Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik wil een auto!!

Pagina's : [1] 2 3

LZN
27-03-2003, 11:09

Maar ik moet eerst nog mijn rijbewijs halen en ik ben nog niet begonnen :huil: nou sjeg :verdriet:.

younesel18
27-03-2003, 11:14
Wat dacht je van mij!

Liloesh
27-03-2003, 11:15
join my club :(

RaZer
27-03-2003, 11:15
vraag aan je broer of hij er een steel voor je. Dat doen marokkanen toch als ze geen auto kunnen kopen :nerd:

KI_kracht
27-03-2003, 11:17

Origineel gepost door helleau Maar ik moet eerst nog mijn rijbewijs halen en ik ben nog niet begonnen :huil: nou sjeg :verdriet: wat voor auto wil je eigenlijk ? nog steeds een polo ?

Liloesh
27-03-2003, 11:18
dat hebben ze voor jou gedaan zeker

RaZer
27-03-2003, 11:19
Origineel gepost door helleau nope mijn broer is braaf like me wij voldoen niet aan het stereotype van de marokkanen :wijs: en wie zegt dat ik geen auto kan kopen :lekkerpuh ik moet alleen mijn rijbewijs halen, maar inscha allah zou dat goed gaan, ik hoop niet dat ik 3 keer zak like other people :rolleyes: 4 keer ;)

KI_kracht
27-03-2003, 11:19
Origineel gepost door helleau nope mijn broer is braaf like me wij voldoen niet aan het stereotype van de marokkanen :wijs: en wie zegt dat ik geen auto kan kopen :lekkerpuh ik moet alleen mijn rijbewijs halen, maar inscha allah zou dat goed gaan, ik hoop niet dat ik 3 keer zak like other people :rolleyes: ik hoop het niet voor je nee :rolleyes: . is geen gezond gevoel heb ik gehoord :rolleyes:

KI_kracht
27-03-2003, 11:20
Origineel gepost door helleau nope ik wil een jaguar :bril: als je een jaguar kan halen dan hoef je geen rijbewijs te hebben hoor. niemand zal je ooit tegenhouden. :rolleyes:

RaZer
27-03-2003, 11:22
Origineel gepost door helleau :lol: dat meen je niet and you call yourself smart :melig: Vooral lachen, dan kom je echt slim over. En vooral als je nooit een rijexamen heb gehad en je niet weet wat ze eisen van je ;)

KI_kracht
27-03-2003, 11:24
Origineel gepost door helleau droogheid roeleert hiero :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: .

jawhara1
27-03-2003, 11:25
http://www.gamers-forums.com/smilies/contrib/drowned/iroc-red.gif

KI_kracht
27-03-2003, 11:26
Origineel gepost door helleau nee ik weet niet wat ze van mij eisen nee :rolleyes: hallo theorie is een kwestie van leren, praktijk is een kwestie van goed opletten. hoe kun je daar in godsnaam 4 keer voor zakken :rolleyes: makkelijk gezegd en heeeeeeeel moeilijk gedaaaaan. je hebt gelijk als je zegt theorie is een kwestie van leren is. maar praktijk is een kwestie van geluk meestal.

RaZer
27-03-2003, 11:27
Origineel gepost door helleau nee ik weet niet wat ze van mij eisen nee :rolleyes: hallo theorie is een kwestie van leren, praktijk is een kwestie van goed opletten. hoe kun je daar in godsnaam 4 keer voor zakken :rolleyes: Haha shit jij bent dommer dan ik dacht :D Ewa we zien wel, misschien haal jij hem in een keer en heb je geluk. Maar een ding weet ik wel en dat is dat ik beter dan jou rijd :) Je hebt een te hoog beeld van jezelf. Jij gaat een keer flink vallen als je zo doorgaat pas maar op dus ;) Dom zijn is erg, maar wat erger is is iemand die dom is en denkt dat hij slim is. Dat moet je als ondertekening gebruiken :rolleyes: <--- hello style

KI_kracht
27-03-2003, 11:29

Origineel gepost door RaZer Haha shit jij bent dommer dan ik dacht :D Ewa we zien wel, misschien haal jij hem in een keer en heb je geluk. Maar een ding weet ik wel en dat is dat ik beter dan jou rijd :) Je hebt een te hoog beeld van jezelf. Jij gaat een keer flink vallen als je zo doorgaat pas maar op dus ;) Dom zijn is erg, maar wat erger is is iemand die dom is en denkt dat hij slim is. Dat moet je als ondertekening gebruiken :rolleyes: <--- hello style oeps :rolleyes:

Pagina's : [1] 2 3