voodat mensen het verkeerd gaan opvatten, hij zegt alleen rot hoofdoek om die mensen te treiteren!") Ja en weet je wat het nog is? Dit is pas mijn eerste zomer met hoofddoek, dus ik weet niet hoe ik het gaat ervaren wallah. Misschien ga ik er wel in stikken. Maar ja, ik hou vol.... xomax

Liloesh
27-03-2003, 15:27
Ik begrijp je wel faudela..ik grapte maar ;)

oma
27-03-2003, 15:56
Origineel gepost door Miss_Magrebia He OMA, hahahaha :D (sorry niet boos worden :rolleyes: ), zal wel meevallen, denk ik, ik zelf daar (nog) geen hoofddoek, maar als ik geen zin heb om me haren te doen of whatever en ik moet snel effe weg (winkel, tante ofzo) pak ik de hoofddoek van me moeder! en moet zeggen is best wel verkoelend hoor! een petje is toch ook "verkoeld" ??? maar OMA je moet je niet te druk om maken, het zal wel meevallen, en het is niet de einde van de wereld (hier in Nl wordt het toch nooit echt warm :D hahahaah) Kijk als je naar Marokko gaat is ander verhaal he! daar is NON-STOP: ZON! Thanxxxxxxx ik hoop dat het ook echt niet zo erg wordt. Maar ja, je hebt gelijk wanneer is hier eigelijk normaal zon? xomax

oma
27-03-2003, 16:09
Origineel gepost door Miss_Magrebia I KNOW :rolleyes: (geen hogedunk hoor!!) ik bedoel je kan je beter druk maken over: "wat moet ik doen als het regent en ik me plu niet bij me!" AAAAAAAAAAAAHHHHHH (niet boos worden, he :cool: ) :zwaai: :D Ja juist hahhha :zwaai:

oma
27-03-2003, 16:22
Origineel gepost door Miss_Magrebia amsterdam he?? waar als ik vragen mag!! (me zus woont ook in A'dam) :zwaai: Hahhha, wat dacht je van helemaal geen amsterdam... Maar Rotterdam, ja je moet altijd voorzichtig zijn. Me moeder waarschuwt me altijd voor die meisjes die Missmagrebia heten :D

HalfBlood
27-03-2003, 16:33

Origineel gepost door helleau ik vroeg een keer aan mijn lerares van de moskee, of ze het niet focking warm hebben in de zomer met die kleren :o. zegt ze dat het later nog heter zal zijn :) precies.. jahanam is geen weekendje bahamas mense :p

Pagina's : [1] 2