Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : actualiteiten & co

LELIJKERD
26-03-2003, 21:48

oke, ik denk dat de meeste niet eens op de hoogte zijn van wat er allemaal in Irak gebeurt.... die praten gewoon mee alsof ze het nieuws al die tijd gevolgd hebben .... yeahh rightt tijd voor een beknopte samenvatting over de crissssis die gaande is. http://www.efreedomnews.com/images/Iraq/InvasionMap.jpg Dames en heren het plaatje hierboven geeft de situatie in Irak aan... wat wordt er volgens jullie bedoeld met de NO FLY ZONE ? kan iemand dat van jullie uitleggen ? ik kan jullie antwoord al ruiken :D

PerfectTangawia
26-03-2003, 21:53
Origineel gepost door LELIJKERD oke, ik denk dat de meeste niet eens op de hoogte zijn van wat er allemaal in Irak gebeurt.... die praten gewoon mee alsof ze het nieuws al die tijd gevolgd hebben .... yeahh rightt tijd voor een beknopte samenvatting over de crissssis die gaande is. http://www.efreedomnews.com/images/Iraq/InvasionMap.jpg Dames en heren het plaatje hierboven geeft de situatie in Irak aan... wat wordt er volgens jullie bedoeld met de NO FLY ZONE ? kan iemand dat van jullie uitleggen ? ik kan jullie antwoord al ruiken :D WAT IS ONS ANTWOORD DAN??? TANGAWIA

RaZer
26-03-2003, 21:55
Origineel gepost door PerfectTangawia WAT IS ONS ANTWOORD DAN??? TANGAWIA NO FLY ZONE Geen Vlieg Zone Ofterwijl hier mochten er geen militaire vliegtuigen van Irak vliegen naar Golfoorlog 1

ClaudioLopez
26-03-2003, 21:58
Origineel gepost door RaZer NO FLY ZONE Geen Vlieg Zone Ofterwijl hier mochten er geen militaire vliegtuigen van Irak vliegen naar Golfoorlog 1 ''Ofterwijl '' ?? wat is dat voor woord?? moet dat geen 'oftewel' zijn? flappie :nerd:

LELIJKERD
26-03-2003, 21:59

Origineel gepost door RaZer NO FLY ZONE Geen Vlieg Zone Ofterwijl hier mochten er geen militaire vliegtuigen van Irak vliegen naar Golfoorlog 1 een normale achterlijke marokkaan zou zeggen dat de amerikanen niet over die zone mogen vliegen maar respect voor jou JUIST ...... de irakezen mogen geeneens over hun EIGEN land vliegen schandaliggg

RaZer
26-03-2003, 22:01
Origineel gepost door ClaudioLopez ''Ofterwijl '' ?? wat is dat voor woord?? moet dat geen 'oftewel' zijn? flappie :nerd: He jij bent die flapoor die zichzelf claudio noemt en zelf nooit voetbalt.. Jij zit als een :nerd: naar de tv te kijken terwijl zij tonnen geld verdienen

saidaaatje
26-03-2003, 22:07
tarik wat doe je hier:kwaad: je was tocg afgekickt:( enne tis me niet gelukt he...you know what

LELIJKERD
26-03-2003, 22:15
Origineel gepost door saidaaatje tarik wat doe je hier:kwaad: je was tocg afgekickt:( enne tis me niet gelukt he...you know what zoals je ziet nog steeds verslaafd :D maar zeg eens, hoezo niet gelukt shit mannn

saidaaatje
26-03-2003, 22:16
I know ik stuur wel pm:(