Bekijk originele versie : Rusland, China en Frankrijk helpen irak
C_warrior
26-03-2003, 11:49
Ik volg de nieuws dagelijk, Blijf hopen dat er een overwinning komt voor Irak insha allah. En De vs is er achter gekomen dat rusland irak helpt met Verboden wapens. en Blijkbaar china en frankrijk ook. Dus wat gaat america doen na irak Hmmm Dit kan misschien Wo III worden.l
C_warrior
26-03-2003, 11:55
Ja Zeker ontkennen ze het. Het is topgeheim maar ze hadden het ondekt en Rusland mag america niet dus Ik kan het wel inzien. Ik had eigelijk misschien verwacht dat als de hell gaat uitbreken dat misschien sommige landen in opstand komen zoals china noord korea en rusland tegen america. Nu america bezig is met america is hun verdediging wat zwaker dus een mogelijkheid om aan te vallen tegen america
tatoezientah
26-03-2003, 11:59
k word steeds banger man, stel je voor wordt het echt WOIII
:huil:
C_warrior
26-03-2003, 12:02
Wij maroccanen hebben altijd marocco nog. Marocco staat achter niemand. Ze willen alleen geld verdienen. HAHA dan komen nederlanders naar marocco En dan sturen wij ze WEG HAHAHAHAHHA
tatoezientah
26-03-2003, 12:05
Origineel gepost door chabab
Wij maroccanen hebben altijd marocco nog. Marocco staat achter niemand. Ze willen alleen geld verdienen. HAHA dan komen nederlanders naar marocco En dan sturen wij ze WEG HAHAHAHAHHA
:lol:
:goedzo:
C_warrior
26-03-2003, 12:06
Ik ben ook niet Bang om die oorlog. Het zou wel fijn als er vrede blijft en dan kan je lekker rustig een toekomst bouwen, maar als die oorlog komt dan ja ik weet niet Dan So be it en De onschuldige mensen in irak die vermoord zijn lei rham hom......
naar WO3 zal marokko de rijkste land zijn want die gaan er alleen maar van profiteren let maar op!!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.