Bekijk originele versie : waarom?
Salut !!!!
Waarom denken de westers mensen dat zebeter zijn dan we{arabish wereld}?
Waarom denken dat hun bloed beteris dan die van ons ?
Please reacties
Merci !!!!!!!!
Grote problemen op deze aardkloot beginnen meestal met het feit dat de ene mens zichzelf beter vindt dan de ander.
En dat anderen dat maar klakkeloos gaan overnemen.
Origineel gepost door generaalstalin
waarom denken arabieren dat ze beter zijn dan de berbers? ze hebben tenslotte met hun 120 miljoen de oorlog tegen 5 miljoen zionisten verloren. de reden dat westerlingen arabieren haten is omdat ze weten dat arabieren laf, corrupt , dictatoriaal en genocidaal zijn. hebben ze ongelijk?
he man ik kom uit nord Marokko, ik zal je wat vertellen berbers zijn de raciste mensen die ik ooit gezien hebt + ze zijn de meest ingewikeld mensen op aard en mischien de domste sorry hoor
wie heeft palestina aan de zionisten verkocht? palestijnse arabieren.
berbers dom? huh? ik was onder de indruk dat wij juist steeds machtiger werden in marokko. de arabieren verliezen steeds meer macht. zie irak. als je hersens zijn ontdooit hoor ik je wel :zwaai:
Ik ben ook een Amazigh uit de Midden Atlas,maar wij hebben een hekel aan riffijnen.
Onze broeders zijn de Arabieren in Marokko.
MENSEN ,
WE ZIJN MAROKKAANEN BERBERS OF ARABIEREN IS TOCH GEEN PUNT, MACHT VOOR BERBERS WAAR LEEF JE MAN BERBERS KUNNEN NIET EENS LEZEN(95%) JE BENT ZEKER VAN DIE MENSEN DIE ZIEN ABDEL KARIM EL KHATABI ALS EEN HELD ,GA MAAR LEKER DROMMEN JE MOET LEREN MAAT, JE MOET MENSEN RESPECTEREN EN MENSEN LEREN KENNEN IK DENK (99.9%) DAT JE NOOIT IN ECHT MAROKKO BEN GEWEEST GA NAAR CASA RABAT AGADIR ETC......
DAAR HEB JE ECHT MAROKKO .
NORD MAROKKO LAAT ME NIET LACHEN, IK BEN DAAR GEBOREN EN GESTUDEERD.
Moslims zijn niet onder de indruk van de positie waarin het Westen nu zit, want op de eerste plaats hebben Moslims als eersten de
beschaving gekend en niet het Westen.
Origineel gepost door pista
Zie je, hier heb je een voorbeeld.
Zij denkt naar aanleiding van het verleden dat ze beter is dan de westerling.
Kan je een mooier voorbeeld op je bord krijgen? :D
Kun jij mij vertellen, wanneer ik gezegd heb dat wij beter zijn?
Sommige dingen staan gewoon vast..
Pista,jij moet hier oprotten.
Jij zit hier alleen de Islam te kleineren,vuile k.utjood
Telkens als iemand maar iets zegt over de Islam,dan moet je gelijk weer negatief doen.
Met je westen dit.westen dat,westen zo.
Volgens mij krijg jij dagelijks veel westerse l.ullen in je r.eet.
vuile k.ontenlikker(zo beledig ik je natuurlijk niet,want je zal er wel van houden)
Zi0nbeest zal Iraakse oorlog niet overleven. SadDam heeft Scuds met chemische wapens al klaar.
praatjes
26-03-2003, 22:06
Ze zeggen verdomd; hoe zuidelijker je gaat hoe dommer ze zijn!
praatjes
26-03-2003, 22:23
Origineel gepost door AceChilla Q
Er is geen verschil tussen verschillende rassen.
Maar ik weet zeker dat democratie ver verheven is boven welke andere regeringsvorm dan ook.
Dit betekent natuurlijk niet dat de ene mens boven de andere verheven is, maar de ene regeringsvorm boven de andere absoluut wel.
En aangezien democratie vooral in de westerse wereld te vinden is, is de generaliserende stap snel gemaakt.
Wazzup :cool:
Exact, en daarom bewijst deze oorlog het onbestaan van democratie. Waar ook ter wereld is de meerderheid tegen een oorlog.
Dus volgens jou is dit democratie, de wil van de minderheid gaat boven de wil van de meerderheid.
Voor mensen die democratie misbruiken, staat er een zwaare straf te wachten.
Origineel gepost door assalmi
MENSEN ,
WE ZIJN MAROKKAANEN BERBERS OF ARABIEREN IS TOCH GEEN PUNT, MACHT VOOR BERBERS WAAR LEEF JE MAN BERBERS KUNNEN NIET EENS LEZEN(95%) JE BENT ZEKER VAN DIE MENSEN DIE ZIEN ABDEL KARIM EL KHATABI ALS EEN HELD ,GA MAAR LEKER DROMMEN JE MOET LEREN MAAT, JE MOET MENSEN RESPECTEREN EN MENSEN LEREN KENNEN IK DENK (99.9%) DAT JE NOOIT IN ECHT MAROKKO BEN GEWEEST GA NAAR CASA RABAT AGADIR ETC......
DAAR HEB JE ECHT MAROKKO .
NORD MAROKKO LAAT ME NIET LACHEN, IK BEN DAAR GEBOREN EN GESTUDEERD.
Zo heyy....ik heb veel met mensen gediscussierd over het onderwerp berber > arabier.....maar ik heb dit nog nooit uit een berber zijn eigen mond gehoord!! :confused:
waarom denken arabieren dat ze beter zijn dan de berbers? ze hebben tenslotte met hun 120 miljoen de oorlog tegen 5 miljoen zionisten verloren. de reden dat westerlingen arabieren haten is omdat ze weten dat arabieren laf, corrupt , dictatoriaal en genocidaal zijn. hebben ze ongelijk?
Heyyy koetje.....Fidel Castro, Adolf Hitler, Julius Caesar en Putin Vladimir waren zeker allemaal Arabieren he?? :rolleyes: Dit zijn maar een paar westerse dictators van de vele die er zijn, dus kijk effe in het vervolg verder dan je neus lang is !!!!! :cool:
praatjes
26-03-2003, 22:44
Origineel gepost door AceChilla Q
Waarom moet ik steeds weer uitleggen wat democratie inhoud?
Democratie betekent niet precies doen wat het volk wil.
Als iedereen de belasting wil afschaffen doen we dat toch ook niet?
Als iedereen wil dat de premier voortaan in zo'n blote snikkel voor de 2e kamer gaat staan dan doen we dat ook niet.
Wazzup :cool:
Ach blijf jij maar in het schijnwereldje waar jij nu in bevind.
appie666
26-03-2003, 23:42
Dat veel westerlingen denken dat ze 'ubermensen' zijn is wel zo.
Zie uitspraak berlosconi!Zo een domme uitspraak van die spaghettivreter, een premier nog wel, dat hoor je een arabasche premier echt niet zeggen(omgekeerd), dan wordt zijn hele land geboycot de volgende dag.
HET WESTEN HYPOCRIET TOT EN MET!!!!
Origineel gepost door pista
Welke uitspraak van Berlusconi, appie666? :confused:
(uit Trouw:)
Berlusconi noemt Westen superieur
Door onze correspondent Marc Leijendekker
ROME, 27 SEPT. Volgens de Italiaanse premier Silvio Berlusconi is de Westerse beschaving superieur aan die van de islamitische wereld. Hij zei dat de islam is blijven steken in het verleden
-------
Denk dat ie dit bedoelt
:D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.