Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wat zijn jullie van plan....

Pagina's : [1] 2 3 4

tangia21
09-08-2005, 15:48

wat zijn jullie van plan te maken in de ramadan behalve chebakia??' IK kan niet wachten wanneer het ramadan is.Lekker in de herfst met een warme lehrira hhmhmm Ik ben van plan chebbakia te maken,briewat met ellouz, selou (sfoef) en elke dag msemmen of zoete broodjes of begrir of tagnift gevult met gehakt etc etc ....krijg honger :D

boyengirl
09-08-2005, 15:51
nou krijg er nu ook zin in ga ook zelf sebakia maaken en seloe ik begin meestal al een week van tevooren met sebakia maaken want ramadan zelf wil ik uit gebrijt kooken ik krijg er ook honger van ben weer begonnnen met lijnen hahhahaha

tangia21
09-08-2005, 15:54
ja wellah, ik heb er echt zin in.Mijn man zegt weer je moet veel koekjes maken voor ramadan en el3ied...vorig jaar maakte ik 9 soorten koekjes voor el3ied + 1 soort zoete broodjes....mijn keuken was echt nodig voor die programma '':hoe schoon is jouw huis:'' :moe: En dit jaar wil hij weer zoveel koekjes...maar vergeet datie al een buikje krijgt :lol:

ceuta
09-08-2005, 16:00
Wij doen het altijd met een paar vrouwen week van te voren,dan bij die paar kilo sabaakia maken en dan bij de andere.En mijn zus en ik doen altijd paar dagen van te voren gehaktbroodjes maken en en turkse pizzas, rajf en gevulde rajf en mini bastillas en doen we in de vriezer..Is echt gezelie dit jaar zal wennen zijn met 2 kids :moe: ....Maar heb er ook inderdaad zin in..Onze plannen zijn dit jaar om ramadan de laatste weeek in marokko te doen .Heb ik 2 jaar terug ook gedaan en dit jaar weer inchallah..Krijg erzin in,zit net te bedenken of ik wel dgaen moet in halen of niet.. :confused:

Moslimmaa
09-08-2005, 16:03

:kus: ja wellah, ik heb er echt zin in.Mijn man zegt weer je moet veel koekjes maken voor ramadan en el3ied...vorig jaar maakte ik 9 soorten koekjes voor el3ied + 1 soort zoete broodjes....mijn keuken was echt nodig voor die programma '':hoe schoon is jouw huis:'' :moe: En dit jaar wil hij weer zoveel koekjes...maar vergeet datie al een buikje krijgt :lol: Dan kan jij waarschijnlijk zo goed koekjes maken hé :likje: Mag ik bij jou op leerschool komen ? :o Incha Allah, shebkia koop ik. Maar zoete broodjes, beghrir en msemen maak ik ook zelf. Maar alles op voorhand en in de diepvriezer. Want ik werk dus ik heb geen tijd om dat de dag zelf te maken. Ik verlang ook naar de Ramadan. De sfeer is dan masha Allah en elke avond tarawih in de moskee gaan bidden......

tangia21
09-08-2005, 16:05
Wij doen het altijd met een paar vrouwen week van te voren,dan bij die paar kilo sabaakia maken en dan bij de andere.En mijn zus en ik doen altijd paar dagen van te voren gehaktbroodjes maken en en turkse pizzas, rajf en gevulde rajf en mini bastillas en doen we in de vriezer..Is echt gezelie dit jaar zal wennen zijn met 2 kids :moe: ....Maar heb er ook inderdaad zin in..Onze plannen zijn dit jaar om ramadan de laatste weeek in marokko te doen .Heb ik 2 jaar terug ook gedaan en dit jaar weer inchallah..Krijg erzin in,zit net te bedenken of ik wel dgaen moet in halen of niet.. :confused: :confused:

chemicha
09-08-2005, 16:06
Krijg al trek als ik jullie berichten lees - incha'allah chebekia, herira en koekjes, cake en warme dingen zoals deegwaren en pizza's

tangia21
09-08-2005, 16:06
:hihi: :kus: Dan kan jij waarschijnlijk zo goed koekjes maken hé :likje: Mag ik bij jou op leerschool komen ? :o Incha Allah, shebkia koop ik. Maar zoete broodjes, beghrir en msemen maak ik ook zelf. Maar alles op voorhand en in de diepvriezer. Want ik werk dus ik heb geen tijd om dat de dag zelf te maken. Ik verlang ook naar de Ramadan. De sfeer is dan masha Allah en elke avond tarawih in de moskee gaan bidden...... ik maakte ook voor mensen voor feesten enz :o ....maar kben mee gestopt (te zwaar) :moe: yallah kan ik net voor mijn man maken met zijn grote eetlust :hihi:

ceuta
09-08-2005, 16:11
:confused: Dagen kan jij niet puzzelen?? :hihi:

ceuta
09-08-2005, 16:11
:hihi: ik maakte ook voor mensen voor feesten enz :o ....maar kben mee gestopt (te zwaar) :moe: yallah kan ik net voor mijn man maken met zijn grote eetlust :hihi: PAAS ONS EENS WAT RECEPTENNNNNNNN :D

chemicha
09-08-2005, 16:15
Vraagje aan de dames die werken: hoe doen jullie het eigenlijk in ramadan? Heb niet zo'n grote diepvries hok en daar zitten al tig dingen in: vlees, vis, krokettjes en souflees waar laten jullie dat en maak je het dan in het weekend of voordat de ramadan begint? Afgelopen jaar deed ik de meeste dingen na het werken klaar maken voor de volgende dag of als ik 's ochtend opstond om te bidden maar geloof me viel op kantoor iedere seconde zowat in slaap achter de beeldscherm (gelukkig dat het ramadan was en dat niemand het merkte)......dus wil het dit jaar anders doen

tangia21
09-08-2005, 16:16
PAAS ONS EENS WAT RECEPTENNNNNNNN :D zal ik eigen topic openen??? :D ...maar die zal niet zo vlotjes lopen aangezien ik hier 2 etters heb :o ik maak hem vanavond wel...nu niet...ik moet nog veel doen :o

chemicha
09-08-2005, 16:19
Daar houden we je aan

mam758
09-08-2005, 16:23
recepten zijn altijd welkom vooral MAKKELIJKE recepten ben nl niet zo n keukenprinses

houda99
09-08-2005, 16:27

Ik kan geen sebekia maken en ook geen koekjes :traan1: . Dus het wordt gewoon harira met gekochte sebekia en dadels/vijgen. En af en toe een pannenkoek of msemmen met gehakt :D

Pagina's : [1] 2 3 4