Bekijk originele versie : zijn de Marokkaanen de meest gehaat.....
Salut frieds
Ik wil graag even suggesties over dit onderwerp.
Is het echt dat Marokkaanen de meest gehaat buitenlanders in Nerderland?
Als je Inderdaad (ja) aantwoord Waarom?
..........................Nee..............Waarom
Graag ierlijk aantwoord?
Moonshine
26-03-2003, 21:16
Ja ik vind van wel......omdat die probleem jongeren van ons...toch wel het meest in het media voorkomen etc........en eerlijk gezegd haat ik afentoe ook onze marokkanen....en dan heb ik het niet over iedereen.....maar dan over de ASOCIALEN types....daar krijg ik kotsneigingen van.......BUT I LOVE MINE COUNTRY AND THE PEOPLE
GeenLeven
26-03-2003, 21:30
Origineel gepost door Moonshine
Ja ik vind van wel......omdat die probleem jongeren van ons...toch wel het meest in het media voorkomen etc........en eerlijk gezegd haat ik afentoe ook onze marokkanen....en dan heb ik het niet over iedereen.....maar dan over de ASOCIALEN types....daar krijg ik kotsneigingen van.......BUT I LOVE MINE COUNTRY AND THE PEOPLE
Yepzz helemaal mee eens !! :rolleyes:
Origineel gepost door Moonshine
natuurlijk moet je MAROKKO in jouw hart dragen, ik wil niet anders zijn dan Marokkaans maar waarom moeten niet zorgen dat we een goed reputatie krijgen mogelijkheden bestaan wel, we zijn echt slim en gemotivieerd we moeten alleen nog effffe na denken en proberen beter te fonctionneren
Maroc est le plus beau pays du galaxie
Moonshine
26-03-2003, 21:41
Ewa dan moeten we eerst met onzelf beginnen....en dan de mokro´s om ons heen overtuigen.......kijk dit is al een goede start......we erkennen dat we een probleem hebben.....(goh waar blijft dr Phil, die zou op dit moment trot op me zijn geweest)....en nu alleen nog eraan werken
Zi0Nbeest is meest gehaat
ik ook coquette ik ga wat anders doen by by
a bientot :zwaai:
Moonshine
26-03-2003, 21:52
M3salama allemaaaal....enne slaap zacht....en moge jullie een geweldloze droom hebben :hihi:
_Azizje_
26-03-2003, 21:54
Het is zo ver gekomen dat men een onderzoek heeft gedaan naar de jongere generatie allochtone jongens, wat blijkt: grote kans op schizoide gedrag bij marokkaanse jongens. Oorzaak hiervan is vaak te danken aan een onzeker gevoel waarmee ze lopen, ze voelen zich thuis niet te marokkaans en buiten voelen ze zich minder nederlands, ze moeten overleven door gebruik te maken van verschillende persoonlijkheden inzich zelf. Turken daar en tegen intergreren sneller omdat ze de wind zijn vrije loop geven en niet opboksen tegen een indentiteits-crisis. Marokkanen in frankrijk tja het is bekend dat marokko een franse kolonisatie was en eigelijk nog een klein beetje gezien de fransen-mentaliteit. Wij hebben geen band met nederland en in marokko zijn wij vaak een soort buitenbeentje. Achja er zit veel achter en het is voor ieder individu weer anders maar een probleem hebben wij zeer zeker.
Zelfkritiek
26-03-2003, 21:56
Origineel gepost door Rizkii
Zi0Nbeest is meest gehaat
Het is echt knap hoe deze geitenneuker steeds weer in staat is een goede discussie te ver******.... :(
Rizkii heeft zeker nog niet begrepen dat hij valt onder de categorie asociale types die in de bovenstaande berichten worden genoemd...
Het is inderdaad belangrijk dat de 99% slimme en hardwerkende (hard studerende) Marokkanen zich bewust worden van de problemen die ***-Marokkanen (zoals Rizkii) steeds weer veroorzaken.
Het zijn deze types die 100% verantwoordelijk zijn voor de slechte naam die de hele Marokkaanse gemeenschap bij veel mensen hebben. Het is niet goed om te generaliseren en de hele groep aan te kijken op het asociale gedrag van een klein deel ervan, maar zo werkt het nu eenmaal... Dat doet iedereen helaas, ook veel Marokkanen als ik hen hoor generaliseren over bijvoorbeeld joden...
Indien het probleem van de ontspoorde Marokkaanse huftertjes is verholpen, dan weet ik zeker dat het imago van de Marokkaan in het algemeen snel verbetert! Steeds meer mensen komen zeer positief in aanraking met goed opgeleide en hard werkende Marokkanen. Kijk naar de universiteiten, kijk naar de beter betaalde banen! Steeds meer Marokkanen weten hun plek te veroveren binnen de Nederlandse samenleving!
Nu nog het probleem van de huftertjes oplossen en over een paar jaar zul je geen negatief woord meer horen!
Moonshine
26-03-2003, 22:19
Inshallah Zelfkritiek...inshallah
GeenLeven
26-03-2003, 22:24
Origineel gepost door Zelfkritiek
Het is echt knap hoe deze geitenneuker steeds weer in staat is een goede discussie te ver******.... :(
Rizkii heeft zeker nog niet begrepen dat hij valt onder de categorie asociale types die in de bovenstaande berichten worden genoemd...
Het is inderdaad belangrijk dat de 99% slimme en hardwerkende (hard studerende) Marokkanen zich bewust worden van de problemen die ***-Marokkanen (zoals Rizkii) steeds weer veroorzaken.
Het zijn deze types die 100% verantwoordelijk zijn voor de slechte naam die de hele Marokkaanse gemeenschap bij veel mensen hebben. Het is niet goed om te generaliseren en de hele groep aan te kijken op het asociale gedrag van een klein deel ervan, maar zo werkt het nu eenmaal... Dat doet iedereen helaas, ook veel Marokkanen als ik hen hoor generaliseren over bijvoorbeeld joden...
Indien het probleem van de ontspoorde Marokkaanse huftertjes is verholpen, dan weet ik zeker dat het imago van de Marokkaan in het algemeen snel verbetert! Steeds meer mensen komen zeer positief in aanraking met goed opgeleide en hard werkende Marokkanen. Kijk naar de universiteiten, kijk naar de beter betaalde banen! Steeds meer Marokkanen weten hun plek te veroveren binnen de Nederlandse samenleving!
Nu nog het probleem van de huftertjes oplossen en over een paar jaar zul je geen negatief woord meer horen!
:goedzo: Insa'allah
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.