Bekijk originele versie : Mannen dreigen met aanslag tijdens Gay Pride
killalot
07-08-2005, 22:52
(Novum) - Twee mannen hebben zaterdagavond tijdens de Gay Pride in Amsterdam sms'jes verstuurd waarin werd gedreigd met een aanslag. Het was de bedoeling dat de berichten op een meters groot scherm werden geprojecteerd voor de feestende menigte. De mannen zijn aangehouden. Tegen hen is proces-verbaal opgemaakt.
Een moderator van de sms-berichtenservice waarschuwde de politie. Rechercheurs hielden de 25-jarige verzender van een van de sms'jes aan op het Rembrandtplein in de hoofdstad. Hij heeft de nacht doorgebracht in een politiecel. De andere berichtenmaker, een 27-jarige man, werd zondagochtend opgespoord.
De mannen verklaarden onafhankelijk van elkaar de berichten 'als geintje' te hebben verzonden. Zij kunnen een boete tegemoet zien, laat de politie zondag weten. De zaak is overgedragen aan justitie.
http://www.nieuws.nl/bericht/4/39858
Dat zijn "geintjes", die je tegenwoordig niet meer moet maken. :maf:
(Novum) - Twee mannen hebben zaterdagavond tijdens de Gay Pride in Amsterdam sms'jes verstuurd waarin werd gedreigd met een aanslag. Het was de bedoeling dat de berichten op een meters groot scherm werden geprojecteerd voor de feestende menigte. De mannen zijn aangehouden. Tegen hen is proces-verbaal opgemaakt.
Een moderator van de sms-berichtenservice waarschuwde de politie. Rechercheurs hielden de 25-jarige verzender van een van de sms'jes aan op het Rembrandtplein in de hoofdstad. Hij heeft de nacht doorgebracht in een politiecel. De andere berichtenmaker, een 27-jarige man, werd zondagochtend opgespoord.
De mannen verklaarden onafhankelijk van elkaar de berichten 'als geintje' te hebben verzonden. Zij kunnen een boete tegemoet zien, laat de politie zondag weten. De zaak is overgedragen aan justitie.
http://www.nieuws.nl/bericht/4/39858
Ja je hebt altijd van die leukers er tussen.
En wat heb jij een leuke avatar :D
killalot
07-08-2005, 23:01
oftewel de provider kan zien en lezen al jouw sms-sen???
Dat denk ik van wel ja.
killalot
07-08-2005, 23:48
Dat denk ik van wel ja.
nou lekker zeg..... :eek:
MooiRood
07-08-2005, 23:51
Ze kunnen je traceren aan de hand van de zender waarmee je het laatst contact maakte. Zodra je je GSM weer aanzet is-ie zo gevonden a.h.v. het IMEI-nummer.
nou lekker zeg..... :eek:
Nee leuk is anders :o maar goed een gewaarschuwd mens telt voor 2 :D
Nee hoor, het ging hier om een moderator.
Blijkbaar werd er daar wél opgelet wat voor berichten er gepost werden.
Heel normaal dat die berichten gescreend worden voordat ze op een groot scherm gezet worden.
Nee hoor, het ging hier om een moderator.
Blijkbaar werd er daar wél opgelet wat voor berichten er gepost werden.
Heel normaal dat die berichten gescreend worden voordat ze op een groot scherm gezet worden.
O,gelukkig ik dacht al :D
killalot
08-08-2005, 00:12
O,gelukkig ik dacht al :D
ja dat stelt me weer gerust in ieders geval. :hihi:
ja dat stelt me weer gerust in ieders geval. :hihi:
Dus we kunnen weer v.nzige smsjes versturen :hihi: :D
killalot
08-08-2005, 00:18
Dus we kunnen weer v.nzige smsjes versturen :hihi: :D
ja maar ben je nummer kwijt... :o
:hihi:
ja maar ben je nummer kwijt... :o
Hoe kan je die nu kwijtraken :o
killalot
08-08-2005, 00:25
[QUOTE=Shania]Hoe kan je die nu kwijtraken :o
de wouten hebben mijn mobieltje afgepakt want ze vonden die vunzige smsjes die ik je altijd stuurde te radicaal. :hihi:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.