Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Razer

berbertje00
26-03-2003, 23:47

http://www.clicksmilie.de/sammlung/sehrgrosse/large-smiley-030.gif

RaZer
26-03-2003, 23:49
Ja ja ik moet eerlijk toegeven je bent beter in woordspellen maar dat is dan ook alles. Oja en weet ook zeker dat je beter kan koken dan mij :D

berbertje00
26-03-2003, 23:53
Origineel gepost door RaZer Ja ja ik moet eerlijk toegeven je bent beter in woordspellen maar dat is dan ook alles. Oja en weet ook zeker dat je beter kan koken dan mij :D Ik zou maar niet zo zeker van jezelf zijn :jammer:

RaZer
26-03-2003, 23:55
Origineel gepost door berbertje00 Ik zou maar niet zo zeker van jezelf zijn :jammer: :bril: :D

berbertje00
27-03-2003, 00:01

Origineel gepost door RaZer :bril: :D Ik ga morgen toch aan mijn moeder vragen of ze me leert koken Dan ben ik weer in iets beter dan jij :bril: ( alsof ik daar trots op moet zijn :( , maar goed :ego: ) :bril:

RaZer
27-03-2003, 00:06
Origineel gepost door berbertje00 Ik ga morgen toch aan mijn moeder vragen of ze me leert koken Dan ben ik weer in iets beter dan jij :bril: ( alsof ik daar trots op moet zijn :( , maar goed :ego: ) :bril: Geloof me dat kan je al! :D

berbertje00
27-03-2003, 00:09
Origineel gepost door RaZer Geloof me dat kan je al! :D Nee echt ik kan niet koken :(

berbertje00
27-03-2003, 00:11
Origineel gepost door Bodylove Vraag of ze je leert garnalen te maken, dan mag je ze bij mij thuis maken. :D Anders kies je voor Takriest. ieggggggggg garnalen, die vieze beesten Ik moet er van kotsen als ik ze zie of eet :( sorry :( Wil je het woordje garnalen nooit meer noemen in mijn bijzijn :kwaad:

RaZer
27-03-2003, 00:11
Origineel gepost door berbertje00 Nee echt ik kan niet koken :( Huh..???? Dat moeten wij zeker niet met elkaar trouwen anders word het elke dag donertent en pizza's bestellen. Voordat we het weten is onze bed te klein. :D

berbertje00
27-03-2003, 00:13
Origineel gepost door RaZer Huh..???? Dat moeten wij zeker niet met elkaar trouwen anders word het elke dag donertent en pizza's bestellen. Voordat we het weten is onze bed te klein. :D Wuhahahaha, ik zal morgen mijn moeder en mijn toekomstige man :rolleyes: een plezier doen en eens wat gaan leren :D Voor zover je mij iets kunt leren :hihi:

RaZer
27-03-2003, 00:15
Origineel gepost door berbertje00 Wuhahahaha, ik zal morgen mijn moeder en mijn toekomstige man :rolleyes: een plezier doen en eens wat gaan leren :D Voor zover je mij iets kunt leren :hihi: Of je houd van dikke mannen :D

berbertje00
27-03-2003, 00:20
Origineel gepost door RaZer Of je houd van dikke mannen :D nee liever niet :D

RaZer
27-03-2003, 00:21
Origineel gepost door berbertje00 nee liever niet :D Ewa snel naar de keuken... :zweep: zie het maar als een spel en dat je van mij moet winnen :D Ik ga slapen en ga goed denken waar het met het spelletje fout ging zodat ik de volgende keer weer van je kan winnen :D Beslema.. :zwaai:

berbertje00
27-03-2003, 00:24
Origineel gepost door RaZer Ewa snel naar de keuken... :zweep: zie het maar als een spel en dat je van mij moet winnen :D Ik ga slapen en ga goed denken waar het met het spelletje fout ging zodat ik de volgende keer weer van je kan winnen :D Beslema.. :zwaai: Ik ga denk ook maar slapen, je weet toch koken kost veel energie :rolleyes: en ik zal je al je gepieker besparen, ik ben gewoon slimmer :ego: wen er maar aan :bril: sweet dreams -x-