Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : iran gaat door met nucleare reactor.un waarschuwd nogmaals.

Pagina's : [1] 2 3 4

blingblong
12-08-2005, 09:50

VIENNA, Austria -- Iran bristled at a warning from the U.N. nuclear watchdog to suspend activities that could lead to an atomic weapon, but the agency's restrained response made clear that the West wants to give diplomacy more time to ease the standoff. bron (http://www.latimes.com/news/nationworld/wire/ats-ap_top11aug12,0,4315350.story) Zal mij benieuwen of iran een confrontatie aan wil gaan . wand ik geloof er geen reet van dat iran centerfuses gebruikt voor gewone kernenergie. :rolleyes:

El_Doerak
12-08-2005, 10:41
VIENNA, Austria -- Iran bristled at a warning from the U.N. nuclear watchdog to suspend activities that could lead to an atomic weapon, but the agency's restrained response made clear that the West wants to give diplomacy more time to ease the standoff. bron (http://www.latimes.com/news/nationworld/wire/ats-ap_blank11aug12,0,4315350.story) Zal mij benieuwen of iran een confrontatie aan wil gaan . wand ik geloof er geen reet van dat iran centerfuses gebruikt voor gewone kernenergie. :rolleyes: Iran tekend z'n doodvonnis als het met dat programma doorgaat.Verder ben ik wel van mening dat andere landen hun kernarsenaal ook moeten opruimen.Men kan nu eenmaal niet met 2 maten meten.

DeerHunter
12-08-2005, 10:47
Iran tekend z'n doodvonnis als het met dat programma doorgaat.Verder ben ik wel van mening dat andere landen hun kernarsenaal ook moeten opruimen.Men kan nu eenmaal niet met 2 maten meten. Zolang dit niet gebeurt, heeft Iran ook het recht om uranium te verrijken. En wat kan de VN doen dan dat ze zogenaamd hun doodvonnis tekenen. Vergis je niet in Iran, het zijn geen 8erlijke mensen.

DeerHunter
12-08-2005, 10:48
VIENNA, Austria -- Iran bristled at a warning from the U.N. nuclear watchdog to suspend activities that could lead to an atomic weapon, but the agency's restrained response made clear that the West wants to give diplomacy more time to ease the standoff. bron (http://www.latimes.com/news/nationworld/wire/ats-ap_blank11aug12,0,4315350.story) Zal mij benieuwen of iran een confrontatie aan wil gaan . wand ik geloof er geen reet van dat iran centerfuses gebruikt voor gewone kernenergie. :rolleyes: Haal die kk vlag weg, je bent nu niet op de site cidi! :D

peterc
12-08-2005, 10:53

Zolang dit niet gebeurt, heeft Iran ook het recht om uranium te verrijken. En wat kan de VN doen dan dat ze zogenaamd hun doodvonnis tekenen. Vergis je niet in Iran, het zijn geen 8erlijke mensen. Maar waar gaat het dan in godsnaam over? Om het RECHT uranium te maken, of om te zorgen voor hun BURGERS. Hun standpunten vind ik belachelijk. Ze zouden zich zorgen moeten maken om heel andere dingen. Ze zijn te laf om echt te zeggen waar het om gaat: Nucleaire wapens produceren. Energie hebben ze namelijk genoeg, en alle onderdelen die ze produceren om zogenaamd nucleaire energie op te wekken zijn van een veel te groot caliber dan dat je nodig hebt voor civiele toepassingen. En dan heb ik het nog niet eens over al het onderzoek uit de laatste decenia ... ja natuurlijk ... alleen maar civiele toepassingen ...

El_Doerak
12-08-2005, 10:55
Zolang dit niet gebeurt, heeft Iran ook het recht om uranium te verrijken. En wat kan de VN doen dan dat ze zogenaamd hun doodvonnis tekenen. Vergis je niet in Iran, het zijn geen 8erlijke mensen. Klopt..Iran is gevaarlijk..net zoals Israel gevaarlijk is in die regio.Vind dat de wereld Israel moet verplichten haar kernarsenaal op te ruimen.Als Iran het niet mag,dan Israel ook niet.:)

Dr_J
12-08-2005, 11:03
Iran tekend z'n doodvonnis als het met dat programma doorgaat.Verder ben ik wel van mening dat andere landen hun kernarsenaal ook moeten opruimen.Men kan nu eenmaal niet met 2 maten meten. mensen ik weet niet of jullie van auto rijden houden. maar de olie prijs is nu 64 euro. als er in iran oorlog komt dan zal die olie prijs makkelijk 100 euro halen. immers het tast het hele gebied. aan dus kuweit, Saud arabie en zo. de hele golf is dan een oorlog zone. plus ik haat fietsen. dus geen oorlog.

