Bekijk originele versie : De zoveelste topic..Mee-eters, Puistjes en Vlekken van Puistjes...
Temsaman_love
11-08-2005, 14:48
Is er een middel waar van je zeker weet dat het bij iedereen werkt, dus dat het niet ligt aan wat voor huid je hebt ofzo.
Ik heb hier van alles gelezen, maar ben bang om het ene te gebruiken en daarmee mijn gezicht te verpesten en dan weer overgaan op iets anders.
Hoop dat jullie me kunnen helpen..
Alvast bedankt..
Groetjes,
Temsaman_love
loverygirl
11-08-2005, 15:27
Is er een middel waar van je zeker weet dat het bij iedereen werkt, dus dat het niet ligt aan wat voor huid je hebt ofzo.
Ik heb hier van alles gelezen, maar ben bang om het ene te gebruiken en daarmee mijn gezicht te verpesten en dan weer overgaan op iets anders.
Alvast bedankt..
Groetjes,
Temsaman_love
Salaam A'leykoem,
Wat betreft de mee-eters, je kunt bij de Etos een soort mee-eter verwijder kopen. Ik heb het zelf ook gekocht en het helpt goed. Ik vind het persoonlijk veel beter dan die andere middeltjes, waar je veel geld voor gaat uitgeven.
Mee-eter verwijder: Het is een lange dunne ijzer staafje, met aan de uiteinden een ronde gaatje. Ik weet niet precies hoe je het moet uitleggen. Maar zo ziet het er ongeveer uit :o .Je kunt het meteen na het dochen gebruiken (Is het beste effect)of eerst je gezicht stomen en dan gebruiken.
Na als je vragen hebt stel ze, en als je wat meer duidelijkheid wilt :hihi: .
Trouwens, bij de Etos kost die Mee-Eter verwijder: €2,89 geloof ik.
Salaam A'leykoem
loverygirl
11-08-2005, 15:29
Oepss :o , dit is de account van m'n zus. Ik moet'm snel peren. :D
Temsaman_love
11-08-2005, 15:48
Oepss :o , dit is de account van m'n zus. Ik moet'm snel peren. :D
Haha ksst wegwezen dan..
Nee geintje, ik heb het gelezen. Ik zal het gaan proberen en ik zal kijken of het helpt.. :)
Yousra_1
11-08-2005, 15:49
Alvast bedankt..
Groetjes,
Temsaman_love
Als het geen erge acne is, maar wel van die lastige pukkels die opduiken maar niet zo snel weggaan en ook nog een plek achterlaten, is vichy normaderm misschien een aanrader.
Bij de apotheek verkrijgbaar. De tonic is goed, en ook de dagcreme die je in de ochtend en avond smeert is echt geweldig.
Temsaman_love
11-08-2005, 15:51
Als het geen erge acne is, maar wel van die lastige pukkels die opduiken maar niet zo snel weggaan en ook nog een plek achterlaten, is vichy normaderm misschien een aanrader.
Bij de apotheek verkrijgbaar. De tonic is goed, en ook de dagcreme die je in de ochtend en avond smeert is echt geweldig.
Vichy Normaderm? Hmm ik zal eens kijken, is het ook bij de gewone drogist verkrijgbaar?
Heb je het zelf ook geprobeerd en heeft het effect?
MocroQueen2
11-08-2005, 15:53
Haha ksst wegwezen dan..
Nee geintje, ik heb het gelezen. Ik zal het gaan proberen en ik zal kijken of het helpt.. :)
Haha, meid ik raad het je aan, het is echt goed. Na sucCes ;)
Temsaman_love
11-08-2005, 15:54
Haha, meid ik raad het je aan, het is echt goed. Na sucCes ;)
Hoe duur is het trouwens, als ik vragen mag?
MocroQueen2
11-08-2005, 15:58
Hoe duur is het trouwens, als ik vragen mag?
€2.89 Als ik het goed heb:D. Het is niet zo duur, vergeleken met die andere middeltjes :o . Toch?
Temsaman_love
11-08-2005, 15:59
€2.89 Als ik het goed heb:D. Het is niet zo duur, vergeleken met die andere middeltjes :o . Toch?
Haha nee is inderdaad niet duur. Maar ik moet maar eens gaan kiezen wat ik ga proberen, ik krijg zoveel middeltjes toegewezen.. :rolleyes:
MocroQueen2
11-08-2005, 16:09
Haha nee is inderdaad niet duur. Maar ik moet maar eens gaan kiezen wat ik ga proberen, ik krijg zoveel middeltjes toegewezen.. :rolleyes:
Ja, klopt.
