Bekijk originele versie : Ik wil een auto!!
Maar ik moet eerst nog mijn rijbewijs halen en ik ben nog niet begonnen :huil: nou sjeg :verdriet:.
younesel18
27-03-2003, 11:14
Wat dacht je van mij!
vraag aan je broer of hij er een steel voor je.
Dat doen marokkanen toch als ze geen auto kunnen kopen :nerd:
KI_kracht
27-03-2003, 11:17
Origineel gepost door helleau
Maar ik moet eerst nog mijn rijbewijs halen en ik ben nog niet begonnen :huil: nou sjeg :verdriet:
wat voor auto wil je eigenlijk ?
nog steeds een polo ?
dat hebben ze voor jou gedaan zeker
nope mijn broer is braaf like me wij voldoen niet aan het stereotype van de marokkanen :wijs: en wie zegt dat ik geen auto kan kopen :lekkerpuh ik moet alleen mijn rijbewijs halen, maar inscha allah zou dat goed gaan, ik hoop niet dat ik 3 keer zak like other people :rolleyes:
4 keer ;)
KI_kracht
27-03-2003, 11:19
nope mijn broer is braaf like me wij voldoen niet aan het stereotype van de marokkanen :wijs: en wie zegt dat ik geen auto kan kopen :lekkerpuh ik moet alleen mijn rijbewijs halen, maar inscha allah zou dat goed gaan, ik hoop niet dat ik 3 keer zak like other people :rolleyes:
ik hoop het niet voor je nee :rolleyes: . is geen gezond gevoel heb ik gehoord :rolleyes:
KI_kracht
27-03-2003, 11:20
nope ik wil een jaguar :bril:
als je een jaguar kan halen dan hoef je geen rijbewijs te hebben hoor. niemand zal je ooit tegenhouden. :rolleyes:
:lol: dat meen je niet and you call yourself smart :melig:
Vooral lachen, dan kom je echt slim over. En vooral als je nooit een rijexamen heb gehad en je niet weet wat ze eisen van je ;)
KI_kracht
27-03-2003, 11:24
droogheid roeleert hiero :rolleyes:
:rolleyes:
.
jawhara1
27-03-2003, 11:25
http://www.gamers-forums.com/smilies/contrib/drowned/iroc-red.gif
KI_kracht
27-03-2003, 11:26
nee ik weet niet wat ze van mij eisen nee :rolleyes: hallo theorie is een kwestie van leren, praktijk is een kwestie van goed opletten. hoe kun je daar in godsnaam 4 keer voor zakken :rolleyes:
makkelijk gezegd en heeeeeeeel moeilijk gedaaaaan.
je hebt gelijk als je zegt theorie is een kwestie van leren is. maar praktijk is een kwestie van geluk meestal.
nee ik weet niet wat ze van mij eisen nee :rolleyes: hallo theorie is een kwestie van leren, praktijk is een kwestie van goed opletten. hoe kun je daar in godsnaam 4 keer voor zakken :rolleyes:
Haha shit jij bent dommer dan ik dacht :D Ewa we zien wel, misschien haal jij hem in een keer en heb je geluk. Maar een ding weet ik wel en dat is dat ik beter dan jou rijd :)
Je hebt een te hoog beeld van jezelf.
Jij gaat een keer flink vallen als je zo doorgaat pas maar op dus ;)
Dom zijn is erg, maar wat erger is is iemand die dom is en denkt dat hij slim is. Dat moet je als ondertekening gebruiken :rolleyes: <--- hello style
KI_kracht
27-03-2003, 11:29
Origineel gepost door RaZer
Haha shit jij bent dommer dan ik dacht :D Ewa we zien wel, misschien haal jij hem in een keer en heb je geluk. Maar een ding weet ik wel en dat is dat ik beter dan jou rijd :)
Je hebt een te hoog beeld van jezelf.
Jij gaat een keer flink vallen als je zo doorgaat pas maar op dus ;)
Dom zijn is erg, maar wat erger is is iemand die dom is en denkt dat hij slim is. Dat moet je als ondertekening gebruiken :rolleyes: <--- hello style
oeps :rolleyes:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.