Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Shab Verstand Van Pc's

LZN
06-08-2005, 16:29

Voor wie geen zin heeft om t helemaal te lezen, check dikgedrukte woordjes. A Selloem aleikoem mensen, Ik heb een probleempje met mijn pc. Telkens als ik een site wil bezoeken of een snelkoppeling/ venster naar een site open, kom ik i.p.v. op de site die ik wou bezoeken terecht op een of andere programma dat "Internet Optimizer" heet. Ik heb dus even tussen alle geinstalleerde programma's gekeken bij software en daar zag ik de programma "Internet Optimizer" staan. Ik probeerde hem dus te verwijderen, maar hij kon niet verwijderd worden. Terwijl dat bij alle andere programma's wel gewoon kan. Mijn vraag is dus, wie weet hoe ik dit programma wèl kan verwijderen? En is het een virus, want ik heb dat programma nooit op mijn pc geïnstalleerd? :confused: Alvast bedankt! p.s. degene die mij van dit programma kan verlossen, krijgt reputatiepuntjes :o .

Faris
06-08-2005, 17:06
Voor wie geen zin heeft om t helemaal te lezen, check dikgedrukte woordjes. A Selloem aleikoem mensen, Ik heb een probleempje met mijn pc. Telkens als ik een site wil bezoeken of een snelkoppeling/ venster naar een site open, kom ik i.p.v. op de site die ik wou bezoeken terecht op een of andere programma dat "Internet Optimizer" heet. Ik heb dus even tussen alle geinstalleerde programma's gekeken bij software en daar zag ik de programma "Internet Optimizer" staan. Ik probeerde hem dus te verwijderen, maar hij kon niet verwijderd worden. Terwijl dat bij alle andere programma's wel gewoon kan. Mijn vraag is dus, wie weet hoe ik dit programma wèl kan verwijderen? En is het een virus, want ik heb dat programma nooit op mijn pc geïnstalleerd? :confused: Alvast bedankt! p.s. degene die mij van dit programma kan verlossen, krijgt reputatiepuntjes :o het is een spyware software die je surf gedrag in de gaten houdt, je kan die programma handig verwijderen, volg de instructies heel goed. download deze programma: Regcleaner http://s50.yousendit.com/d.aspx?id=2X1QEXO6421CJ2P2N8J7ZEH9Q8 Klik op Lijst opstarten en dan zoek naar Internet Optimizer en verwijderen. Klik op Installatie en verwijderen en zoek naar Internet Optimizer en verwijderen. klik op Extra en dan register opschoenen en dan op voer ze alles uit. Als klaar is alles aanvinken en verwijderen. klik op Reservekopieen en alles aanvinken en verwijderen

lMlaestro
06-08-2005, 19:00
Hallo beste Mokerin, Ik herken exqct je probleem en toevallig had ik een paar maanden geleden een stukje geschreven waarin uitgelegd staat hoe je er van af komt. Het is te vinden op de volgende pagina http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=374084&page=53&pp=15 Veel succes en als je nog vragen hebt kan je ze altijd stellen. Gegroet, C