Yousra_1
11-08-2005, 16:09
Vichy Normaderm? Hmm ik zal eens kijken, is het ook bij de gewone drogist verkrijgbaar?
Heb je het zelf ook geprobeerd en heeft het effect?
Het is in ieder geval bij de apotheek verkrijgbaar..Niet alle drogisterijen hebben dit merk in hun assortiment. Ik denk dat DA de enige is, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. iK koop het altijd bij de apotheek. Ik gebruik het zelf ook. Dan alleen op mijn voorhoofd, waar ik af en toe last heb. Eerst gebruikte ik het voor mijn ehle gezicht maar dat was niet zo slim. Ik heb namelijk een gemengde huid, dat betekent dat mijn wangen vrij droog zijn. Op die droge gedeelten heb ik dan ook nooit last van oneffenheden. Doordat ik het ehcter op mijn hele gezicht ging smeren werden mijn wangen ook vettig , niet zo slim natuurlijk.
TIP: gebruik het alleen op de plekken waar je last hebt van oneffenheden.
En daarbij moet ik zeggen dat dit product alleen helpt als je last hebt van lichte oneffenheden. Dus als het echt erge acne is raad ik je aan om naar de dermatoloog te gaan.
Temsaman_love
11-08-2005, 16:33
Het is in ieder geval bij de apotheek verkrijgbaar..Niet alle drogisterijen hebben dit merk in hun assortiment. Ik denk dat DA de enige is, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. iK koop het altijd bij de apotheek. Ik gebruik het zelf ook. Dan alleen op mijn voorhoofd, waar ik af en toe last heb. Eerst gebruikte ik het voor mijn ehle gezicht maar dat was niet zo slim. Ik heb namelijk een gemengde huid, dat betekent dat mijn wangen vrij droog zijn. Op die droge gedeelten heb ik dan ook nooit last van oneffenheden. Doordat ik het ehcter op mijn hele gezicht ging smeren werden mijn wangen ook vettig , niet zo slim natuurlijk.
TIP: gebruik het alleen op de plekken waar je last hebt van oneffenheden.
En daarbij moet ik zeggen dat dit product alleen helpt als je last hebt van lichte oneffenheden. Dus als het echt erge acne is raad ik je aan om naar de dermatoloog te gaan.
Dankje voor je advies.
Nee het is bij mij niet zo erg, maar he je voelt je fijner als die kleine puistjes en die vlekjes weg zijn.
Yousra_1
11-08-2005, 16:45
Dankje voor je advies.
Nee het is bij mij niet zo erg, maar he je voelt je fijner als die kleine puistjes en die vlekjes weg zijn.
ja dat ken ik...
probeer het uit zou ik zeggen. Geef het wl wat tijd, dus niet na een paar dagen teleurgesteld zijn als de resultaten nog niet optimaal zijn. Je ziet na anderhalve maand echter wel meer resultaat. En dan is het vertandig om routinematig trouw elke dag in de ochtend en avond (gewoon nadat je gezicht hebt schoongemaakt) te smeren.
Veel succes..
En wat de mee-eter-verwijderaar betreft. ik heb daar hele enge verhalen over gehoord. het schijnt dat je gezicht er helemaal rood van wordt, door het gepullek. Maar ja,,voor ieder werkt het anders
Temsaman_love
11-08-2005, 16:47
ja dat ken ik...
probeer het uit zou ik zeggen. Geef het wl wat tijd, dus niet na een paar dagen teleurgesteld zijn als de resultaten nog niet optimaal zijn. Je ziet na anderhalve maand echter wel meer resultaat. En dan is het vertandig om routinematig trouw elke dag in de ochtend en avond (gewoon nadat je gezicht hebt schoongemaakt) te smeren.
Veel succes..
En wat de mee-eter-verwijderaar betreft. ik heb daar hele enge verhalen over gehoord. het schijnt dat je gezicht er helemaal rood van wordt, door het gepullek. Maar ja,,voor ieder werkt het anders
ja ik lees net op zo een site dat het een kwestie is van ermee om kunnen gaan..en aangezien ik niet zo een handig persoontje ben..:o
Moehiem, ik denk dat ik dit middel ga gebruiken..we zullen zien.
Ik las eerder dat olijfolie met kumoen zou werken, maar later kreeg ik weer te horen dat olijfolie je porien verstopt.. :confused:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.