Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Afvallen??

Pagina's : [1] 2 3 4 5

LelyDames
27-03-2003, 08:09

assalaam mensjes, ik wil insallah voor 1 mei 6 kilo zijn afgevallen allen hoe ik dat ga doen weet ik nog niet ahahahahaha ja sporten natuurlijk maar dat doe ik nu al 2 maanden ik zie geen verschil :( heeft iemand misschien tips voor ne ik kan het goed gebruiken alvast bedankt beslemma dametjes & heertjes :zwaai:

sabigha
27-03-2003, 09:23
Haha, weer iemand die wil afvallen voor de zomervakantie. Nou meid ik ben er zelf ook mee bezig en ik kan je een tip geven die echt geholpen heeft. Ik was met een vriendin naar zo een Chinees winkeltje geweest en heb kruiden gehaald. Ik weet niet hoe die kruiden heten, maar je zegt gewoon tegen de winkelier dat je iets wil voor het afvallen. Je moet dan op de weegschaal staan, ze meten je polsslag. En je moet een aantal gezondheidsvragen beantwoorden. Ik had zelf drie zakjes kruiden gehad (waar ik 27 euro voor betaald heb). De kruiden moet je koken in water en ze er vervolgens uitzefen (vraag of ze het voor je op willen shrijven hoe je het moet bereiden). Het is eigenlijk een afslankingsthee wat je drinkt. Heel eerlijk het heeft echt geholpen, alleen het is niet te drinken, maar ja neusje dicht en slokken! suc6!

LelyDames
27-03-2003, 09:54
hey hey waar kun je zulke winkeltjes vinden dan??? bij ons in lelystad heb je niet van die winkeltjes man :( en trouwens hoeveel kilos ben je dan afgevallen en na hoeveel tyd??? en kelly thnx joh voor je tip en sabigha trouwens ook hoor!!! maare wat moet ik dan precies wel en niet eten en hoeveel moet ik eten ik weet het echt niet ik ga bijna elke avond als ik niet hoef te werken joggen enzo trappen af trappen op rennen maar wallahila het is alsof ik alleen maar bij kom niet afval :kwaad: na toch bedankt hoor kissssssss lelydametje bye bye :zwaai:

minous21
27-03-2003, 11:13
Ik doe spinning (intensief en veel zweten) je ziet het gelijk aan je heupen en benen. En BBB, dit doe ik 1 keer per week en 1 keer spinning.....daarnaast zwem ik 1 keer per week! Veel fruit en water en vette happen vermijden! SUcces Minousje

Schoonmaakturk
27-03-2003, 12:48

Origineel gepost door LelyDames assalaam mensjes, ik wil insallah voor 1 mei 6 kilo zijn afgevallen allen hoe ik dat ga doen weet ik nog niet ahahahahaha ja sporten natuurlijk maar dat doe ik nu al 2 maanden ik zie geen verschil :( heeft iemand misschien tips voor ne ik kan het goed gebruiken alvast bedankt beslemma dametjes & heertjes :zwaai: Hey schatje, Wahahahaha, Jij hebt er dus werkelijk waar egt alles voor over om af te vallen........... :p Volg mijn advies nou maar op en begin lopend naar de stad gaan en in plaats van cola water drinken!! dus......veel sporten en water drinken en je zult een supermodel worden....(niet dat je dat nu niet bent, maar je weet tog..... ;)) Ik zie je zo wel.... Liefs......

LelyDames
27-03-2003, 21:01
assalaam mensen eyoooooo ik wil jullie echt allemaal bedanken voor deze tips en advies echt het helpt ewa ik weet nu wel wat ik moet eten en wat ik moet doen maar er blijft nog een probleempje hoeveel moet ik eten per dag ik bedoel 2appels per dag ofzow???? snappie waar ik heen wil en zou het echt lukken om binnen een maand 1mei 6 kilo afgevalen te hebben ik hoop het echt ewa thnx allemaal bye bye :zwaai:

LelyDames
27-03-2003, 21:04
Origineel gepost door Yasmina1982 Waarom wil je nu eigenlijk vermageren? Ik ben ook geen magertje, en ik ben eerlijk gezegd ook al enkele keren op dieet gegaan, maar nu niet meer hoor! en weet je waarom, waarom zou ik mijn lichaam moeten veranderen, als ik mij goed voel wat is het probleem dan nog, en trouwens ik ben geen lustobject. Dus meisje als je wil vermageren om in de zomer strakke broekjes te kunnen dragen, of mooi in een bikini te staan, zou ik je aanraden om te blijven hoe je bent. Maar toch succes met je dieet PS: een aanraadsel is misschien weight watchers hee bedankt voor je berichtje hoor maar jij vraagt me waarom ik mezelf wil vermageren lieverd je zegt het zelf JIJ voelt je goed in je lichaam met hoe je bent,ewa ik voel me niet goed in mijn lichaam snappie ik word misselijk als ik mezelf in de spiegel zie begrijp je wat ik bedoel ik ben blij voor je dat jij je goed voelt in jou lichaam en hopelijk zal ik me insallah ook over een maandje goed voelen in me 6 kilo minder lichaam ewa toch bedankt bye bye

LelyDames
27-03-2003, 21:07
hee hahaha ik ben vervelend ik weet maar toch nog een vraagje helpt laxeermiddel ik heb gehoord van wel als dat zo is waar kun je dat kopen en slimfast kennen jullie dat helpt dat ook of is dat gewoon bullshit tv oplichters ik dank jullie ik w8 op antwoord :)

LelyDames
28-03-2003, 21:43
hee tuurlijk wil ik daar wel antwoord opgeven ik ben 1.64 onegveer en weeg op dit moment 56 kilo ik wil insallah 50 gaan wegen dan ben ik tevreden:)

LelyDames
29-03-2003, 08:33
heee dank je wel voor je tip :) ik heb bijv. gisteren smorgen 1 bruine boterhamd met kaas gegeten een droge cracker en een glas halve volle melk en een banaan op school heb ik een peer en een appel gegeten en een flesje water verder niks thuis heb ik weer paelia gegeten(reist met garnalen inktvis en kip met doperwten en paprika) met een glas melk op me werk heb ik crackers en een flesje extran gegeten en gedronken thuis heb ik weer multivit gedronken en 2 crackers is dit teveel?????

LelyDames
29-03-2003, 08:35
vanaf nu ga ik insallah alleen maar veel water drinken :)

isidoris
31-03-2003, 11:38
hey, het beste is dat gewoon niet snoept tussendoor en gezond blijft eten, dus drie keer per dag eten en gezonde tussendoortjes. En veel sporten en afvallen zul je. xxxxxxxxxjes

donaldduk
31-03-2003, 17:06
hoi meid ik heb gelezen dat je wilt afvallen nou ik heb een dieet voor je het is makkelijk hoor in 3dagen val je 2a3kilo maar als je het wil stuur me je faxs nummer en ik faxs het je als je een hebt natuurlijk maar die dieet moet je wel volgen en niet vals spellen oké dan zal het echt werken maar ik hoor van je als het je bevalt oké bye

LelyDames
31-03-2003, 20:03
heee jaa tuurlijk wil ik er werk van maken maar hoe??? ik heb trouwens geen fax whuahahahha kun je het niet naar me mailen:( alvast thnx

MissMe
31-03-2003, 21:22

water drinken..................heel veel water drinken

Pagina's : [1] 2 3 4 5