Bekijk originele versie : Tunesisch vliegtuig in zee gestort bij Sicilië
Tunesisch vliegtuig in zee gestort bij Sicilië
ROME/PALERMO - Een vliegtuig van de Tunesische luchtvaartmaatschappij Tunis Air is zaterdagmiddag in zee gestort bij Sicilië. Volgens de eerste berichten gebeurde het ongeluk voor de kust van Palermo.
Het vliegtuig is een ATR-42, een type dat tot vijftig passagiers aan boord kan hebben. Volgens de Italiaanse televisiezender RAI waren er zeker 35 passagiers aan boord van het toestel, dat op weg was van Bari naar Djerba in Tunesië. Het vliegtuig zou op een afstand van 13 kilometer van Palermo in zee zijn terechtgekomen.
http://www.telegraaf.nl/buitenland/23773721/Tunesisch_vliegtuig_in_zee_gestort_bij_Sicili%EB.h tml
Oeps, Ik zat vorige week nog in zo'n gammele ATR 42 voor een transfervlucht van Aruba naar Curacao.
Op een gegeven moment hing dat ding zo stil in de lucht voor de landing dat we ook dachten dat hij in zee zou donderen. Ik kan je zeggen dat er 44 passagiers heel blij waren toen dat ding 'veilig' aan de grond stond.
En nu zie je dat er een in zee dondert. Weer mazzel gehad denk ik.
Oeps, Ik zat vorige week nog in zo'n gammele ATR 42 voor een transfervlucht van Aruba naar Curacao.
Op een gegeven moment hing dat ding zo stil in de lucht voor de landing dat we ook dachten dat hij in zee zou donderen. Ik kan je zeggen dat er 44 passagiers heel blij waren toen dat ding 'veilig' aan de grond stond.
En nu zie je dat er een in zee dondert. Weer mazzel gehad denk ik.
Een engeltje op je schouder denk ik :)
MooiRood
06-08-2005, 20:09
Inmiddels 14 doden volgens NOS Teletekst :-(
Een engeltje op je schouder denk ik :)
Nèèèh daar geloof ik niet in, in zo'n schreeuwerd die me dubbelfris aan probeert te smeren. Gewoon mazzel gehad denk ik.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.