Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Last van een schimmelinfectie maar ben nog maagd????

LZN
07-08-2005, 14:47

Salaam eh mensen..... Ik heb al heel erg lang last van een schimmelinfectie... Maar ik ben nog maagd en van de dokter krijg je een zalf je dat je inwendig moet smeren.... WAT MOET IK NOU DOEN???? :o :( :confused: :confused:.

TamZaLoPeZ
07-08-2005, 14:54
Vragen om een andere middel.. Je hebt Diflucan voor schimmelinfectie, dat is 1 capsule hoef je maar 1 keer te slikken en daarna ben je dr vanaf... Schimmelinfecties krijg je meestal door een Ab kuur.. Je moet jezelf niet met zeep wassen alleen met water en af en toe Lactacyd.. groetjes

aloi
07-08-2005, 18:11
Geen zeep gebruiken, kan infecties veroorzaken.

Noufel
07-08-2005, 18:48
Zo leer je hier nog eens wat!

HaagseHafida
07-08-2005, 19:14

Salaam eh mensen..... Ik heb al heel erg lang last van een schimmelinfectie... Maar ik ben nog maagd en van de dokter krijg je een zalf je dat je inwendig moet smeren.... WAT MOET IK NOU DOEN???? :o :( :confused: :confused:` Gewoon smeren

Miss_Red
08-08-2005, 11:04
Kan ook zijn dat je het door je onderbroeken krijgt. Sommige mensen zijn allergisch voor synthetisch materiaal en krijgen daar infecties van. Katoen nemen zou ik zeggen.

sweet_flower
08-08-2005, 17:12
Salaam eh mensen..... Ik heb al heel erg lang last van een schimmelinfectie... Maar ik ben nog maagd en van de dokter krijg je een zalf je dat je inwendig moet smeren.... WAT MOET IK NOU DOEN???? :o :( :confused: :confused: meid je kan beter een antibioticum drankje vragen heeft hetzelfde effect als het zalfje allleen dit moet je drinken, groetjes,

TamZaLoPeZ
08-08-2005, 17:57
Antibioticadrankje bestaat niet voor een vaginale schimmelinfectie.. Een schimmelinfectie ontstaat niet alleen door hygiene en allergie en zeepgebruik maar ook meestal door een antibioticakuur.. Wat je tegen schimmelinfecties krijgt zijn nooit antiobiotica.. je hebt verschillende medicatie voor candida in de vorm van zalfjes die je inwendig moet smeren zalfjes uitwendig en orale medicatie in de vorm van 1 capsule en dat is Diflucan.. Vraag om een recept bij je huisarts... Groet

Marusa
08-08-2005, 17:59
Ja diflucan kan je slikken.. daarnaast heb je de zalfjes die je moet inbrangen en de zogenaamde "eitjes" een soort van zetpillen voor de punani!