Bekijk originele versie : Nieuwste Liedjes Fouradi Nieuwe Mixtape!
NEWSFLASH:
Aanstaande donderdag 11/08/2005 zal op www.fouradi.nl en marokko.nl onder club de nieuwste mixtape van fouradi komen te staan! Iszy Hitz!
Dit is een mixtape met zowel gekaapte als eigen beats...alleen zijn de gekaapte vet vervormd!!! Het zijn 15 nummerssss en ik kan jullie zeggen dat het een supervette mixtape is...HIER LEREN WE FOURADI ECHT GOED KENNEN! De jongens hebben d'r 1 maand aangewerkt en hun productie hebben verder de beats en de afmixing gedaan.....
Dus Aanstaande donderdag 11/08/2005 MIXTAPE ISZY HITZ VAN FOURADI TE DOWNLOADEN OP WWW.FOURADI.NL EN MAROKKO.NL ONDER CLUB!!
GEEF HET DOOR;)
OOK DE SITE IS DONDERDAG ONLINE...MET LYRICS VAN DE MIXTAPE...:
WWW.FOURADI.NL WWW.FOURADI.NL WWW.FOURADI.NL WWW.FOURADI.NL WWW.FOURADI.NL WWW.FOURADI.NL WWW.FOURADI.NL WWW.FOURADI.NL
WWW.FOURADI.NL WWW.FOURADI.NL WWW.FOURADI.NL WWW.FOURADI.NL WWW.FOURADI.NL WWW.FOURADI.NL WWW.FOURADI.NL WWW.FOURADI.NL
WWW.FOURADI.NL WWW.FOURADI.NL WWW.FOURADI.NL WWW.FOURADI.NL WWW.FOURADI.NL WWW.FOURADI.NL WWW.FOURADI.NL WWW.FOURADI.NL .
Thx voor de tip! Ik kijk er naar uit.
xxsihampjexx
07-08-2005, 15:26
jah het lijkt me heel leuk
nadoria86
07-08-2005, 16:28
ok,ik wacht af....
Nadoria :zwaai:
MoCrOgIrLiE
11-08-2005, 20:42
Normaal gezien, had ik vandaag fouradi Mixtape geplaatst op mijn site, als eerst van fouradi gekregen.
Maar ik denk het te verplaatsen vanwege smallband of limiet overschreden.
Fouradi plaatst ze morgen of een andere dag op zijn site. Maar weet het niet zeker.. Dus blijf op zijn site letten!
soccerplayer
13-08-2005, 12:38
Je kan hier de nieuwste cd van fouradi downloaden het is een rar bestand dus je moet het nog uitpakken met winrar.....De liedjes zijn echt tofff die er op staan!
http://rapidshare.de/files/3924710/Fouradi_-_mixtape_ISZY_HITZ.rar.html
check ook www.fouradi.nl want daar staan de liedjes ook..!!
MiSs_YoU_1
13-08-2005, 14:23
en heo moet je het dan uitpakken met winrar want ik snap het egt niet :traan1:
soccerplayer
14-08-2005, 01:21
je kan nu op www.fouradi.nl onder tracks alle liedjes downloaden!! daar lukt het wel!
www.fouradi.nl
ee er is een nieuw numer van fouradi hij rapt met allemaal kleine kinderen hij heet derde oosterkids ofsoo kna iemand mij helpen waar kna ik dat nummer vinden?
Bellachika
17-03-2007, 20:41
plaats het dan als je het hebt
fatihamarokaans
18-03-2007, 13:05
ik kan niet op zijn site muziek downlouden
hoe kan dat??
Bellachika
18-03-2007, 22:24
volgens mij is het nog niet eens uit
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.