Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Maak het af!!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

oma
27-03-2003, 12:09

he allemaal Voor degene die weer eens niets te doen hebben, hier is weer een fluttopic. Luister allemaal damens en heren. Ik begin met een stuk verhaal. de bedoeling is dat je het afmaakt. Begrijpen we dat. Ik geef een deel van een verhaal, of gewoon een zin en de 1 reageert op de ander. Totdat we op het eind een verhaal hebben van verschillende mensen. Ik begin: Het was een vrijdagmiddag toen ik doodvermoeid naar huis liep. Het was weer eens mooi weer en ik baalde dat ik weer eens niets te doen had. Naar mijn gevoel kon deze dag niet meer goed komen, weer een dag niets beleefd... Maak hem af mensuhhh xomax

oma
27-03-2003, 12:13
Origineel gepost door temsamni Opeens zag ik haar bij het busstation. Haar haren die op de wind meedansten pakten mijn aandacht! `Mijn god wat was die mooi zeg. En toevallig moest ik ook die kant op. Ik liep rustig naar de bushalte en deed net alsof ik haar niet had opgemerkt. `

oma
27-03-2003, 12:17
Origineel gepost door temsamni Mijn wandeling naar het busstation leek eeuwen te duren. Het leek alsof ze maar niet dichterbij kwam. Na een eeuwigheid was ik er eindelijk. `Nee man, zij was echt leuk. Ik was aan het staren en tot mij grote schrik keek ze recht in mijn gezicht. Verschrikt keek ik de andere kant op, het gevoel te hebben dat ze me kan verstijven met haar blik. Gewoon rustig blijven zei ik in mij zelf. Ze mag dus echt niets merken van de gevoelens die van mij meester hadden gemaakt....`

oOBentagadirOo
27-03-2003, 12:19
en ze keek me aan... alsof ik ... ik.... LUCHT was.. wat een vernedering :hammer:! Waarom ik waarom??? Ooit zou ik haar in mijn armen sluiten

T-ManiaC
27-03-2003, 12:23

Origineel gepost door oOBentagadirOo en ze keek me aan... alsof ik ... ik.... LUCHT was.. wat een vernedering :hammer:! Waarom ik waarom??? Ooit zou ik haar in mijn armen sluiten De bus kwam er aan SHITTTTTTT ik moest de andere bus hebben.. hmmm zal ik toch instappen.. of liet ik deze mooie schoonheid gaan...

Liloesh
27-03-2003, 12:23
Ik keek in de bust...en daar was ze.....Was ze nou voor me de bust ingestapt?

oma
27-03-2003, 12:25
Origineel gepost door Liloesh Safi...ik werd rood van schaamte...maar goed ze moest is weten wat ze mist..Ik liep door , en kwam bij de bushalte.... De buste stopte en liet haar als een echte heer eerst instappen. Ze draaide zich om en zei: Bedankt. Ik smolt bijna. Ik probeerde haar geur snel in me op te nemen, maar ze liep al verder. Ze liep voor me, op een manier dat ik nog nooit had gezien. Zo vrouwelijk en uitdagend en aan de andere kant toch weer bescheiden. Hoe komt het toch dat ik deze schoonheid nog nooit eerder had gezien....

Liloesh
27-03-2003, 12:29
Ze liep erbij alsof haar **** kauwgom kauwde....

cheima
27-03-2003, 12:31
Origineel gepost door Liloesh Ze liep erbij alsof haar **** kauwgom kauwde.... Die donkere ogen kijken mij verbaasd aan, ik glimlachte lief en ging achter haar zitten :D Ik dacht dammmmmzz deze chick laat ik niet gaan :Iluvu:

T-ManiaC
27-03-2003, 12:34
aaaaaaaaaaaaaaaah het gaat over elkaar heen mensen...

oma
27-03-2003, 12:35
Origineel gepost door cheima Die donkere ogen kijken mij verbaasd aan, ik glimlachte lief en ging achter haar zitten :D Ik dacht dammmmmzz deze chick laat ik niet gaan :Iluvu: tOT MIJN grote scrik keek ik nog een keer. Was het echt een travestiet? In ieder geval kauwde ze haar kauwgom niet op de juiste manier, ze zat er in ieder geval duidelijk van te genieten. Ik ging achter haar zitten. Een beetje onopvallend bekeek ik haar. Groeide er nou haren uit haar oren? Damn ik zat te halucineren..

Liloesh
27-03-2003, 12:36
Ze keek naar achter (naar mij) en lachte...ik zag dat ze haar voorste tanden niet meer had :schok:

oma
27-03-2003, 12:36
MENSEN luister we spreken af: Wacht eerst totdat je echt ziet dat dat de laatste bericht is en dan reageer je op de laatste bericht. Kapisch? Toedeloe :zwaai:

BrOeRtJe
27-03-2003, 12:37
tot mijn verbazing zag ik mijn vader ook in de bus zitten en ze ging op zijn schoot zitten. en riep ik ben poep en wie ben jij???????????? waarop ik riep: ik ben Raymzter en ik ben 19 jaar oud en ik wil jouw vriendje zijn, hihihihih. mag dat van jouw poep?????????? waarop ze antwoordde:

cheima
27-03-2003, 12:37

Origineel gepost door oma tOT MIJN grote scrik keek ik nog een keer. Was het echt een travestiet? In ieder geval kauwde ze haar kauwgom niet op de juiste manier, ze zat er in ieder geval duidelijk van te genieten. Ik ging achter haar zitten. Een beetje onopvallend bekeek ik haar. Groeide er nou haren uit haar oren? Damn ik zat te halucineren.. ik dacht nee nee dit kan niet gebeuren wordt ik nou verliefd op travestiet, ik begon keihard te gillen aaaaaahhhhhhh ik dacht ik moet het haar vragen dus ik.... liep naar haar toe en zei................ :D

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7