Bekijk originele versie : yasmina miss 2003.....of mr 2003
:D salaaaaaaaaaam iedereen!!!!
we gaan vandaag elkaar beoordelen op eigenschappen en karakter....
ik geef een stelling of een vraag en jij geeft er een antwoord op, hoe jij echt zou doen of reageren... dus niet hoe anderen het willen zien maar gewoon echt naar jou gevoel en geef je mening met feiten...
oke eerste stelling...
stel je bent in de supermarkt een hele lange rij... na een half uur ben je eindelijk aan de beurt en dan komt er zo'n gevaarlijke grote floddervrouw voor je neus staan met een kar vol boodschappen....
oke eerlijk wat doe je dan??? :D
de vragen worden steeds moeilijker trouwens :o
:zwaai:.
Koekiemonster zegt:
niet vergeten voor het slapen pampers aan te doenm
Koekiemonster zegt:
en babylotion te drinken
Koekiemonster zegt:
en je hersens op te eten
Origineel gepost door ouiam_tet1
:D salaaaaaaaaaam iedereen!!!!
we gaan vandaag elkaar beoordelen op eigenschappen en karakter....
ik geef een stelling of een vraag en jij geeft er een antwoord op, hoe jij echt zou doen of reageren... dus niet hoe anderen het willen zien maar gewoon echt naar jou gevoel en geef je mening met feiten...
oke eerste stelling...
stel je bent in de supermarkt een hele lange rij... na een half uur ben je eindelijk aan de beurt en dan komt er zo'n gevaarlijke grote floddervrouw voor je neus staan met een kar vol boodschappen....
oke eerlijk wat doe je dan??? :D
de vragen worden steeds moeilijker trouwens :o
:zwaai:
Wel....Ik zou eerlijk gezegd;tegen dat vrouwtje zeggen dat ik geen tijd heb en dat ik al een halfuur aan het wachten ben! :kwaad:
Ik was daar eerst dus iedereen moet eerlijk zijn beurt afwachten... :rolleyes:
eerlijk is eerlijk toch :engel:
The_Eyes
26-03-2003, 20:02
het volgende zal gebeuren. niemand ziet wat dit is t enige wat je hoort
wfffffffffffff............................wfffffff ffffffffff................wwwwwfffffffffffffffffff
KRAK......................BENG BOEM BLEM BLEM KINKELINKKINKKINK grrrttt grrrrt FFFFFFFFFFFFFFFWWWWWWWWWWWWWWTTTTTTT (de kassa meubel in mijn handen) WHHHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAMMMMMMMMMMMMMM ......................................KLEEEEEEEEEE ETTTTTTTTTTTTTTTTTSSSSSSSSSSS
AAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!
mevrouw dood!!!
zou jij echt zo reageren??? :D oke jij verdient een 9 :rolleyes:
Tuurlijk zou ik echt zo reageren. :o ..Ik neem aan dat hier niets mis mee is... :rolleyes:
>9....:bril:
thanx:blauwkus:
SweetRose
26-03-2003, 20:05
Ik vraag eerst vriendelijk of ie ni wil aanschuiven want ik stond al een half uur aan te schuiven...
En als die dat ni wil doen, laat ik het zo..maar ik vloek er wel op los...
:engel:
here we go again :rolleyes:
True_angel
26-03-2003, 20:26
geef der een schop naar achteren
ik was eerst :D
hahaha oke volgende stelling...
stel je voor... je staat op de weg autopech je hebt geen telefoon waloe het is donker en verlaten...
na drie uur te hebben gewacht komt er eindelijk een bmw jou kant op gereden met daarin drie marokkanen ze vragen waar je naar toe moet "jij amsterdam" ooh daar moeten ze ook naar toe..
zou jij meegaan??? of zou je daar blijven??? :confused:
Hell no.... :eek:
Zou ik nooit van m'n leven doen!
Zoals mijn moeder zegt:in deze tijd is er niemand te vertrouwen... :rolleyes:
Dan sta ik liever de hele nacht te wachten... :(
Ik zou ze nooit vertrouwen...:jammer: Maar jah... ;)
True_angel
26-03-2003, 20:31
zou ik ook niet doen!!! ik zou wel ff vragen of ik zijn telefoon mag lenen om te bellen ( als ie beltegoed heeft dan)
ClaudioLopez
26-03-2003, 20:31
ik win toch wel :kwaad:
The_Eyes
26-03-2003, 20:35
ditt moet je je zo voor stellen: ook niks zien alleen maar geluid!!!
06:00 KUKELEKUUUUUUUUUHHHUUUUUUUU
splash splash
grink klink klink gzzgzgzgzgzgz(brood open snijden)
SMAKSMAKSMAK.....................
slurp slurp ssssssssslllllllllllluuuuuuurrrrrrppppppp!!!!
MEEEEEEEEHEHEHHEHEHHE EHEHEHHEHHE
MEEHEHEHEHEHHEHEHEH eheheheheh
(schapen herden)
dat is je dag
jij verdiend ook een zware tien :D
volgende stelling...
stel je voor... we moeten het land uit... elke marokkaan moet het land verlaten... :cool: hoe zou jij je dan redden in marokko??? :confused:
Ik weet zelf dat ik bij familie enz. terechtkan dus dat is geen enkel probleem... :D En na een tijdje zou ik er gaan werken(bestaat dat wel in marokko? :wat?!: )
Mohiem...ik zou er toch het beste van proberen te maken!No matter what happened. :D
Tenslotte is het mijn vaderland dus zo erg kan dat niet zijn... ;)
Hindaatje
26-03-2003, 20:48
Dan zeg ik beschouw mij maar nie als je dochter....
PerfectTangawia
26-03-2003, 20:49
Origineel gepost door Marocca
Wel....Ik zou eerlijk gezegd;tegen dat vrouwtje zeggen dat ik geen tijd heb en dat ik al een halfuur aan het wachten ben! :kwaad:
Ik was daar eerst dus iedereen moet eerlijk zijn beurt afwachten... :rolleyes:
eerlijk is eerlijk toch :engel:
INDERDAAD.. dat vind ik nou ook.. ik zou dat ook zeggen. ik zou haar niet zomaar voor laten gaan..
TANGAWIA
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.