Bekijk originele versie : Huwelijksnacht
Hallo,
Even een vraagje! Een Marokkaanse vrouwelijke collega stond hier net bij mij en op een gegeven moment hadden we het over maagdelijkheid, trouwen e.d. Wat me verbaasde was dat in haar familie het bloed dat vloeit op de huwelijksnacht nog steeds wordt laten zien aan de familieleden. In mijn omgeving werd dat vroeger gedaan, maar nu is het iets tussen man en vrouw. Het lijkt mij ook niet bepaald leuk om dat doekje aan iedereen te laten zien. Maar ja, misschien is dat in andere kringen nog steeds heel gewoon.
Wat een onzin zeg! Dat is iets tussen de man en de vrouw en verder heeft niemand daar iets mee te maken.!
beppie_truus
26-03-2003, 11:52
wat er in de huwelijksnacht wel of niet gebeurt is tussen de vrouw en man en verder gaat het niemand wat aan.
Lady_moi
26-03-2003, 11:55
is haram heb ik gehoord das iets tussen u man en jijzelf
tatoezientah
26-03-2003, 11:56
:eek:
bah man gatver...
dat is toch niet iets om aan andere mensen te laten zien, ik zou me vet schamen man...
Lady_moi
26-03-2003, 11:58
gat in ons cultuur
Pure onzin, die maagden-doekje...het komt van de cultuur en zal bij meeste ook zo blijven ,maar ik vind het echt BAH!!!
TwinkleEye_19
26-03-2003, 12:33
Gatver, gatver, gatver :boos:
3la mensen, zijn blijven steken in de pre-historie :kwaad:
Zwaar verleden tijd....:ego:
tatoezientah
26-03-2003, 13:02
Zwaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrr :(
Tfoe je gaat ze toch niet afluisteren...
Origineel gepost door Mr_LeQwaleb
Ik zou voor de gein met een door bloed besmeurde penis de zaal inlopen om te kijken of ze echt alles willen zien :D
Houd je mond! :D
tatoezientah
26-03-2003, 13:26
qwaleb jah viezerik ben jij :jammer: ;)
mah haal die banaan nou weg... :rolleyes:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.