Bekijk originele versie : ik heb met irakezen gesproken
just_fouad
27-03-2003, 10:13
ja op me werk.
Volgens hun zal het iraakse leger zich vrijwillig overgeven zodra die regime weggevaagd is.
Volgens hun krijgt een iraakse militair een salaris van € 2.50 per dag.
Het zou me niet verbasen als ze in opstand komen.
Maar uit ervaring (golfoorlog 91) willen ze gewoon nog ffe w8en tot ze zeker weten dat de amerikanen alles onder controle hebben.
Maar we gaan t wel zien.
En dat ie de olie in de fik steekt is gewoon dom.
misschien heb ikw el ongelijk tenslotte zien wij alleen maar westerse gedachtes :maf2:
RodRambone
27-03-2003, 11:25
Mensen doen wat ze moeten om te overleven.
Zeg, de Irakezen hebben trouwens 5 vs soldaten geexcuteerd. Triest man. Ze hadden zich overgegeven met handen in de lucht.
Ook een iraakse vrouw is opgehangen, omdat ze zwaaide naar de coalitie troepen. :jammer:
Dan ben je echt laf....
Origineel gepost door just_fouad
ja op me werk.
De gewonen militairen zullen zich overgeven, maar de Republikeinse garde en de Fedayeen milities niet. Hun lot is verbonden met dat van Saddam Hoessein.... Die krijgen namelijk heel goed betaald en als Saddam weg is hebben ze niks meer...
die man is echt gestoord. pfff....zijn regime moet zeker weggevaagd worden. het is onvoorstelbaar hoe de irakezen daar leven: angst, armoede, mishandeling....
hij neemt dan ook Stalin als z'n voorbeeld. zijn grote held. alles wat hem niet bevalt moet de kop ingedrukt worden.
al ong. 20 jaar lang regeert die gek over Irak en als het aan hem lag volgt 1 van z'n zonen hem daarna op. dat zijn toch 2 grote sadisten! zo vader zo zonen...
die 2 zijn eens samen met de geheime politie een bruiloft gaan opzoeken, sleurden de bruid mee en verkrachtten haar voor de gasten!!!
hoe bedoel je leedvermaak!!!!!
maarja... misschien is saddam al dood en merken we telkens 1 van de 12 dubbelgangers op die er rondlopen...maar hoe dan ook zijn regime moet worden vernietigd vind ik...
Kingofmaroc
27-03-2003, 19:42
ja op me werk.
Volgens hun zal het iraakse leger zich vrijwillig overgeven zodra die regime weggevaagd is.
Maar uit ervaring (golfoorlog 91) willen ze gewoon nog ffe w8en tot ze zeker weten dat de amerikanen alles onder controle hebben.
Maar we gaan t wel zien.
misschien heb ikw el ongelijk tenslotte zien wij alleen maar westerse gedachtes :maf2:
Waarom is dat dom om de olie in de fik te steken :rolleyes:
dat houdt de geallieerde leger alleen maar tegen. Zodat de irakese leger wat tijd kan rekken. En de plannen van de geallieerde leger een kan beetje wijzigen.
Origineel gepost door pista
[img]En niettegenstaande dat, heb je hier nog steeds aanbidders van dit monster en zijn zonen....gewoon walgelijk. :kwaad:
precies!
En niettegenstaande dat, heb je hier nog steeds aanbidders van dit monster en zijn zonen....gewoon walgelijk.
Wie heeft Saddam aan de macht geholpen??? VS, wie heeft Pinochet aan de macht geholpen VS, wie heeft Mobutu aan de macht geholpen, België, wie heeft De Argentijnse Junta aan de macht geholpen VS, wie heeft
Zo kan ik uren doorgaan.
Saddam, Pinochet, die talrije Arabische gatlikkers, .... zijn allemaal symptomen. De oorzaak is de Angelsaksische zionistische hegemonie.
Als we deze kunnen verslaan, dan vallen die regimes als een kaartenhuisje in elkaar.
Weet je wat ik walgelij vindt, mensen zoals Pista die de hedendaagse Hitlern namelijk Bush, goedpraten en zelfs bejubelen.
Is het nu echt normaal dat de VS gisteren hun plannen openbaar maakten ivm met een nieuw te bouwen Ambassadegebouw in Baghdad in het Post-Saddamtijdperk. Weet je hoeveel deze Ambassadegebouw gaat kosten??? 25 000 000€, met dat bedrag kunnen ze zeker 2 000 vluchtelingen aan een huis helpen. Inderdaad Bush is er om Irak te bevrijden. Hij heeft gelijk hij zal ze bevrijden van Saddam, maar overleveren aan een ander dictator. Alleen dat deze pro-Amerikaans zal zijn.
minous21
28-03-2003, 23:12
Origineel gepost door TWeeT20
En niettegenstaande dat, heb je hier nog steeds aanbidders van dit monster en zijn zonen....gewoon walgelijk.
Wie heeft Saddam aan de macht geholpen??? VS, wie heeft Pinochet aan de macht geholpen VS, wie heeft Mobutu aan de macht geholpen, België, wie heeft De Argentijnse Junta aan de macht geholpen VS, wie heeft
Zo kan ik uren doorgaan.
Saddam, Pinochet, die talrije Arabische gatlikkers, .... zijn allemaal symptomen. De oorzaak is de Angelsaksische zionistische hegemonie.
Als we deze kunnen verslaan, dan vallen die regimes als een kaartenhuisje in elkaar.
Weet je wat ik walgelij vindt, mensen zoals Pista die de hedendaagse Hitlern namelijk Bush, goedpraten en zelfs bejubelen.
Is het nu echt normaal dat de VS gisteren hun plannen openbaar maakten ivm met een nieuw te bouwen Ambassadegebouw in Baghdad in het Post-Saddamtijdperk. Weet je hoeveel deze Ambassadegebouw gaat kosten??? 25 000 000€, met dat bedrag kunnen ze zeker 2 000 vluchtelingen aan een huis helpen. Inderdaad Bush is er om Irak te bevrijden. Hij heeft gelijk hij zal ze bevrijden van Saddam, maar overleveren aan een ander dictator. Alleen dat deze pro-Amerikaans zal zijn.
Je ondertekening verwoordt precies mijn gedachten over de kwestie Irak .......................
(oja een ander product van Amerika/ zionistisch beleid.....Dhr Bin Laden )
ja op me werk.
Maar we gaan t wel zien.
Dit zijn denk ik gewoon westerse gedachtes.
Een Iraakse militair krijgt trouwens veel meer dan 2.50 per uur.
Plus waar het westen zich in vergist is dat er vele miljoenen Irakezen vierkant achter Saddam staan.
En dat er ook nog miljoenen Irakezen de Amerikanen zien als de vijand die hun land wil bezetten, en ik denk dat niemand dat zou toelaten of toejuichen.
Amerika valt in naam van Israel Irak binnen.
Om dit te begrijpen hoeft men geen ene Irakees te spreken, je kan gewoon je eigen gevoel volgen.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.