DonAgewan
12-08-2005, 11:09
Het is het recht van ieder land om gebruik te maken van kern energie en andere technieken die daarbij komen kijken zo ook Iran.

El_Doerak
12-08-2005, 11:09
mensen ik weet niet of jullie van auto rijden houden. maar de olie prijs is nu 64 euro. als er in iran oorlog komt dan zal die olie prijs makkelijk 100 euro halen. immers het tast het hele gebied. aan dus kuweit, Saud arabie en zo. de hele golf is dan een oorlog zone. plus ik haat fietsen. dus geen oorlog. Helemaal mee eens.:goedzo:

DeerHunter
12-08-2005, 11:28
Maar waar gaat het dan in godsnaam over? Om het RECHT uranium te maken, of om te zorgen voor hun BURGERS. Hun standpunten vind ik belachelijk. Ze zouden zich zorgen moeten maken om heel andere dingen. Ze zijn te laf om echt te zeggen waar het om gaat: Nucleaire wapens produceren. Energie hebben ze namelijk genoeg, en alle onderdelen die ze produceren om zogenaamd nucleaire energie op te wekken zijn van een veel te groot caliber dan dat je nodig hebt voor civiele toepassingen. En dan heb ik het nog niet eens over al het onderzoek uit de laatste decenia ... ja natuurlijk ... alleen maar civiele toepassingen ... Het gaat min of meer om principes, jij mag het en jij niet. Das toch krom of niet? En VS is altijd de enige land die het daadwerkelijk heeft gebruikt en nu komen ze als vredesduiven spelen. Hypocrisme?

blingblong
12-08-2005, 11:44
Haal die kk vlag weg, je bent nu niet op de site cidi! :D Inderdaat. Iran is een natie van ongeletterde soepjurken die een eeuwenoude traditie terug wil brengen naar de middeleeuwen. Ze bedreigen israel bij elke gelegenheid met totale vernietiging.. Ze prediken wereldheerschappij voor hun islamitische uitdraging. Rede genoeg om hun tikken te verkopen op hun vingers. Een land met leiders die terreur onder hun eigen bevolking veroorzaakt heeft zijn rechten verspeeld voor mij. iran is dom en gevaarlijk. Ze beseffen niet dat als zij eenmaal een bom willen gaan gooien,er daarna geen iran meer is. dank je wel voor je compliment over mijn avater. :hihi:

DeerHunter
12-08-2005, 12:04
Inderdaat. Iran is een natie van ongeletterde soepjurken die een eeuwenoude traditie terug wil brengen naar de middeleeuwen. Ze bedreigen israel bij elke gelegenheid met totale vernietiging.. Ze prediken wereldheerschappij voor hun islamitische uitdraging. Rede genoeg om hun tikken te verkopen op hun vingers. Een land met leiders die terreur onder hun eigen bevolking veroorzaakt heeft zijn rechten verspeeld voor mij. iran is dom en gevaarlijk. Ze beseffen niet dat als zij eenmaal een bom willen gaan gooien,er daarna geen iran meer is. dank je wel voor je compliment over mijn avater. :hihi: Een land met leiders die terreur verspreiden tegenover een zwak volk en landje gaan bezetten heeft zijn rechten ook bij mij verspeeld. Iran is voor mij ook geen favoriete land maar pisrael al helemaal niet!

DeerHunter
12-08-2005, 12:05
dank je wel voor je compliment over mijn avater. :hihi:[/QUOTE] Hmmm, wat d8 je van een avater van Sjeik Yassin?

dutchbirdy
12-08-2005, 12:09
Even los van het feit of Iran het recht heeft, en of het gelijk heeft etc. Ik vrees, dat op niet al te lange termijn toch een paar bommenwerpers in die richting gaan.

DeerHunter
12-08-2005, 12:12

Even los van het feit of Iran het recht heeft, en of het gelijk heeft etc. Ik vrees, dat op niet al te lange termijn toch een paar bommenwerpers in die richting gaan. World War 3, zou je denken? :(

Pagina's : [1] 2 3 4