Bekijk originele versie : zwart zwart en nog eens zwart!
vinden jullie dat ook al dat de meeste marokaanse meiden zwart dragen of het nou zomer is of winter!
beter dan die doorschijnende witte broeken waardoor je meteen kan zien hoelang ze die onderbroek al aanheeft.
Origineel gepost door RaZer
beter dan die doorschijnende witte onderdroeken waardoor je meteen kan hoe zien hoelang ze die onderbroek al aanhebben.
:hihi:
Ik draag ook zwart...ik draag het graag...is daar dan iets mis mee?
beter dan die doorschijnende witte onderdroeken waardoor je meteen kan hoe zien hoelang ze die onderbroek al aanhebben.
:lol:
het is de waarheid
shit ik had het zo verrot getypt en meteen citeren 3 mensen me. Ik sta nu vet voorschut! :(
shit ik had het zo verrot getypt en meteen citeren 3 mensen me. Ik sta nu vet voorschut! :(
ja, doorschijnende onderbroeken :hihi:
Origineel gepost door Hafsat
ja, doorschijnende onderbroeken :hihi:
het is nog vroeg... heb het al verbeterd :( maar jullie snapten wel wat ik bedoel... ;)
Origineel gepost door Cina
Onderdroeken :lol:
Nee jou hoofd ziet eruit :ego:
:(
het is toch saai alleen maar zwart dan lijkt het net of je iedere dag het zelfde aanhebt. En je hoeft dan niet persee wit te dragen tegen woordig kun je alle kleuren wel aan!
PerfectTangawia
27-03-2003, 10:57
Origineel gepost door Liloesh
Ik draag ook zwart...ik draag het graag...is daar dan iets mis mee?
IK DRAAG JUIST NIET ZO VAAK ZWART.. ik verminder dat heel erg ik draag liever een andere kleur..
TANGAWIA
Origineel gepost door tasniem
het is toch saai alleen maar zwart dan lijkt het net of je iedere dag het zelfde aanhebt. En je hoeft dan niet persee wit te dragen tegen woordig kun je alle kleuren wel aan!
zo bedoel ik het ook niet maar ieder persoon draagt wat hij of zij zelf wil. En zolang het niet te uitdagend is vind ik het goed.
Origineel gepost door helleau
ewa saffie alsof jij daar wat over te zeggen hebt razer :rolleyes: of begrijp ik je weer verkeerd?? :)
Begrijpend lezen is niet je sterkste punt nee. :)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.