Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : superdik, krullend, droog pluizig haar!!

Pagina's : [1] 2

Yousra_1
11-08-2005, 15:09

Wie heeft hiervoor een oplossing..De nadruk ligt dan vooral, hoe je je haar minder dik doet laten lijken. Dat het dan wel gekruld is maar geen dikke droge pluizige uitstraling heeft. Ik ben benieuwd naar de reacties

MocroQueen2
11-08-2005, 15:32
Douchen en dan je haar met Brylcreem invetten:D

MiSsOuJDiA
11-08-2005, 15:37
cremev0eding --> huismerk van kruidvatt..

Yousra_1
11-08-2005, 15:45
cremev0eding --> huismerk van kruidvatt.. die heb ik dus laatst gehaald..maar nog niet geprobeerd.. Ik stijl mijn haar altijd, en het resultaat is echt mooi..Ik heb dan dik, glanzend stijl haar. Het heeft mij echter jaren gekost voordat ik de juiste producten heb weten te vinden die mij dit resultaat opleveren ( met name de john frieda producten en de elvive anti-frizz en natuurlijk een goede stijltang) Maar...door dat jarenlang stijlen, ben ik niet zo goed op de hoogte van de juiste producten voor mooie krullen. wat ik wel weet is dat mijn haar echt dik is, ik denk dat ik het driedubbele aantal haren heb die een normaal mens gewoonlijk heeft (vandaar de mooie volume als het gestijld is). Als het gekruld is daarentegen is het een echte bos, niet normaal gewoon. Nu een vraagje over de cremevoeding, maakt het je haar vettig? wordt het platter/minder volume. En gaat het minder pluizen? ik wacht op je antwoord missouijda

miss_pipa
11-08-2005, 16:08

Wie heeft hiervoor een oplossing..De nadruk ligt dan vooral, hoe je je haar minder dik doet laten lijken. Dat het dan wel gekruld is maar geen dikke droge pluizige uitstraling heeft. Ik ben benieuwd naar de reacties Van baby olie krijg je ook mooi dun haar. En het glanst heel mooi. ;)

Yousra_1
11-08-2005, 16:12
Van baby olie krijg je ook mooi dun haar. En het glanst heel mooi. ;) Die ken ik al..werkt helaas niet voor mij Het gaat te veel glanzen en de krullen komen niet echt mooi uit.. Helaas, toch bedankt

miss_pipa
11-08-2005, 16:18
Die ken ik al..werkt helaas niet voor mij Het gaat te veel glanzen en de krullen komen niet echt mooi uit.. Helaas, toch bedankt Probeer eens moes in je haar na het douchen krijg je ook mooie krullen van.

tatouzient_lady
11-08-2005, 16:36
Perfect Krul van Andrèlon ..Het is een crème voor krullend en pluizend haar.. Daarnaast heb je ook perfect krul Shampoo en Cremespoeling - Ik gebruik het en je krijgt er mooie krullen van en het is makkelijk uitkambaar :) en het ruikt heerlijk :D

mocro_girl
11-08-2005, 16:42
ik heb ook krullend dik haar maar eerst na het douchen kamde ik m n krullen door en dan maakte ik een knotje zodat ze een beetje platter waren. maar dat zag dus niet uit. toen zei een vriendin van mij haal de cremevoeding van kruidvat en na het douchen niet je haren kammen. en dan de cremevoeding gebruiken. en nu ziet het beter uit. dus ik zou je cremevoeding aanraden.;)

nabilatajjiou
11-08-2005, 17:05
K gebruik self ook cremvoeding het is egt heel goed voor je haar je haar pluist niej en je haar droogt er ook niej van uit je krijgt er juist glanzende krullen van egt super goed!!!!!.. Xxx Groetjes Nabila..

Yousra_1
11-08-2005, 17:12
K gebruik self ook cremvoeding het is egt heel goed voor je haar je haar pluist niej en je haar droogt er ook niej van uit je krijgt er juist glanzende krullen van egt super goed!!!!!.. Xxx Groetjes Nabila.. Dan moet ik het maar eens uitproberen..... Heb je ook dik haar? Want als je krullen hebt, maar wel een dunne haarstructuur dan begrijp ik dat het product iets voor je doet. Maar dik krullend haar heeft echt heel wat nodig om het controleerbaar te maken en de droogte/pluizgheid eruit te krijgen (of te camoufleren hahaha)

nabilatajjiou
11-08-2005, 17:19
Dan moet ik het maar eens uitproberen..... Heb je ook dik haar? Want als je krullen hebt, maar wel een dunne haarstructuur dan begrijp ik dat het product iets voor je doet. Maar dik krullend haar heeft echt heel wat nodig om het controleerbaar te maken en de droogte/pluizgheid eruit te krijgen (of te camoufleren hahaha) K heb pas dik lang pluizenzend droog haar en als k er cremvoeding in doe sie k meteen reseltaat het pluist niej en siet er ook niej droog pluizig uit dus raad k je het egt aan .. Xxx Groetjes Nabila

Yousra_1
11-08-2005, 17:23
K heb pas dik lang pluizenzend droog haar en als k er cremvoeding in doe sie k meteen reseltaat het pluist niej en siet er ook niej droog pluizig uit dus raad k je het egt aan .. Xxx Groetjes Nabila hahahaha je hebt mij overtuigd meid....ik heb het toch thuis liggen, dus ik zal de cremevoeding gebruiken. Ik moet alleen nog een dag uitzoeken dat ik de hele dag thuis blijf, want als het geen goed effect op mijn haar heeft, loop ik de hele dag voor schut. hahahahaha..

nabilatajjiou
11-08-2005, 17:28
hahahaha je hebt mij overtuigd meid....ik heb het toch thuis liggen, dus ik zal de cremevoeding gebruiken. Ik moet alleen nog een dag uitzoeken dat ik de hele dag thuis blijf, want als het geen goed effect op mijn haar heeft, loop ik de hele dag voor schut. hahahahaha.. ahhahah het zal cker helpen meid en succes meiddd en wil graag weten of het help by jou!!!.. XXxxx Succes Nabila

Yousra_1
15-08-2005, 10:40

Ik heb dus de cremevoeding van de kruidvat gebruikt. En het klopt het haar is lang niet zo pluizig als normaal en het is controleerbaar. Ik zal zeggen hoe ik het heb aangepakt. Aangezien ik geen zin had om in de vroege morgen nog met mijn haar te knoeien, heb ik de cremevoeding in de avond gebruikt. Na het douchen heb ik de cremevoeding in mijn haar gedaan en vervolgens in een staart gezet. IK heb mijn haar toen in grote pijpenkrullen gedraaid, laten we zeggen acht strengen. Ermee geslapen en in de ochtend heb ik die pijpenkrullen een beetje uit elkaar gedraaid. Resultaat, een staartbosje met mooie krullen. Niet vettig, maar ook weer niet droog. In ieder geval, het kan ermee door....

Pagina's : [1] 2