Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : geef de aambeien een kans

ihsan_007
26-03-2003, 15:47

Al 7bajeb djallie a goetie, a sha3b al3arbie ik verkeer in nood!!!!!!! Ik heb last van AAMBEIEN nou is dit niet zo erg want iedereen uit mijn familiekring heeft er ook last van. Het probleem dat ik heb is dat ze tegen me PRATEN!!! Nou is dit eigenlijk ook niet erg want meerdere mensen hebben hier last van, maar die van mij praten ook tegen andere mensen en ze hebben een hele mooie stem. Maar ja in de avond willen ze niet stil zijn en houden ze de buurt wakker, ik heb geprobeerd om ze eruit te trekken en om ze de vrije natuur in te laten gaan maar mijn vingers zijn te kort en de getrainde brede vingers van mijn huisarts zijn te dik en passen niet in me bil. A goetie kennen jullie die posters overal in de stad met een blote bil erop dat is mijn bil op promotietour. Wat moet ik doen?????

Geitje
26-03-2003, 15:49
Was je k.o.n.t eens met chloor.

ATLANTICA
26-03-2003, 15:50
Maar je zit nu dan achter je je pc, doet dat nie pijn ? :confused:

The_Eyes
26-03-2003, 15:51
DAS GOED OPGEMERKT VAN ATLANTICA. of heb je mischien een GEL kussen. of ciliconen zit steun?

ATLANTICA
26-03-2003, 15:53

Origineel gepost door The_Eyes DAS GOED OPGEMERKT VAN ATLANTICA. of heb je mischien een GEL kussen. of ciliconen zit steun? :bril:

Masriya
26-03-2003, 16:16
ja die poster heb ik gezien, der staan heel veel in oost :D

PerfectTangawia
26-03-2003, 16:40
Origineel gepost door ATLANTICA Maar je zit nu dan achter je je pc, doet dat nie pijn ? :confused: HAHAHAHAHHA :p TANGAWIA

ihsan_007
27-03-2003, 00:03
Origineel gepost door Geitje Was je k.o.n.t eens met chloor. Nou ja zeg ik wil ze ook weer niet vermoorden hoor, wordt ik weer aangeklaagd door de aambeien van mijn zus of zo lajhfed......nee hoor ik hoop dat iemand ze komt kidnappen ofzo... ze zij namelijk erg in trek

ihsan_007
27-03-2003, 00:07
Origineel gepost door PerfectTangawia HAHAHAHAHHA :p TANGAWIA nee ik zit niet achter de pc ik sta achter de pc dus ik heb er niet veel last van. Toch bedankt voor je bezorgdheid ik moet jullie zeggen a broeders dat aambeien mij veel last hebben bezorgd in mij leven maar de verbroedering die ik hier heb gevonden op marokko.nl is niet alleen hartverwarmend maar ironisch genoeg ook aambeiverwarmend, er rolt op dit moment een traantje van geluk over mijn wang.......sorry........ik word...snik....emotioneel....snik....sorry....het is me even teveel

thajin
27-03-2003, 01:06
waahjew aambeien het is net of je een tros druiven aan je reet hebt hangen :D

PerfectTangawia
27-03-2003, 10:47
Origineel gepost door ihsan_007 nee ik zit niet achter de pc ik sta achter de pc dus ik heb er niet veel last van. Toch bedankt voor je bezorgdheid ik moet jullie zeggen a broeders dat aambeien mij veel last hebben bezorgd in mij leven maar de verbroedering die ik hier heb gevonden op marokko.nl is niet alleen hartverwarmend maar ironisch genoeg ook aambeiverwarmend, er rolt op dit moment een traantje van geluk over mijn wang.......sorry........ik word...snik....emotioneel....snik....sorry....het is me even teveel aaah wat lief.. ALS JE HULP NODIG HEBT.. DAN HOOR IK HET WEL.. TANGAWIA