Bekijk originele versie : de dood
Majeedtrisinti
26-03-2003, 13:22
Wie is er bang voor de dood?
Als ik er ben is de dood er niet.
Als de dood er is, dan ben ik er niet meer.
:D
kan me geheel aansluiten bij de gezegde:
IT"S NOT DEATH I FEAR, IT'S LIFE
hmmm... k weeet het niet soms wel soms niet!
Ik ben bang voor mijn straf voor de dingen die ik fout heb gedaan. k weet allah is vergeefvol maar je moet mensen die je pijn hebt gedaan ook om vergeving vragen en dat wordt moeilijk !!
Nou als je daden in de wereld verrichtte die niet toegestaan zijn in de Islam, reken maar dat je bang moet zijn voor de dood en voor wat je in het hiernamaals te wachten staat.
Want de pijn die je zal hebben tijdens het doodgaan is niet te beschrijven. Moet je maar eens voor de gein een keer gaan lezen wat er hierover in de Islam staat, dan zullen de meeste wel anders piepen.
Ik ben zelf heel erg bang voor de dood.
Allah gafour ou ra7iem.
waarom moet je bang zijn voor de dood? niemand zal er aan ontkomen en iedereen komt aan de beurt of je nou koning bent of bedelaar.
ben bang voor mijn zonden die ik straks voor mijn allah moet verantwoorden.. ja daar ben ik wel bang voor
CyberMujahida
27-03-2003, 15:58
Taqillah mensen!!
Inna lillahi wa inna ileyhi rajioen
Masriya21
27-03-2003, 17:17
Origineel gepost door Immi
ik ben bang voor de dag dat ik me moet gaan verantwoorden voor het leven dat ik voor mijn dood heb geleefd.
``veel mensen zullen het paradijs binnengaan wiens harten als de harten van vogels zijn.´´
Masriya21
27-03-2003, 17:21
Origineel gepost door pista
Vergeet niet dat er ook roofvogels zijn.. :D
Maar gij dacht waarschijnlijk aan een roodborstje. ;)
het is een citaat van de profeet (swt) was ik vergeten erbij te zetten anders had je niet zo sarcastisch gereageerd
Ole_Guapa
28-03-2003, 00:01
Ik ben niet bang voor de dood.
Ik ben wel bang om pijn en verlies te lijden.
Groeten van Guapa
yasminar
28-03-2003, 08:16
salaam,
het is normaal als je bang bent voor de dood want het is zo makkelijk om een fout te maken je kan zelfs met je ogen al een fout maken dus ja ik vrees voor de dood.
Niet iedereen is bang want mijn oma is net 2 weken gestorven (leehagmoe) en zij wist dat ze dood ging dat voelde ze en ze was helemaal niet bang maar ik denk dat ik het ook niet zou zijn als ik net zo als haar was maar ja iedereen moet voor zichzelf een plekje in de hemel veroveren!!!
Insallah zullen de islamieten de eerste zijn!!!!!!!
Beslamma
Origineel gepost door smartie2
Wat heeft de dood met jezus te maken
he het wemelt hier van de zionisten
Zionisten en Jezus :confused:
Smartie, jij bent echt SMART...........respect :D
Masriya21
28-03-2003, 13:40
Origineel gepost door Majeedtrisinti
Wie is er bang voor de dood?
Een goede moslim zal NOOIT bang zijn voor de dood!
Masriya21
28-03-2003, 14:17
Origineel gepost door pista
Bedoel je hiermee dat moslims die angst hebben om te sterven slechte moslims zijn. :confused:
nee dat bedoel ik natuurlijk niet.
`inna lelah wa inna ilahie ragi3oen´
dus waarom zou je bang zijn? Je bent hier een gast op aarde en hoe je het went of keert, je zult op een dag sterven en terugkeren naar je schepper ALLAH. Dus leef je leven zoals Allah dat van je verwacht en wees niet bang voor de DooD.
Dat bedoel ik eigenlijk :rolleyes:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.