Bekijk originele versie : Mysticalia, tatouzient en sweetrose !!
riffiette
11-08-2005, 19:10
als gelle getrouwd zijt, komde gelle hier toch nog eens langs hé??? :ego:
gelle weet zoveel over het organiseren van bruiloften dak elle hulp ooit ga nodig hebben :o
dus ik hoop dak elle hier dan ook ga kunnen vinden :verdriet:
toch toch toch??? :ego:
tatouzient
11-08-2005, 19:15
:haha:
inshaAllah poepeke, al zal ik de eerste maandjes gn inet thuis hebbe :( , mr op mn werk kom ik er ook op dusse :hihi:
riffiette
11-08-2005, 20:00
:haha:
inshaAllah poepeke, al zal ik de eerste maandjes gn inet thuis hebbe :( , mr op mn werk kom ik er ook op dusse :hihi:
tis thope zenne poepkéé :ego:
Mysticalia
11-08-2005, 22:25
als gelle getrouwd zijt, komde gelle hier toch nog eens langs hé??? :ego:
gelle weet zoveel over het organiseren van bruiloften dak elle hulp ooit ga nodig hebben :o
dus ik hoop dak elle hier dan ook ga kunnen vinden :verdriet:
toch toch toch??? :ego:
Ik hoop van wel :D
Ik zal geen pc thuis hebben maar inshallah zal ik erna werken en kom ik je wel lastig vallen inshAllah ;)
Mysticalia
11-08-2005, 22:26
Voor wanneer is't? :confused:
riffiette
11-08-2005, 22:44
Voor wanneer is't? :confused:
tis nog nie voor direct :o
tzal voor binnen een goei dik jaar zijn inshallah, geen vaste datum :jammer:
Mysticalia
11-08-2005, 22:46
tis nog nie voor direct :o
tzal voor binnen een goei dik jaar zijn inshallah, geen vaste datum :jammer:
Komt wel goed inshAllah. Bij mij duurde het ook efkes voordat ik een datum had zenne :hihi:
riffiette
Ik hoop van wel :D
Ik zal geen pc thuis hebben maar inshallah zal ik erna werken en kom ik je wel lastig vallen inshAllah ;)
sgoe :o
ik zag hoe goe gelle elkander hielp :goedzo: dus dacht ik mss zoude ze mij ook ooit eens willen helpen :o
riffiette
Komt wel goed inshAllah. Bij mij duurde het ook efkes voordat ik een datum had zenne :hihi:
bij mij zal et ook een tijdje duren zenne :D
Mysticalia
11-08-2005, 22:47
sgoe :o
ik zag hoe goe gelle elkander hielp :goedzo: dus dacht ik mss zoude ze mij ook ooit eens willen helpen :o
Het is inderdaad mashAllah hoe iedereen elkaar helpt. En inshAllah zullen we er ook allemaal klaarstaan voor jou wanneer het jouw grote dag is inshAllah :goedzo:
Mysticalia
11-08-2005, 22:48
bij mij zal et ook een tijdje duren zenne :D
:hihi: ken ik
riffiette
11-08-2005, 22:49
Het is inderdaad mashAllah hoe iedereen elkaar helpt. En inshAllah zullen we er ook allemaal klaarstaan voor jou wanneer het jouw grote dag is inshAllah :goedzo:
ah das lief zenne poepemieke ;)
als ik iets kan doen moet ge et maar zeggen hé :o
Mysticalia
11-08-2005, 22:52
ah das lief zenne poepemieke ;)
als ik iets kan doen moet ge et maar zeggen hé :o
:o :o ik doen mn best :o :o
euh ik heb dj mina genomen om anashied te draaien op mn grote dag. Heb je haar ooit meegemaakt? of van haar gehoord? ze is wel bekend. :o
riffiette
11-08-2005, 22:54
:o :o ik doen mn best :o :o
euh ik heb dj mina genomen om anashied te draaien op mn grote dag. Heb je haar ooit meegemaakt? of van haar gehoord? ze is wel bekend. :o
ik heb nog nooit een dj meegemaakt die anasheed draait, ik wil zelf ook anasheed doen inshallah, een anasheedband neemt veel onderbrekingen terwijl een dj die anasheed draait de hele avond doordraait, dus kzijn wel benieuwd naar haar. Vergeet vooral geen verslag te brengen over hoe alles is verlopen :D
Mysticalia
11-08-2005, 22:57
ik heb nog nooit een dj meegemaakt die anasheed draait, ik wil zelf ook anasheed doen inshallah, een anasheedband neemt veel onderbrekingen terwijl een dj die anasheed draait de hele avond doordraait, dus kzijn wel benieuwd naar haar. Vergeet vooral geen verslag te brengen over hoe alles is verlopen :D
ze draait ook muziek. maar heb haar gevraagd enkel anashied te doen. Ken je haar als muziekdraaier dan :hihi: ?
Ik zal inshallah verslag uitbrengen anders brengt iemand anders wel verslag uit :o
Het is daarom dat ik voor een dj heb gekozen, vanwege die onderbrekingen ;) want als de vrouwen willen dansen op derbouka, kunnen de anashied zangers het meestal niet lang volhouden te kloppen.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.